Jokaisella omanlainen.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Isännät huojuu humalassa Juoluna, kuin viljan tähkäpäät pellossa kesällä. Monet isännät konttaavat humalassa ja vilja on laossa kesällä heillä.
- Anonyymi00002
Ja toiset viettää joulua yksin kun on kaikki kaverit ympäriltään poistunut .Kun on minä minä mies.
- Anonyymi00003
Ihana Joulu❄️
- Anonyymi00004
Tunnettu kaveri minä minä..ite
- Anonyymi00005
Jokaisella omanlainen jolu.
- Anonyymi00007
Oman mallin mukaan etenee ;
https://youtu.be/6KVAtlYtSgI?si=H_Uj02xc9u-epcMz- Anonyymi00008
Kun ei vaan päissään.
- Anonyymi00010
Selvinpäin meni joulu. Nyt oli lihat alessa niin niitä pakkaseen monesta kaupasta käytiin.
- Anonyymi00012
Muutama lahja,hyvää ruokaa,joulun rauhaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591300
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571218Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331142- 1011034
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71030- 54912
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.6833Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista32818Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it197710- 71689