Muuten en tänne kirjoittele, mutta joulu olkoon poikkeus. Emme ole enää tekemisissä, mutta toivotukset haluan kuitenkin lähettää. Käyt täällä kuitenkin lukemassa.
Vietä oikein hyvä ja lämmin joulu! 🎄🎁🍬☃️🌟
Valitettavasti minulla ei ole muuta antaa lahjaksi kuin nämä toivotukset. Jos saan huomenna joulupuurosta mantelin niin toivon sinulle parhainta uutta vuotta ikinä ✨. Toivon sitä sydämeni pohjasta. Voi hyvin!
Hyvää joulua J-miehelle!
18
288
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onks sun kanssa joku tekemisessä?
- Anonyymi00002UUSI
Toivominen on onneksi ilmaista ja sitä voi kuka tahansa tehdä. Eli toivoa ja toivoa.
- Anonyymi00006UUSI
Joskus jopa tällainen viesti voi herättää kysymyksiä ja ongelmia. Sivu nainen
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joskus jopa tällainen viesti voi herättää kysymyksiä ja ongelmia. Sivu nainen
Ei tämä minulla mitään kysymyksiä herätä.
Mies ajattelee alapäällään kuin karju,
ja rakastaa harakan tavoin kaikkea kiiltävää.
Hänelle konkretia on abstraktia ajattelua tutumpaan,
ja hyvän naisen kriteeriksi riittävät isot rinnat.
Henkisen tasonsa puolesta hän voisi siirtyä vaikka metsään, villieläinten seuraksi asumaan.
Hyvän elämän kriteerit ovat ko. äijälle ilmeisesti pumpsttava Barbara ja säkki rahaa. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei tämä minulla mitään kysymyksiä herätä.
Mies ajattelee alapäällään kuin karju,
ja rakastaa harakan tavoin kaikkea kiiltävää.
Hänelle konkretia on abstraktia ajattelua tutumpaan,
ja hyvän naisen kriteeriksi riittävät isot rinnat.
Henkisen tasonsa puolesta hän voisi siirtyä vaikka metsään, villieläinten seuraksi asumaan.
Hyvän elämän kriteerit ovat ko. äijälle ilmeisesti pumpsttava Barbara ja säkki rahaa.Mikä sattuma 😁 Nimeni alkaa B-kirjaimella. Sivu nainen
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä sattuma 😁 Nimeni alkaa B-kirjaimella. Sivu nainen
Toivottavasti sukunimi ei ala j-kirjaimella.
- Anonyymi00003UUSI
Tuskin oot hän mutta kiitos ja samoin vaikka en sulle silloin joskus kelvannutkaan. Kaikkea hyvää ja onnellista uutta vuotta.
j- Anonyymi00005UUSI
Olisit kelvannut mutta mä en sulle.
- Anonyymi00011UUSI
Kiitos! Kelpaamisesta ei koskaan ollut kysymys. Tunteet vie minne vie - ei sitä itse voi päättää.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kiitos! Kelpaamisesta ei koskaan ollut kysymys. Tunteet vie minne vie - ei sitä itse voi päättää.
Ihminen voi päättää mitä ihastusta viedä pidemmälle ja mitä ei.
- Anonyymi00007UUSI
Jari kiittää ja kuittaa.
- Anonyymi00008UUSI
Eipä ole tämäkään aloitus minulta.
Ei minulla on tarvetta tavoitella ketään menneisyydestä.
Kiitän vain Luojaani siitä, etten ole näiden pelkällä alapäällään ajattelevien miesten kanssa sortunut lähempää tuttavuutta tekemään.
Toivottavasti aloittaja löytää etsimänsä.
Minulle on aina riittänyt pienimuotoinen elämäni
seksihurjasteluja ja sukupuolitauteja vailla.- Anonyymi00014UUSI
Mukava kuulla. 😅
- Anonyymi00015UUSI
En tunnista, eli ei minulle. Hyvät joulut kuitenkin myös sinulle.
- Anonyymi00016UUSI
Et kai. Kun tää ei ole multa...hyvää joulua
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Et kai. Kun tää ei ole multa...hyvää joulua
Hyvää joulua myös sinulle... .....
- Anonyymi00017UUSI
🎄🕯️🎁joulua rauhaisaa muista syödä unta et jaksaa valvoakin 🍷🥂😽
- Anonyymi00019UUSI
Kiitos, Henrietta
Toivottavasti sinulle ei jäänyt täysin väärä käsitys minusta. Janosin vain luottamusta, en mitään likaista. Ujo poika on aina ujo, mantelin vie elämässä aina joku toinen.Minulla on niin hävettävän vähän kokemuksia elämästä ja yritin kai selittääkin. Et ehkä uskonut.
Hyvää joulua sinullekin, ja voi hyvin. Hämärässä on se hyvä puoli, että kostunut silmä ei erotu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k302855Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761811Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190