" En minä mistään itse ota selvää, parempi kun ei tiedä, siksi olen vain mukana"
Itseluottamuksen menetys, kyvyttömyys kohdata ongelmia, keskittymisvaikeudet, jatkuva hermostuneisuus tai jännitteisyys, tyytymättömyys tapaan, miten hommat hoituvat sekä lämmön ja kiintymyksen tunteiden väheneminen muita kohtaan.
Nämä keski-iässä havaitut kuusi masennusoiretta nousivat vahvasti esiin tekijöinä, jotka lisäävät myöhemmällä iällä dementiariskiä.
Dementoitumisesta oireileva Phj valtuuston kokoonpano
17
163
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Jos nyt aluksi heittäytyy ettei kiinnosta eikä välitä. Heittää aivot niinkuin narikkaan niinkuin siinä eräässä veneilyyn liittyvässä pelastusliivien mainoksessa... aivot roikkuu rantasaunan ulkoterassin naulakossa
- Anonyymi00003UUSI
Luotan ,että kokeneet tietää näin eräs vasemmiston edustaja jossain mainitsi.
Eihän minun tarvitse mitään tietää, riittää että olen "sammoo mieltä ku? "
😅😅😅 - Anonyymi00004UUSI
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi00005UUSI
Ammattivalistaja kopio oman älynsä tasoa , ei huomaa missä keskutelu menee. Sehän on jos mikä, idioottimaista, vai mitä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ammattivalistaja kopio oman älynsä tasoa , ei huomaa missä keskutelu menee. Sehän on jos mikä, idioottimaista, vai mitä.
Annettakoon hänelle anteeksi, juuri ja juuri lukutaitoisena hän haluaa märriä iloisena umpihangessa, kun vierellä pururadalla toiset harrastaa sauvakävelyä.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Annettakoon hänelle anteeksi, juuri ja juuri lukutaitoisena hän haluaa märriä iloisena umpihangessa, kun vierellä pururadalla toiset harrastaa sauvakävelyä.
Niin kait pitäisi nähdä. EI ei jaksa.
Lopettaisi, eikä toistais samaa, joten mädäntyköön tyhmänä. S24. Stanan tunari , riekkuu haittaharakkana, osanneeko ilveilyään anteeksi pyytää. - Anonyymi00008UUSI
..tämä hullu ei muutu Jouluksikaan. Piste.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin kait pitäisi nähdä. EI ei jaksa.
Lopettaisi, eikä toistais samaa, joten mädäntyköön tyhmänä. S24. Stanan tunari , riekkuu haittaharakkana, osanneeko ilveilyään anteeksi pyytää....ei ymmärrä olemistaan eikä eloaan..hiihdelkööt.
- Anonyymi00010UUSI
Montako markkaa kinkku maksaa.
Saako 300 markalla vai ?
Koko sika onko 3000 mk - Anonyymi00011UUSI
Joulukuun viimeisessä valtuuston kokouksessa dementoitumisen oireet olivat kuuluvilla. pappilan mielestä kunnalla ei ole alijäämää entuudestaan, mykkäsen mukaan ei ole mitään epäilystä tuulivoimamiljooniin vai oliko se jussinniemi, puheenjohtaja eli markka-aikaa ja halonen oli niin lapsekkaan leuhka ryhmäpuheenvuorossaan, että hädin tuskin jaksoi pitää järkevää puhetta. ei se sitä ollutkaan.
kuten alotus toteaa ; en minä viitsi ottaa omatoimisesti mistään selvää, kunhan olen mukana"- Anonyymi00012UUSI
Ymmärtääkö he, että heillä on virkavastuu päätöksistä ?
Tuo on järkyttävää.miten kaupunginjohtaja touhuaa sitä sun tätä. eli välillä hakee lainaa yms.
Sitten on toimitusjohtajana tytäryhtiössä.
Taitaa mennä puurot ja vellit sekaisin. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuo on järkyttävää.miten kaupunginjohtaja touhuaa sitä sun tätä. eli välillä hakee lainaa yms.
Taitaa mennä puurot ja vellit sekaisin.Sepä se välillä on toimitusjohtaja tyttärissä, välillä kaupunginjohtaja. Ottaako toimitusjohtaja lainaa ,vai kaupunginjohtaja piru tietää vaan kuka kertoo.
Oikein hyvää Joulua " joukkioille" - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Taitaa mennä puurot ja vellit sekaisin.Siinäpä totuuden siementä, kyllä siellä monet puurorahat ripsahtaa.
Hankiven suururakka suli, siellä oli tehtailijat hollilla, kaksi virolaista, yksi latvian, sutjakat suurusmiehet urakoivat oikein kunnolla tilt, muistaakseni Puolan kautta, montakohan saajaa oli Suomen puolella, eipä niitä kaikkia julkistettu.
Näinhän se menee, vähän joka suunnalla, veronkiertoa pahimmillaan. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sepä se välillä on toimitusjohtaja tyttärissä, välillä kaupunginjohtaja. Ottaako toimitusjohtaja lainaa ,vai kaupunginjohtaja piru tietää vaan kuka kertoo.
Oikein hyvää Joulua " joukkioille"Eikö kaupungnjohtajalla ole tarpeeksi töitä kun ennättää olla toimitusjohtajanakin monessa yrityksessä!! Yleensä yrityksissä on OMA toimitusjohtaja,
- Anonyymi00013UUSI
Pelkään rattijuoppoja.
- Anonyymi00017UUSI
Pelkään virkarikollisia .saattavat ahneuksissaan tyhjentää koko kaupungin kassavarannon.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pelkään virkarikollisia .saattavat ahneuksissaan tyhjentää koko kaupungin kassavarannon.
pelkään että porukka on pilvessä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2504526Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1252965Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn171437- 521295
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021067- 471055