Rakastin🥺😔
mutta kun mikään ei riitä
se kertoo kaiken
on tullut aika
mennä eteenpäin
hyvästi
rakas
Niin paljon sua
26
324
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hyvästi.
- Anonyymi00002UUSI
Se on mun se on mun😉🥰
- Anonyymi00003UUSI
Kun mikään ei riitä = halunnut tai kyennyt antamaan toiselle hänen tarvitsemiaan asioita. Sitä että siihen pystyy, vastaamaan toisen tarpeisiin, voi sanoa kasvamiseksi...
- Anonyymi00010UUSI
Jotkut ei kasva koskaan. Se oma napa on niin hemmetin tärkeä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jotkut ei kasva koskaan. Se oma napa on niin hemmetin tärkeä.
Rakkaus on ihmeellinen asia. Joskus sitä ei vain ole.
- Anonyymi00016UUSI
Riisipuuroa ja joululaulua joka aamu koko sesonki ?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Rakkaus on ihmeellinen asia. Joskus sitä ei vain ole.
Ehkä tässä puhuttiin, kun sitä on ;-)
joillekin sekin voi olla vaikeaa sisäistää tässä kommenttiviidakossa. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ehkä tässä puhuttiin, kun sitä on ;-)
joillekin sekin voi olla vaikeaa sisäistää tässä kommenttiviidakossa.Joo, sitten sitä ei ehkä ollutkaan, jos vain omat tarpeet hulmioitiin/ meni kaiken edelle.
- Anonyymi00004UUSI
Heippa!
- Anonyymi00005UUSI
Et siis riittänyt itsellesi. Toista on turha syyttää siitä, ettei saanut selvää tunteistasi.
- Anonyymi00017UUSI
Koetko olosi jollain tavalla suivaantuneeksi ja jos niin miks
- Anonyymi00006UUSI
Minä en sano enää palstalla jäähyväisiä tai ainakin yritän olla tekemättä niin. Eli yritän kohdata itseni, enkä paeta mitään.
- Anonyymi00007UUSI
No shit Sherlock harhick
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No shit Sherlock harhick
What? I can’t hear you 😌
- Anonyymi00025UUSI
Olen kohdannut itseni. En saanut kuin tyhjiä lupauksia. Se on kuluttavaa odottaa. Onneksi heräsin loitsusta.
Uusi vuosi on täynnä totuuksia. Olen onnellinen nyt
- Anonyymi00009UUSI
Rakkaus on muitakin tekoja kuin ajattelua ja palstalla nimettömänä kirjoittelua.
- Anonyymi00011UUSI
On varmasti, jos siihen annetaan mahdollisuus.
- Anonyymi00018UUSI
Niin tästä pötköttelystä aikuisten päikkäreistä on jo puhuttu? See where this going mate?
- Anonyymi00013UUSI
Ohi
- Anonyymi00014UUSI
Ohi.
- Anonyymi00015UUSI
Sitten sitä seuraavaa rakkautta tsekkimään kaikki hop liikkuu
- Anonyymi00020UUSI
Rakas mies me emme luovuta, vaan jatketaan. Molemmat riittää toisilleen sellaisina kuin on ja molempien tulee rakastaa ja välittää. ❤️
- Anonyymi00026UUSI
Oli miehelle aloitus. Ap
kiitos kuitenkin
- Anonyymi00022UUSI
No heippa!
- Anonyymi00023UUSI
- Anonyymi00024UUSI
Jos toinen tarvitsee asioita mut antaa melko vähän vastineeksi etsi joku vähemmän tarvitseva ja enemmän antava. Stressi helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761695Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061538Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161421- 511261
- 911201
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031064- 471035