Hyvää joulua ja tulevaa vuotta sinulle. Toivottavasti joulusi on rauhallinen, ihana ja täynnä rakkautta. Laitan tänne toivotukset, kun ei ole enää mitään muutakaan tapaa niitä välittää. Vaikka olisi vain 0,01‰ mahdollisuus, että lukisit tämän, haluan joulun aikaan uskoa, että tunteeni sinut tavoittaa.Vieläkin muistelen sinua lämpimästi ikävöiden. 🩷
Terveisin,
Yksi mies vain, joka oli hetken sinun elämässäsi taustahenkilönä.
Hyvää joulua nainen
30
835
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oletko opettaja? Taustahenkilönä siis?
- Anonyymi00002
Hyvää Joulua Sinulle mies ja parempaa Uutta Vuotta!
https://youtu.be/QMrK4exRfts?si=BD28Ku1UBXllSiMj - Anonyymi00003
Kiitos kauniista sanoista, tunteeni sinua kohtaan ovat samankaltaisia ❤️. Tunnen että ajattelet kauniisti minusta , minä myös sinusta. Toivon sinulle juuri samoja asioita mitä mainitset tuossa viestissäsi. 😘Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
- Anonyymi00004
Kiitti samoin
- Anonyymi00005
Toivoo T
- Anonyymi00014
Toivottavasti nähdään, ja kun nähdään sanothan tuon minulle.
En silloin uskonut että voisit ajatella noin.
Et ole etkä ollut silloinkaan taustahenkilö vaan vahvasti mielessäni aina,
viime näkemästä tähän päivään. - Anonyymi00031
Anonyymi00014 kirjoitti:
Toivottavasti nähdään, ja kun nähdään sanothan tuon minulle.
En silloin uskonut että voisit ajatella noin.
Et ole etkä ollut silloinkaan taustahenkilö vaan vahvasti mielessäni aina,
viime näkemästä tähän päivään.Sosiaaliset taidot - kurssi suositellaan 🧑🎄. Hyvää uutta vuotta!!!
- Anonyymi00006
Hetkenkö vain?
- Anonyymi00007
Kannattaa laittaa viesti suoraan. ❤️ Hyvää joulua kaikille! 🌲🌟
- Anonyymi00008
Mikset voi muualla sanoa? :(
- Anonyymi00026
Jos on kielletty niin ei voi muualla sanoa? Sitä ei voi aina tietää?
- Anonyymi00009
Kiitos! Olimme hetken ajan toistemme elämässä päähenkilöitä.
- Anonyymi00010
- Anonyymi00011
vahva taustahenkilö?
- Anonyymi00012
joo. ei varmaankaan mulle.
- Anonyymi00015
Hyvät juolut,uudet vuodet,yöt ja päivät
toivottaa sohvan uumenista kipeä potilas🤧- Anonyymi00033
Sivusta: Tsemppiä sinne. On flunssa on kuulemma tavallista ärjympi ja pidempikestoisempi.
- Anonyymi00017
Minua ei lämmitä toivotus, ellet tahdo meidän jatkuvan ❤️ kiitos kuitenkin kai
- Anonyymi00018
Kenelle naiselle, auttaisi varmasti että viesti tavoittaisi
- Anonyymi00019
Hyvää joulua. 🥹♥️
- Anonyymi00020
Oletko useinkin vahingoniloinen
- Anonyymi00021
Etköhän hyvin tiedä ettei ole tuollaista toisella.
- Anonyymi00022
Jos vain laitat viestiä mies kaikki on mahdollista ❤️
- Anonyymi00023
Millä tavalla taustahenkilö? Ja mikä hän on sinulle?
- Anonyymi00024
Hyvää joulua ja tulevaa vuotta sinullekin mies! Ajattelen niin, että kuulut elämäni "taustahenkilöihin" edelleen, vaikka niin harvoin näemmekin. Asiat on miten on, mutta olemme toistemme sydämissä, se tieto ja tunne riittää <3 Ja kyllä me varmasti taas joskus kohtaamme, yritetään sitten ehtiä jutellakin! :)
- Anonyymi00027
Jos oli t-> t en halua nähdä enää ikinä.
- Anonyymi00028
Samaa toivottelen yhdelle elämäni päähenkilöistä, vieläkin.
- Anonyymi00029
Onko hän mies, ja millä lailla päähenkilö?
- Anonyymi00030
En tiedä, miten ajattelet roolisi taustahenkilönä, mutta mieleeni tulee eräs itselleni aikanaan erittäin tärkeä henkilö, jonka aikanaan toivoin olevan vieläkin merkittävämmässä roolissa elämässäni. Tuskin olet hän, mutta oikein hyvää joulua sinulle! 😊
- Anonyymi00032
Miksi kirjoitit 0,01 promillea etkä 0,00001 prosenttia?
Kerropa myös, onko sinulla minun puhelinnumeroni?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349228"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn273716Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi712325Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1072140Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181886Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait131520Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.261337- 711217
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168926Millaisia odotuksia ensi vuodelle?
Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.159863