pystyykö tuossa ngagen tony hawk 1:kkösessä tekemään manuaalia tai reverttiä?? vai onko se ihan suora kopio psx:än tony hawk 1:kkösestä?
N-GAGEN Tony hawk 1
5
416
Vastaukset
- Landepaukutsux
joo sen on ihan melkeen suora kopio PSX:n TH:stä, PAITSI, että siinä on 4 THPS2:n kenttää kun läpäisee pelin kerran ja sitten ei ole tosiaan sitä manuaalia, temput ovat siis samat. No on vielä muitakin eroja, alkuvalikko ;), ja ei videopätkiä, veisivät varmaan liikaa tilaa pelikortilta, no moninpelimuodot ovat vissiin ihan samat, kuin PSX:llä: HORSE ja perus kaksinpeli.
Harmi vaan, kun ei tule niitä uudempia tai vaikka ihan uusinta, tietääkseni se pelihän menestyi ihan hyvin ja sain hyvät pisteet, mutta varmaankaan Activision ei ollut tyytyväinen työnjälkeen tai myyntitulokseen ja ei siksi tee mitään uutta Tony Hawkkia N-Gagelle. Harmihan se on tietenkin. Mutta voihan se vielä jonkun tehäkkin ja sitten varmasti ekeekin kun tulee ulos se uusi N-Gage uusin näytöin ja UPEIN grafiikoin. Olen nähnyt jo alkumakua siitä tekeleestä, upea vekotin kyllä todella tulossa, ei enää kapeaa näyttöäkään :)- gdsfdsfs
voisivat tehdä TH1 tai vaikka kaikki thps:sät PSP:lle parannelluin versioin että paremmat grafiikat ja olis videopätkätkin sun muita (tai vaikka ps2:kkoselle). itse ikuisena TH fanina tulisin kyllä ostamaan nuo.
- korvensuoja
gdsfdsfs kirjoitti:
voisivat tehdä TH1 tai vaikka kaikki thps:sät PSP:lle parannelluin versioin että paremmat grafiikat ja olis videopätkätkin sun muita (tai vaikka ps2:kkoselle). itse ikuisena TH fanina tulisin kyllä ostamaan nuo.
tämähän on n-gage aluetta eikä ps-aluetta LOL!
- ........
onko siinä ihan samat musiikit ja biisit???
- huuhkAJAAtakaa
siinä on samoja biisejä, mutta ei kaikkia, mitä alkuperäisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067