Molemmat haukkuu ja usein aiheetta ja ilman ymmärrystä
Koulutusta ja kansainvälisyyttä tuen, sen takia kannatin ruotsinkielisen koulun lopettamista ja turvapaikanhakijoiden vastaanottamista.
Terrieri vai rakki-koira
39
663
Vastaukset
- Anonyymi00002
Liekö tosiaan saanut mitään koulutusta tämä Varkauden kansalaisten edustaja.
- Anonyymi00003
Kyllä ei näitä, mutta entäs se itsekehu, se haisee.
- Anonyymi00004
Avustaja on Teollisuusliiton masinoima Suhosen juttujen kirjoittaja? Miksi teollisuusliitto laittoi tämän henkilön avustajaksi, ei kelvannut Varkautelaiset lukeneet henkilöt avustajiksi.
- Anonyymi00005
Facebookissa itseään kehuu.
- Anonyymi00006
Jauhaa samaa Teollisuusliiton pas*aa, ei ole edes itse kirjoittanut puheitaan.
- Anonyymi00007
Ehdokaskyselyssä oli Suomen kärkipäätä vastauksissa : EN OSAA SANOA"
- Anonyymi00008
Terrieri on rakkikoira, puree ja räksyttää.
- Anonyymi00009
Miksi edustaja Suhonen irvailee ministerille julkisessa tiedotusvälineessä. Näinkö Teollisuusliitossa opetetaan ja koulutetaan jäseniä kunnioittamaan työyhteisön jäseniä.
Osoittaa henkilöltä täydellistä sivistymättömyyttä ja koulutuksen puutetta. - Anonyymi00010
Miksi liittyä Teollisuusliittoon, siellä opetetaan jäseniä käyttätymään rakkikoirina.
- Anonyymi00011
Lukee avustajan juttuja eduskunnassa.
- Anonyymi00012
Oho voi Juma.
- Anonyymi00013
Kyllä on ilman koulutusta äijä päässyt pitkälle niin kuin Pekka Haavisto.
- Anonyymi00014
Ihmiset jotka äänestää kyseistä kouluakäymätöntä henkilöä, osoittaa sivistyksen tason äänestäjästä.
- Anonyymi00015
Näin on
- Anonyymi00016
Varkauden lehdessä ilmoitti olevansa politiikan-terrieri, mutta se on sama asia kuin räksyttävä rakkikoira.
- Anonyymi00017
Viivakoodinlukija ja itsepalvelukassa !
Ei viivakoodin lukija ja itsepalvelu kassa!
Tämä opitaan jo peruskoulussa. - Anonyymi00018
Miksi ei kelvannut Varkautelainen avustaja.
- Anonyymi00019
"mies"lapsen asteella.
- Anonyymi00020
Totta
- Anonyymi00021
Kertokaa mitä saanut aikaan. Kyllä, vain ja ainoastaan Teollisuusliiton juttuja jauhaa. Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt.
- Anonyymi00030
minua syyttivät tälläsen takia siinä tavarajunan maalamisesta että
- Anonyymi00031
ostin osa ja tarvikkeesta mustan massan ja beltonin jonkun taustaan sitten oli punanen jostai oisinko sillä beltonilla tehny lainit
- Anonyymi00032
punasella maalasin salamat
- Anonyymi00033
olinko 14v
- Anonyymi00035
nyt on minun isäni kuollut
- Anonyymi00037
en sanonut ketään
- Anonyymi00038
mutta ne oli sanonut minusta
- Anonyymi00041
esim iwc crevistä heittäneet minut pois 7 luokalla
- Anonyymi00042
siinä kohdalla missä on peili minä muistan
- Anonyymi00043
ootas kun lisää otan
- Anonyymi00044
ei tosin ois huvittanutkaan tehtä mitää iwc crewvewjåä vaan omiA
- Anonyymi00045
tulen kummittelemaan kukaan iwc crewissä ei oo niinku mä mä kaatasin je kaikki ihan hweti vaikka pelottelemalla jos sitten ei pelottelemallla vaikka ne kuoliaaks saisin
ja se ei haittas mua vaikka hautaan asiti vaikka täklleen kädestä kiinni pitämällä vaikka tällee kummitus vaikkahautaan vaikka vetömääl._Ä - Anonyymi00046
rip iwc
- Anonyymi00047
hyvä kun korhonen saI ainakin 40 markaa kerättyä pulloja kun meikä pappa kuoli lookolammilta
- Anonyymi00048
Suhonen on terrieri.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240