Saakohan Loimaalla kaikki lapset joululahjoja, kun Prisman joululahja puu oli ainakin vanhuksille. Yleensäkin ostetaan ihan kauheen kalliita lahjoja pikkulapsille kun vähempi kun riittäisi.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Eikö se joulupuu keräys siirtynyt Citymarkettiiin?
- Anonyymi00004
Ai en tiedä kun en oo käynyt siellä. Hyvä olisi et lapsillekin jotain saisi
- Anonyymi00002
Ei varmaankaan kaikki saa. Monelle lapselle joulu on vuoden pelottavinta vuodenaikaa.
- Anonyymi00003
Olen saanut viettää useita ja taas useita Jouluja en muista yhtään pelottavaa tai muuten mieltä pahoittavaa Joulua.
- Anonyymi00005
No en minäkään lapsuudessa mitään saanut oikeastaan. Kun ei ollut rahaa ja olimme köyhiä. Mutta silti oli aina kiva joulu ja hyvää ruokaa. Enkä ole yhtään pahoillani.
- Anonyymi00007
Hienosti suhtaudut. Eipä ne muutamat joulahjat minun mielestä niin kovin merkityksellisä ole ollu, kuin ihan muutama. Lahjoihin ylipäänsä liittyy myös liian paljon esim. sellasta emotionaalista hyvitystarkoitusta. Se on paljon tärkeempää mitä saa ja mitä elämä on uudenvuoden ja joulun välillä! Mutta lahjastressi tulee lapsille kai siitä, kun verrataan keskenään mitä kukin sai. Vastaava koulumaailman käytäntö kysellä lomien jälkeen, mitä teitte. Mä olen kyllä siinä käsityksessä, että tosta olisi aika pitkälti luovuttu ja hyvä nin. Mul on aika hämärät muistikuvat, kiitos kenties aivovammojen niin ku yhdellä futarilla ja varmaan jotain psyykkistäkin, mutta ei sillon tainnu kukaan mitää kalliita saanu jos edes vertailtiin eikä ihmiset kauheesti kulkenu ja oikeastaan kaikki oli aika pienituloisia, yksi perhe eli selkeesti vauraampaa elämää säännöllisine ulkomaanmatkoineen, tais olla Alppeja ja Espanjaa yms.
lajijasuris
- Anonyymi00006
Joulun ilosanoma Jeesus Kristuksen syntymä oli meille tärkein asia. Lahjat olivat sivuseikka. Yhdessäolo, hyvä ruoka ja kauniit joululaulut. Nämä ovat jääneet mieleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101960
- 60883
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41645
- 61639
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33548Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512- 46484
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478