Minä ainakaan en tajua kenellä muulla olisi siihen motivaatiota. Kiusaa toisia kun ei saanut itse haluamaansa. Pistää niin paljon tunnisteita että ei kukaan muu täällä. Myöskin stalkkaa minua. Haluan sanoa kun en halua että luulet että minä olen täällä kirjoitellut sulle jotain oksettavaa ja idioottimaista. Mutta hän haluaa saada minut vaikuttamaan idiootilta. Mä en ole vähään aikaan kirjoittanut muuta kuin hänelle pannut vastaan.
Se sun vanhempi kolleega esittää täällä mua
11
263
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
...ja motivaation lisäksi kenellä olisi tietoa tehdä tämä. Nyt on tilanne kyllä hiukan rauhoittunut mutta...
- Anonyymi00002UUSI
Kappas ihmettä kun ei yhtään vastausta tule. Joku taitaa toivoa että tämä ketju vajoaa nopeasti unholaan... ties mitä olet itse muille uskotellut.
- Anonyymi00003UUSI
Onkohan täällä joku jolla on hieman vilkas mielikuvitus. Täällä voi kaikkea kuvitella kyllä jos haluaa.
- Anonyymi00007UUSI
Onko ajatuksesi että olet ainoa nimisesi Suomessa ja voin kertoa että jos haluan kaivata täällä jotain ihmistä teen sen eikä se keneenkään muuhun liity? Aika erikoinen ajatuksenkulkua.
- Anonyymi00009UUSI
Sekin voi olla sattumaa, että oletkin ollut stalkattavan luona kylässä ja sillä perusteella tuntomerkit osuisivat, stalkkaaja ei tunnu ymmärtävän, että samalla saa kohteita enemmän. Palstaa lukee tuhansia ihmisiä viikossa.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sekin voi olla sattumaa, että oletkin ollut stalkattavan luona kylässä ja sillä perusteella tuntomerkit osuisivat, stalkkaaja ei tunnu ymmärtävän, että samalla saa kohteita enemmän. Palstaa lukee tuhansia ihmisiä viikossa.
No ei vaan voi ymmärtää. Jos joku haluaa laittaa tänne kirjaimiani tai nimeni niin sen kun laittaa. Se on vain yksi aakkosista ja saman nimisiä on kyllä. Sivusta
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No ei vaan voi ymmärtää. Jos joku haluaa laittaa tänne kirjaimiani tai nimeni niin sen kun laittaa. Se on vain yksi aakkosista ja saman nimisiä on kyllä. Sivusta
Joo mut eri juttu jos tietyt kirjaimet toistuu jatkuvasti kaikissa tosijutuissa, eikä ole pelkkää esityshuutelua.
- Anonyymi00006UUSI
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi00008UUSI
Eipä sillä nyt aiheen kannalta ole niin väliä mutta tuosta asetelmasta kyllä tajuaa miten päin se yleensä menee.
- Anonyymi00010UUSI
Sama tyyppi on myöskin ylläpitäjä ja hän näköjään poisti jo minulta kaksi viestiä tästä ketjusta. Pitivät näköjään paikkansa. En haistatellut enkä nimitellyt, eikä mitään poiston syytä ollut niissä viesteissä.
- Anonyymi00011UUSI
Poisti viestin jossa sanoin että mistä tunnistaa että nämä on samalta tyypiltä kun täällä on pistetty tasan tietynlaisia tunnisteita nyt puolen vuoden ajan toistuvasti moniin viesteihin jatkuvasti, en käy niitä toistamaan. Milloin vihapostia, milloin sitä että esittää olevansa minä. Nimi kirjaimia on myöskin laittanut itseltään ja minulta minulta välillä molemmat nimikirjaimet ja joskus etunimi. On ehkä kännissä silloin kun avautuu enemmän, sekin kun on Joillakin kirjoittajilla tapana. Miksikö olen aiheesta vihainen? Pilaa maineeni paikassa joka kuuluu pysyvästi elämääni tällä hetkellä, lisäksi kukaan muukaan ei halua olla jatkuvan stalkkauksen kohteena, ei hän itsekään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2744694Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442867Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292851Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761801Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180