oi ihana äiti neitsyt maria sinun

Anonyymi-ap

suuruutesi loistaa valoa jonka lempeytesi tähden olit tuomittuna paholaisen voittamana paratiisissa jossa käärme luikerteli haarojesi välissä aiheuttaen kuoleman tuskaa läheisille jotka kauniiden kiitos laulujen ylistämänä lähestyivät sinua tuoden lahjoja joiden vertaista ei samnumaton huolen pitosi voi vastustaa vaan kiittäen otit ne vastaan ja rukoukset kiitos laulujen säestyksellä vastaan otettiin ylistämällä kuolematonta karitsaa jonka taivaan gerubit kantoivat enkelien huomaan

20

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kiitos rakastettava Pyhä Äiti Maria. Meitä näin tuntevia on muitakin kuin lestadiolaiset. Lestadiolaisille sanoisin,kuunnelkaa Savolaisen biisit, enää en vaikene, valo, pisaraakaan ja Jutculta mm . Ongelma , jos ei kaadu. Kuunnelkaa jos on pokkaa.🤷‍♀️

• Anonyymi00002
        UUSI

Ps. Et voi omistaa Jumalaa,Jeesusta, äiti Mariaa ,et yhtään mitään. Jos noin kuvittelet,kuvittelet olevasi itse Jumala,ja siitä olet todella kaukana. Tipahda maanpinnalle ja kyseenalaista itsekkyytesi. Opettele ja opi rakastamaan lähimmäistäsi kuin itseäsi. Tuo aloitus oli niin teennäinen,kuin itse kuvittelisit olevasi niin enemmän,niin pyhä,että sinulla olisi valta lähimmäisesi ristiin naulata. 🤷‍♀️

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ps. Et voi omistaa Jumalaa,Jeesusta, äiti Mariaa ,et yhtään mitään. Jos noin kuvittelet,kuvittelet olevasi itse Jumala,ja siitä olet todella kaukana. Tipahda maanpinnalle ja kyseenalaista itsekkyytesi. Opettele ja opi rakastamaan lähimmäistäsi kuin itseäsi. Tuo aloitus oli niin teennäinen,kuin itse kuvittelisit olevasi niin enemmän,niin pyhä,että sinulla olisi valta lähimmäisesi ristiin naulata. 🤷‍♀️

miten niin alotus oli kaunis ja heleä kuin mikä se oli täynnä sellaista kirkkautta että tähdetkin himmenevät sen rinnalla

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

miten niin alotus oli kaunis ja heleä kuin mikä se oli täynnä sellaista kirkkautta että tähdetkin himmenevät sen rinnalla

rakkateni neitsyt mariaan on niin pyhä ettei sitä voi saastuttaa maan matosten rinnalla

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

rakkateni neitsyt mariaan on niin pyhä ettei sitä voi saastuttaa maan matosten rinnalla

menkää polvillenne eteeni ja palvelkaa minua

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

menkää polvillenne eteeni ja palvelkaa minua

rukoile niin saat neitsyt marian siunauksen pahat henget ovat vallanneet sinut ja demoni täytyy poistaa papin avulla

• Anonyymi00005
      UUSI

oliko neitsyt ennen aktin aloitusta ?

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei muuten ollut neitsyt, toope!

• Anonyymi00008
        UUSI

neitsyt maria oli puhdas jumala joka ei saastuttanut itseään haureellisilla teoilla jota jumalattomat tekevät heidän sielunsa mätänevät ian kaikkisessa helvetissä ja loputon kuoleman haju löyhkää heidän paikaltaan jossa on oksennusta ja sisälmyksiä joita he syövät ja loputtomasti nälkäänsä ahmivat

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

neitsyt maria oli puhdas jumala joka ei saastuttanut itseään haureellisilla teoilla jota jumalattomat tekevät heidän sielunsa mätänevät ian kaikkisessa helvetissä ja loputon kuoleman haju löyhkää heidän paikaltaan jossa on oksennusta ja sisälmyksiä joita he syövät ja loputtomasti nälkäänsä ahmivat

kuin koirat

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

kuin koirat

hammasta purren

• Anonyymi00012
      UUSI

Miksi et pyri olemaan Neitsyt Marian kaltainen? Miksi pyrit mukamas hänenä Hänen omiaan tuomitsemaan? Oletko valhetta?🤷‍♀️

• Anonyymi00014
        UUSI

olen rehellinen jos et usko neitsyt marian kohdun synnyttäneen karitsan joka vapauttaa maailman synnistä joudut helvettiin

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

olen rehellinen jos et usko neitsyt marian kohdun synnyttäneen karitsan joka vapauttaa maailman synnistä joudut helvettiin

karitsa on hedelmä jota nautittuna pääsemme nauttimaan vapausesta jota maailman ihmiset uskovat tarkoittavan kuolemaa

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

karitsa on hedelmä jota nautittuna pääsemme nauttimaan vapausesta jota maailman ihmiset uskovat tarkoittavan kuolemaa

tämän viinin juotua tiedät puhuneeni totta ja perkele kavahtaa

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

tämän viinin juotua tiedät puhuneeni totta ja perkele kavahtaa

olet pahuuden kourissa ja menetät toivon ian kaukkisuudesta uskomalla neitsyt marian olevan raskaana vain pelastaakseen maailman

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

olet pahuuden kourissa ja menetät toivon ian kaukkisuudesta uskomalla neitsyt marian olevan raskaana vain pelastaakseen maailman

Mene hoitoon. Olet sekaisin. Tuota se lestadiolaisuus aiheuttaa. Täysiä sekopäitä.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mene hoitoon. Olet sekaisin. Tuota se lestadiolaisuus aiheuttaa. Täysiä sekopäitä.

olen siunatussa tilassa minua ei paha voita katoa perkele sinun tuomiosi ei tule kirkkauden esteeksi sinä saatana

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

olen siunatussa tilassa minua ei paha voita katoa perkele sinun tuomiosi ei tule kirkkauden esteeksi sinä saatana

mielenkiintoista

• Anonyymi00020
      UUSI

Mistäköhän laitoksesta lie karannut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      294
      4781
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3066
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      52
      2983
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1541
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1242
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1189
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      1016
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      991
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    10. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      979
    Aihe