Simpanzzit taas asialla...
Y r päläisten kulttuuria..
Mtv uutiset: Hakkasivat kepeillä maassa makaavaa
20
373
Vastaukset
- Anonyymi00002
Naton jäsenmaat koalitiona asialla.
- Anonyymi00003
Kodinturva joukot aseineen joka kaupunkiin 2026.
- Anonyymi00005
Eikös ne Odinit jo partioineet männä vuosina. Ei kelvannut väestölle silloin.
- Anonyymi00006
rasismi ei ole ratkaisu.
kotoutus on epäonnistunut.- Anonyymi00007
😂😂😂
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
😂😂😂
Hymiöpelle
- Anonyymi00009
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19208020/jyvaskylan-poliisi-pyytaa-vihjeita-#comment-139333224
ahaa
seide so- Anonyymi00010
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19201510/nuorisojoukot-kylvavat-kauhua-helsingissa-uhreja-hakattu-potkittu-ryostetty-ja-noyryytetty-#comment-139334334
uutta normaalia kunnes jokin vastaava kuin odinit tulee apuun?
- Anonyymi00011
Ja keskustan elinvoima kasvaa....🤣🤣😂
Ostat kalliin kämpän kuolevasta keskusta, menet ulos saat laudasta päähän maahanmuutto jengiltä, tai varastetaan vaatteet päältä...
Hyvä Sdp, Vih, Vas ja Kesk ! Onnistunut maahanmuutto projekti....ja keskustan elinvoiman tuhoaminen, se onnistui! Onnea! - Anonyymi00012
Tämä on sitä Jyväskyläläistä elinvoiman kasvattamista.
- Anonyymi00013
Jos omistat asunnon keskustassa sen hinta putoaa kuin kivi...turvattomuus ei ole myyntivaltti.
Nimimerkki "Laudasta päähän" - Anonyymi00014
Maahanmuutto on rikkautta Jyväskylässäkin, kysykää vaikka siltä jota hakattiin laudoilla päähän...kiitos Sdp, Vih, Vas ...
- Anonyymi00023
Oulussa sentäs yksi oli joka toi julki asioita, täällä onnistuneet olemaan kertomatta koska esilletuojia ei ole
- Anonyymi00015
Paska ei tunnetusi häviä kuin tappamalla.
- Anonyymi00017
Tappamalla ja kiduttamalla.
- Anonyymi00018
Ei pidä antaa edes pikkusormea vaan niskalaukaus.
- Anonyymi00019
Tämän vihervasemmisto kokoomuksenkin tukemana haluaa lisääntyvän.
- Anonyymi00021
uutisen mukaan vielä olisivat pimittäneet jutun ja sanoneet tappeluksi vaikka joukolla yhtä kohti
- Anonyymi00024
Eräs ukrainan pakolaismies hullu sekopää,vanhempi ukko ,arvaamaton .Pakolaiset ne turvattomuutta tuo,ei työperäiset kouluja käyneet sotatraumaiset tuo ongelmia yhteiskuntaamme ,ja vievät resurssejamme terveyden huollosta.Olettaa että ilmais ruokalat heitä varten röyhkeitä etuiijoita
Niissä paikoissa vapaa ehtoisten laitettava ne ojennukseen ja komennetta ettei etuile ja suomalaisille jää ruokaa !
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459