Kumma juttu

Anonyymi-ap

Tilasin monet alta kolikoita jotka on jo aikaa lähetetty mut ei ne kyllä tänne saakka oo tulleet. Varmaan taas hävinneet matkalla

8

246

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä sanoo lajisuris

• Anonyymi00002

Varmaan samaa mieltä?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Varmaan samaa mieltä?

Niinpä olenkin 👌
        Tuolta en ole koskaan tilannu, mutta mitä olen, niin lähes kaikki tuli niinkuin piti. Sänky kesti ja kesti ja soittivat, että olisi mennyt rikki ennen lähetystä, mutta kyllä sieltä lopulta tuli se mikä piti ja kunnossa.

Joskus otetaan paljon tilauksia sisään ja sitten vasta aletaan valmistaa, mutta Monetalla tuskin näin. Sun paketti voi seistä jossain varastossa tai joku varastanut. Jos olet saanut seurantakoodin, katso sillä missä paketti on ja kaunko se on siellä ollu. Ihan täysin ajantasalla ne ei aina tosin ole.

lajijasuris

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niinpä olenkin 👌
        Tuolta en ole koskaan tilannu, mutta mitä olen, niin lähes kaikki tuli niinkuin piti. Sänky kesti ja kesti ja soittivat, että olisi mennyt rikki ennen lähetystä, mutta kyllä sieltä lopulta tuli se mikä piti ja kunnossa.

Joskus otetaan paljon tilauksia sisään ja sitten vasta aletaan valmistaa, mutta Monetalla tuskin näin. Sun paketti voi seistä jossain varastossa tai joku varastanut. Jos olet saanut seurantakoodin, katso sillä missä paketti on ja kaunko se on siellä ollu. Ihan täysin ajantasalla ne ei aina tosin ole.

lajijasuris

Tilasitko sängyn Temusta? Sieltä tule tilattu tavara usein viikossa! Suosittelen kaikille!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tilasitko sängyn Temusta? Sieltä tule tilattu tavara usein viikossa! Suosittelen kaikille!

Ei ollu Temu, joku kotimainen, nimeä en muista mutta ei ollut näitä tunnetuimpia firmoja.
        Kyllä mäkin oon Temun sivuja selaillut mutta en vielä tilannut, ehkä jossain vaiheessa

lajijasuris

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niinpä olenkin 👌

lajijasuris

Ei oo mitään seuranta koodia. Monta kertaa on paketti tullut, mutta ilman sisältöön.lasku on mut kolikko puuttuu

• Anonyymi00005

Temusta euroja👍🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2502
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1742
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      681
      1147
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1032
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      982
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      946
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      895
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      86
      809
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      96
      789
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      756
    Aihe