Miksiköhän???
Lakimuutos mahdollistaa uudistuksia, mikäli (KUN)maahan tulisivat (tulevat)poikkeusolot
No, sotaahan tässä valmistellaan jo täysillä.
MUISTAKAA EROTA RESERVISTÄ, KUN SE VIELÄ ON MAHDOLLISTA. Antaa sotakiimaisten nato tiltujen mennä kuolemaan rintamalle.
Reserviläisikä nousee 65 vuoteen ensi vuoden alusta lähtien
10
94
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sotakiimainen häkkänen yrittää varmasti lakkauttaa ensi vuonna reservinkieltäytyjien kurssit
- Anonyymi00002UUSI
Venäjän mahdollista aggressiota vastaan tässä valmistaudutaan juu, ja se on ihan oikein.
On nähty mitä se Ukrainassa tekee, itse olen yli 6kymppinen eikä mitään ongelmia tarvittaessa ryhtyä maata puolustamaan. Kunto on kova. - Anonyymi00003UUSI
Russan kätyrin ulinaa osa 567.
- Anonyymi00004UUSI
Sota tarvitaan jotta saadaan se väestö tuhottua joka muistaa nää viime aikojen maanpetturihallitukset.
- Anonyymi00006UUSI
Hyvin Venäjä on siinä onnistunut, väestö harvenee hurjaa tahtia kun lasketaan mukaan vielä maasta pakenevat.
Suomessa saa elää rauhassa, kukaan ei uhkaile. - Anonyymi00009UUSI
Näin naapurissa. Sota oikeuttaa Kremlin rikokset.
- Anonyymi00005UUSI
Sori putlerin trollikoira. Tämä on kuitenkin asiasta sitä ihan oikeaa faktaa:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1187ac66-9c90-4c30-ae70-cf61ba683ac9
Onko siellä Pietarissa jo lunta? - Anonyymi00007UUSI
Venäjällä homma toimii paremmin. Veteraanit pääsevät nauttimaan valtion hyväpalkkaisista viroista!!!!
Vedä siitä NATO man!!!!!
Venäjän valtion televisiolähetyksissä sankareina esitettäville veteraaneille luvataan etuoikeutettuja virkoja maan paikallis- ja aluehallinnoissa, mutta todellisuudessa tulevaisuus onkin paluu Ukrainan sodan rintamalle. - Anonyymi00008UUSI
Vain venäloiset valmistelee sotaa. Edellisestäkin nauttivat pitkän kaavan mukaan...
Katsokaa tätäkin avausta! Niin tyypillinen venäläisen kirjoitus kuin olla voi! Epäsovun ja epätoivon lietsontaa mistä tahansa uutisesta jonka voi kääntää kontekstistaan pois ja keksiä itse omia johtopäätöksiä.
Kyllä jokainen ymmärtää, että tuollainen lainmuutos antaa meille liikkumavaraa jos kriisi sattuisi kohdalle. Ja näinä aikoina kriisin syntyminen ei ole mitenkään mahdotonta. Jokainen ymmärtää miksi tuollainen lainmuutos on tehty. Mukaanlukien venäläiset itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit402380Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161426- 481169
- 781087
- 59963
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921