Näky olevan potattikoiralla karjalaisten siskojen ja veljien ylpeys seurana,on kuvasta päätellen juomat ja muut maistuneet ajan myötä🧐🫨
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Oliko niistä sisaruksista virpi ? Oliko jossain aineissa vai ? Miten se puhui jostain työpaikan vartioista , ei ole terve jos livessä puhuu tuollaista. Olisko toi edes työelämässä
- Anonyymi00010
Oliko yks niistä sisaruksista Katja niminen? tais hänkin sekoilla melkosesti jossain vaihees...
- Anonyymi00002
Eikä tainnut ilmainen seuralainen olla. Eikä ihan niin nuorikaan enää.
- Anonyymi00004
Ei pottu saakaan koskaan ilmaista naista enää. Kaikille jotain maksettava ja tyydyttämättä nainen jää.
- Anonyymi00003
Joo siis mitä kaikkee tää olikaan tehny, en muista.
- Anonyymi00005
Taitaa olla pottu ja tämä nainen kuin kaksi marjaa
- Anonyymi00006
Näyttäisi olevan hyvin antava tuo blondi.
- Anonyymi00009
Minä maksaisin tuolle blondille 800euroa että saisin viettää kiihkeän yön hänen kanssaan.
- Anonyymi00012
Saisit 800e jos joutuisit viettämään yön harakan kanssa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801452
- 851293
- 1041038
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.89553Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542