Itse muistan, kun ihastuin palavasti opiskeluaikana erääseen jalkapalloilijaan. Olin niin ihastunut häneen, että pienetkin hetket yhdessä tuntuivat kuin olisin leijunut pilvessä. Hän oli matkustellut paljon, oli sellainen maailman matkaajan näköinen jollain tapaa ja tosi urheilullinen, mikä vetosi minuun. Se ihastus meni onneksi ohi, en varattuna olisi mitään hänen kanssaan halunnutkaan sen enempää. Muistan vain perhoset vatsanpohjassa ja odotuksen, että pääsen häntä näkemään. Se oli sellaista viatonta. Hän tulosti laulun sanoja ja jätti niitä tietokoneluokkaan, yksi kappale oli green eyes 😀
Millaisia ihastuksia sinulla on ollut?
5
300
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siinä kappaleessa on tosi romanttiset sanat:
Green Eyes
Coldplay
Honey, you are a rock
Upon which I stand
And I come here to talk
I hope you understand
The green eyes
Yeah, the spotlight
Shines upon you
And how could
Anybody deny you?
I came here with a load
And it feels so much lighter now I met you
And honey, you should know
That I could never go on without you
Green eyes
Honey, you are the sea
Upon which I float
And I came here to talk
I think, you should know
That green eyes
You're the one that I wanted to find
And anyone who tried
To deny you must be out of their minds
Because I came here with a load
And it feels so much lighter since I met you
And honey, you should know
That I could never go on without you… - Anonyymi00002
Ei mitään hyviä kokemuksia ihastuksista (miespuolisia olleet).
Jotkut pilkkasi selän takana ja päin naamaakin, jotkut myös trollasi. Eräs kantoi asunnosta ulos ja myöhemmin kaipasi viestillä. Ja jotkut hyväksikäytti.
Paremmanlaatuiset ihastukset taas, niiden kanssa todettiin ettei toimi.
Sit on vielä näitä idiootteja jotka perseilee palstalla ja nauraa rakkaudelle ja haukkuu stalkkeriksi vaikka stalkkaavat itse ja repivät naurua minun ahdistuksesta ja huonovointisuudesta.
Ihan jo ehdin tuumata, mitä jos uusi vuosi voisi olla uusi mahdollisuus yhdelle sellaiselle.
Ja sit hänellä oli tietysti pakottava tarve avata sisäistä mielenmaisemaansa täällä palstalla.
No kiva tietää että olen hänen ajatuksissaan tavalla tai toisella. Se on jokaisen oma henkilökohtainen helvetti.
Ootan ehkä vielä pari vuotta sitä hänen henkistä kasvuaan ja sit voi katsoa uudelleen. Ellei ennen sitä tule hattu kourassa kumartelemaan ja myöntää trollauksensa ja ilkeilynsä. Mutta tiedän hänen olevan sellaisella henkisellä tasolla että hän ei siihen itseltään kykene.
Ihastuminen on typerä psykoosi joka tuhoaa elämän.- Anonyymi00004
Lisään että ns. mahdollisuus olisi ollut puhevälit mutta ei sen enempää. Ehkä on typerää harkita edes sitäkään. Hän on tuhonnut elämääni jo ihan liian paljon muutenkin. Miksi antaa sadistille mahdollisuutta vielä satuttaa minua uudelleen? Se olisi vain tyhmää.
Hän satuttaa, ja kun siihen reagoi, hän syyllistää siitä sinua. Sellainen mies hän on.
Ja sitten kun hänelle tekee niin kuin hän kaikille muille: laittaa estoon, hän sitten yrittää satuttaa anonyymisti.
Ja hänen on ehdottomasti haukuttava ja painettava alaspäin niitä joista ei tykkää.
Miksi haluaisin antaa mitään mahdollisuutta edes puhua sellaiselle...?
Ei hän ymmärrä kuinka toksinen ja haitallinen hän itse on. Ymmärtää sen verran että pitää sen puolensa piilossa toisilta, mutta välillä räjähtää esiin henkilökohtaisestikin. Sitten kuitenkin projisoi sitä toisiin kun asiat ei mene niin kuin hän haluaa.
Ihan tajunnanräjäyttävää ymmärtää kuinka itsekeskeinen ihminen onkaan kyseessä.
Ainakin jotain tuli opittua.
- Anonyymi00003
Oikeastaan en ole koskaan ihastunut siinä määrin että olisi aiheuttanut toimenpiteitä.
- Anonyymi00005
Joo sama, ihastuin johonkin randomiin turkulaiseen jooga naiseen instassa.
Nyt maalainen tauluja siitä ja onneton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345197Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2845050Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä604483Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692435Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461868Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281814Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont211774Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791723Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva151631- 1051486