Olisin kyllä

Anonyymi-ap

Halunnut jutella asiat selviksi

15

304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sitten kannattaa varmaan mennä ja jutella.

• Anonyymi00002
        UUSI

Ei pysty enää.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei pysty enää.

Pystyy pystyy! -sivusta tämä.

• Anonyymi00004
      UUSI

Voidaan me jutella milloin vain. ❤️

• Anonyymi00005
      UUSI

Hei, jos olisit minulle tärkeä mies: vaikkei enää olla yhdessä, haluaisin silti säilyttää yhteyden. Ja olisin valmis juttelemaan, jos sinä haluaisit? Soita mulle sunnuntaina iltapäivästä! Hyvää joulua, jos et kerran tahdo IRL toivottaa 🩷

• Anonyymi00006
      UUSI

Harmi kun muutit mielen. Lähellähän se oli.

• Anonyymi00007
      UUSI

Kyllä se minun puolestani onnistuu. Ihan hyvässä hengessä.

• Anonyymi00008
      UUSI

Miks et jutellut, jos kerta halusit jutella?

• Anonyymi00009
      UUSI

Minä luulin, että Nössykkä Mössykkä Mieheni jo eilen kertoi asiat täällä selviksi.
      Sinähän kirjoitit meidän tulevat KAKSOSET ON LAITETTU TILAUKSEEN JA LUOVUTTAJA OLI MEIDÄN KANSSA KESKUSTELEMASSA, mutta KYLLÄ SINUN PITÄÄ MEIDÄN TULEVIEN KAKSOSTEN ISÄNÄ MYÖS YMMÄRTÄÄ VAIMOSIA JOKA SENTÄÄN HOITAA ASIOITA NIIN MEIDÄN KAKSOSTEN EIKÄ LUOVUTTAJAN TARVI HÄVETÄ, ETTÄ SINUN VAIMOSI JA MEIDÄN KAKSOSTEN ÄITI ON EDES VASTUUTON IDIOOTTI JA HÄN ON IDIOOTTI BLONDI JOKA SUOSTUI LUOVUTTAJAKSI!

SE ENSIMMÄINEN JOTA EHDOTIT OLI KYLLÄ ENEMMÄNKIN NIIN, KUIN TULEVAISUUDEN KATASTROOFFI PERHE!
      Minä olisin saanut SAKOT joka asiasta.
      Minä olisin lähtenyt meidän kaksosten kanssa yksin kauppaan niillä yli 5000 euron DESING lastenvaunuilla hakemaan MAITO PURKIN JA JOTAIN KAHVIPULLAA NIIN MINÄ OLISIN SAANUT JO 3 sakot, koska TYLLERÖLLÄ ON RÖYHELÖ LAKKI VÄHÄN VINOSSA JA MÖSSYKÄLLÄ ON PASKAT HOUSUSSA.
      Minä kotia ja Nössykkä Mössykkä tulee töistä ja kysyy : Miten teillä on päivä kulunut?
      Minä sanon, että : Oli niin hyvä ilma joten me lähdettiin käymään kaupassa. Ostin maito purkin ja tämän viinerin kahville itelle, mutta EN RASKI SYÖDÄ, koska minä sain 3 sakot ja Mössykkä kaltoinkohteli paskat housussa Tylleröä vaunussa joten sinä saat kyllä mennä MÖSSYKÄN KANSSA MENNÄ HOITAMAAN TUON ASIAN POLIISIEN KANSSA JA ME TULLAAN TYLLERÖN KANSSA VARMISTAMAAN, ETTÄ TE MÖSSYKÄN KANSSA HOIDATTE ASIAN!

Minä tiedän, että Nössykkä Mössykkä mieheni TULEVAISUUDEN UNELMA ON JUST TUOLLAINEN, mutta meidän KAKSOSET ISTUU TAKAPENKILLÄ JA ISÄ AJAA AUTOA NIIN MINÄ ÄITINÄ SANON LAPSILLE, ETTÄ : ISI AJAA RALLIA NYT JA TEIDÄN PITÄÄ NYT HEILUTTAA KULTASTA PEITTOA NIIN ISI VOITTAA TUON EDELLÄ AJAVAN AUTON!

• Anonyymi00010
      UUSI

No juttele. Itse olen myös joutunut yksin juttelemaan kun toinen ei koskaan halunnut.

• Anonyymi00011
      UUSI

Oliko Bijou teillä siinä ilmossa että 2 yhden hinnalla.Eli kyseessä varmaan tosikäytetty tavara kun ostaja sanoi ettei ilmoituksen teksti vastannut laatua.Oli homeesta saanut ihokirvelyä.Sanoin sille ei kait nyt sentään.

• Anonyymi00012
      UUSI

Minä olen aina halunnut jutella asiat selviksi. Exän sain joskus mukaan perheterapiaan. Exä oli varmaan ajatellut että saa nämäkin kiedottua pikkurillinsä ympärille, niin kuin kaikki muutkin. Älykäs ja keskustelutaitoinen kun oli. Hyvin viehättävä sitä halutessaan.

Pääsimme keskustelemaan mies- ja naispsykologin tms kanssa. Exä tietysti tapansa mukaan syytti ja haukkui minua. Nämä ei sitten lähtenytkään siihen hänen juttuunsa mukaan. Ei siinä kauaakaan mennyt, kun exä huusi pää punaisena: "Te saatana olette ton ämmän puolella!" Ja lähti ovet paukkuen pois.

Se siitä perheterapiasta.

• Anonyymi00013
      UUSI

Mitkä ihmeen asiat?

• Anonyymi00014
        UUSI

Epäselvät asiat selviksi. - sivusta

• Anonyymi00015
      UUSI

ne on ne jahkailjat jotka käyttää jos ja olisin sanaa. siinäpä jahkailevat ja miettivät vaikka maailman tappiin asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      260
      4596
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      42
      2770
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1604
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1119
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    Aihe