Niin ylpeä. Oot pärjännyt niin hyvin, vaikka mieli on ollut varmasti raskas ja suruisa vaikeiden tunteiden alla. Ei voi muuta, kuin hattua nostaa 🫂✨️♥️
-nainen
Miehelle
32
542
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Olet rakas! Ilman sinua en olisi jaksanut! Kiitos! 🫶
- Anonyymi00019UUSI
Olen minä rakas ja ikävä on sulla?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Juu. -sivusta
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei multa tämä.
-Ap
- Anonyymi00003UUSI
Palattiin yhteen💞❤️ mieli on ihana, mut ei susta😄🤣😉
- Anonyymi00014UUSI
Right, shooting stars
- Anonyymi00036UUSI
Kuha oot onnellinen.
-Ap
- Anonyymi00004UUSI
Taas se ylpeys sieltä huhuilee
- Anonyymi00005UUSI
Hattu pelle siellä, susta tulee hattu
- Anonyymi00006UUSI
Mieli on jo kirkas.
- Anonyymi00010UUSI
Tarkoitatko aloittaja että olet "niin ylpeä" miehestä, vai toteatko heti alkuunsa miten " niin ylpeä" mies on?
- Anonyymi00017UUSI
Kuis susta dundus? Sivusta moroo
- Anonyymi00032UUSI
Jälkimmäinen, sanoisin.
- Anonyymi00033UUSI
Siitä jäi pois, olen niin ylpeä sinusta 😔, mutta tämä alusta syö minun kirjoituksia.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Siitä jäi pois, olen niin ylpeä sinusta 😔, mutta tämä alusta syö minun kirjoituksia.
Lisäys: Ap
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Lisäys: Ap
Kiitos. Kerrankin joku osaa vastata kun esittää kysymyksen.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kiitos. Kerrankin joku osaa vastata kun esittää kysymyksen.
Vastaan aina. Kuuluu toisen ihmisen arvostamineen.
- Anonyymi00011UUSI
Mitkä ne on vaikeat tunteet? Ja, kenellä miehellä? Tässä on sitten hyvä jonkun kaikista suomen miehistä arpoa, kenelle tämä viestisi on tarkoitettu. Tai sitten kirjoitin sen vain itsellesi?
- Anonyymi00018UUSI
Ala vastailla vaikka omiin kyssäreihis? Sivusta
- Anonyymi00038UUSI
Tuukko kaupalle illalla?
- Anonyymi00012UUSI
Ei näissä tunteissa ole mitään vaikeaa. Ihania tunteita ihanaa ihmistä kohtaan.
- Anonyymi00013UUSI
Niin just gubbekin sen emojeineen ensisijaisesti itselleen kertoo, hyvin vedetty miehet yms
- Anonyymi00028UUSI
Hyvin ne miehetkin välillä vetää vaikka se onkin sulle kova pala purtavaksi.
- Anonyymi00015UUSI
kiitos sinua lämmöllä muistelen
- Anonyymi00021UUSI
kiitos kiitos raskaita ovat vuodet olleet kaikkinensa lämmöllä muistellen ja hyvää joulua myös uuttavuotta 2026 tuokoon se kevyemmän taakan kantaa❄️🎄
- Anonyymi00024UUSI
Kuten tuossa edellä!
- Anonyymi00025UUSI
En aio jatkaa täällä ikävöimistä seuraavat 20 vuotta niinkuin jotkut ruukaa tehdä.. Ikävöin siis varmasti tietty jatkossakin...
- Anonyymi00029UUSI
Sama. Vuoden vaihteeseen mennessä suljen palstat lopullisesti. Itsensä kiusaamista ja tunteiden ruokkimista nämä.
- Anonyymi00026UUSI
oon sanonu tän ennenkin mul on liian hyvä itsetunto siihen että joku ulkopuolinen heitteri pskois sen mennessänsä. mua ei kiinnosta kuka must puhuu pskaa jne paitsi jos se on mun vanhemmat. sit mua kiinnostaa. muuten vtun sama mulle
- Anonyymi00027UUSI
Tuskin kukaan elämäänsä tuntematonta olan yli seuraajaa kaipaa. Ihan itse on jokainen tiensä kulkenut.
Tällaiset voisi muutenkin pitää omana tietona, ennemmin kuin kirjoittaa tänne anonyyminä, koska viestin voi tulkita niin moni myös väärällä tavalla.
Vaikka tarkoitus varmasti osin hyvä, niin todellisuus on tämä. - Anonyymi00030UUSI
Kiitoksia mikäli viesti minulle
- Anonyymi00040UUSI
On ollut kyllä vaikeaa, mutta kestän kyllä. Toivottavasti sinulla on hyvä olla.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2774722Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452941Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k412911Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061694Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531- 641471
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222