Millaisia ihastuksia sinulla on ollut?

Anonyymi-ap

Itse muistan, kun ihastuin palavasti opiskeluaikana erääseen jalkapalloilijaan. Olin niin ihastunut häneen, että pienetkin hetket yhdessä tuntuivat kuin olisin leijunut pilvessä. Hän oli matkustellut paljon, oli sellainen maailman matkaajan näköinen jollain tapaa ja tosi urheilullinen, mikä vetosi minuun. Se ihastus meni onneksi ohi, en varattuna olisi mitään hänen kanssaan halunnutkaan sen enempää. Muistan vain perhoset vatsanpohjassa ja odotuksen, että pääsen häntä näkemään. Se oli sellaista viatonta. Hän tulosti laulun sanoja ja jätti niitä tietokoneluokkaan, yksi kappale oli green eyes 😀

6

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Siinä kappaleessa on tosi romanttiset sanat:

Green Eyes
      Coldplay
      Honey, you are a rock
      Upon which I stand
      And I come here to talk
      I hope you understand

The green eyes
      Yeah, the spotlight
      Shines upon you
      And how could
      Anybody deny you?

I came here with a load
      And it feels so much lighter now I met you
      And honey, you should know
      That I could never go on without you
      Green eyes

Honey, you are the sea
      Upon which I float
      And I came here to talk
      I think, you should know

That green eyes
      You're the one that I wanted to find
      And anyone who tried
      To deny you must be out of their minds

Because I came here with a load
      And it feels so much lighter since I met you
      And honey, you should know
      That I could never go on without you…

• Anonyymi00002

Ei mitään hyviä kokemuksia ihastuksista (miespuolisia olleet).
      Jotkut pilkkasi selän takana ja päin naamaakin, jotkut myös trollasi. Eräs kantoi asunnosta ulos ja myöhemmin kaipasi viestillä. Ja jotkut hyväksikäytti.
      Paremmanlaatuiset ihastukset taas, niiden kanssa todettiin ettei toimi.
      Sit on vielä näitä idiootteja jotka perseilee palstalla ja nauraa rakkaudelle ja haukkuu stalkkeriksi vaikka stalkkaavat itse ja repivät naurua minun ahdistuksesta ja huonovointisuudesta.
      Ihan jo ehdin tuumata, mitä jos uusi vuosi voisi olla uusi mahdollisuus yhdelle sellaiselle.
      Ja sit hänellä oli tietysti pakottava tarve avata sisäistä mielenmaisemaansa täällä palstalla.
      No kiva tietää että olen hänen ajatuksissaan tavalla tai toisella. Se on jokaisen oma henkilökohtainen helvetti.
      Ootan ehkä vielä pari vuotta sitä hänen henkistä kasvuaan ja sit voi katsoa uudelleen. Ellei ennen sitä tule hattu kourassa kumartelemaan ja myöntää trollauksensa ja ilkeilynsä. Mutta tiedän hänen olevan sellaisella henkisellä tasolla että hän ei siihen itseltään kykene.
      Ihastuminen on typerä psykoosi joka tuhoaa elämän.

• Anonyymi00004

Lisään että ns. mahdollisuus olisi ollut puhevälit mutta ei sen enempää. Ehkä on typerää harkita edes sitäkään. Hän on tuhonnut elämääni jo ihan liian paljon muutenkin. Miksi antaa sadistille mahdollisuutta vielä satuttaa minua uudelleen? Se olisi vain tyhmää.
        Hän satuttaa, ja kun siihen reagoi, hän syyllistää siitä sinua. Sellainen mies hän on.
        Ja sitten kun hänelle tekee niin kuin hän kaikille muille: laittaa estoon, hän sitten yrittää satuttaa anonyymisti.
        Ja hänen on ehdottomasti haukuttava ja painettava alaspäin niitä joista ei tykkää.
        Miksi haluaisin antaa mitään mahdollisuutta edes puhua sellaiselle...?
        Ei hän ymmärrä kuinka toksinen ja haitallinen hän itse on. Ymmärtää sen verran että pitää sen puolensa piilossa toisilta, mutta välillä räjähtää esiin henkilökohtaisestikin. Sitten kuitenkin projisoi sitä toisiin kun asiat ei mene niin kuin hän haluaa.
        Ihan tajunnanräjäyttävää ymmärtää kuinka itsekeskeinen ihminen onkaan kyseessä.
        Ainakin jotain tuli opittua.

• Anonyymi00003

Oikeastaan en ole koskaan ihastunut siinä määrin että olisi aiheuttanut toimenpiteitä.

• Anonyymi00005

Joo sama, ihastuin johonkin randomiin turkulaiseen jooga naiseen instassa.

Nyt maalainen tauluja siitä ja onneton.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe