N-GAGEN Tony hawk 1

439i479847

pystyykö tuossa ngagen tony hawk 1:kkösessä tekemään manuaalia tai reverttiä?? vai onko se ihan suora kopio psx:än tony hawk 1:kkösestä?

5

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Landepaukutsux

      joo sen on ihan melkeen suora kopio PSX:n TH:stä, PAITSI, että siinä on 4 THPS2:n kenttää kun läpäisee pelin kerran ja sitten ei ole tosiaan sitä manuaalia, temput ovat siis samat. No on vielä muitakin eroja, alkuvalikko ;), ja ei videopätkiä, veisivät varmaan liikaa tilaa pelikortilta, no moninpelimuodot ovat vissiin ihan samat, kuin PSX:llä: HORSE ja perus kaksinpeli.

      Harmi vaan, kun ei tule niitä uudempia tai vaikka ihan uusinta, tietääkseni se pelihän menestyi ihan hyvin ja sain hyvät pisteet, mutta varmaankaan Activision ei ollut tyytyväinen työnjälkeen tai myyntitulokseen ja ei siksi tee mitään uutta Tony Hawkkia N-Gagelle. Harmihan se on tietenkin. Mutta voihan se vielä jonkun tehäkkin ja sitten varmasti ekeekin kun tulee ulos se uusi N-Gage uusin näytöin ja UPEIN grafiikoin. Olen nähnyt jo alkumakua siitä tekeleestä, upea vekotin kyllä todella tulossa, ei enää kapeaa näyttöäkään :)

      • gdsfdsfs

        voisivat tehdä TH1 tai vaikka kaikki thps:sät PSP:lle parannelluin versioin että paremmat grafiikat ja olis videopätkätkin sun muita (tai vaikka ps2:kkoselle). itse ikuisena TH fanina tulisin kyllä ostamaan nuo.


      • korvensuoja
        gdsfdsfs kirjoitti:

        voisivat tehdä TH1 tai vaikka kaikki thps:sät PSP:lle parannelluin versioin että paremmat grafiikat ja olis videopätkätkin sun muita (tai vaikka ps2:kkoselle). itse ikuisena TH fanina tulisin kyllä ostamaan nuo.

        tämähän on n-gage aluetta eikä ps-aluetta LOL!


    • ........

      onko siinä ihan samat musiikit ja biisit???

      • huuhkAJAAtakaa

        siinä on samoja biisejä, mutta ei kaikkia, mitä alkuperäisessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe