Heillä on rahaa, heillä on valtaa ja koko kansa heitä kadehtii.
Mua niin ketättää uusien dacioiden omistajat
14
371
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on just näin. Dacian omistajat, huom ei haltijat, ovat kurkoja. Heillä on näkemystä ja kokemusta autoista. Itse olen PA ja joudun ajamaan vanhalla mese-taksilla joka on uitettu saksasta käytettynä.
- Anonyymi00003
taksilla joka on uitettu saksasta käytettynä............... on sullakin joskus aika viisastua. Se tulee kalliiksi rahattomana näytellä rikasta
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
taksilla joka on uitettu saksasta käytettynä............... on sullakin joskus aika viisastua. Se tulee kalliiksi rahattomana näytellä rikasta
Hihihihihihihi. Hahahahahahahahahahaa. Mitäs jos olenkin vauras ja viisas. Hahahahahahahah
- Anonyymi00002
Aaton vastainen yö on lahjattomalle ja yksinäiselle raskasta aikaa.
- Anonyymi00007
Raskasta Joulua oli kyllä hyvä, katsoitkos
- Anonyymi00008
Minäkin mietin daciaa, mutta otin corollan koska vaihtoarvo parempi. Oma on ei vekselivetoinen. Saksa veikeisiin en enää palaa ovat vähän…..
- Anonyymi00009
Omani on lerssivetoinen. Et arvaa mitä niille lersseille pitää tehdä että saan autoni pitää!?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Omani on lerssivetoinen. Et arvaa mitä niille lersseille pitää tehdä että saan autoni pitää!?
Vetelät lerssit kunniaan, hiio hoi
- Anonyymi00011
Mikä teitä oikein vaivaa,oletteko rahattomia tai muuten onnettomia tai mitä, minulla vaikka ei rikkauksia ole mutta rahat kuitenkin normaaliin elämään eikä kateus ole tunkeutunut minun elämän tyyliin ja siksi en tunne mitään vitutusta toisten autokaupoista. Jos minä tunnustaisin itsestäni kateutta toisia kohtaan niin häpeäisin suorastaan . Sekin on valetta että koko kansa kadehtii, onhan kansassa järkimiehiäkin jotka ei tuollaista tautia pode. Tuo Suomen kansan sairas kateus näkyy olevan niillä jotka koettaa selvitä mitä vähemmällä työnteolla ja kadehtivat kansalaisia jotka tekee ansiotöitä itsensä ja maansa hyväksi !!
- Anonyymi00012
Muakin ketuttaa Dacian omistajat, huom. Ei koske haltijoita. Ajavat uuden karheilla autoilla. Pellit kiiltää, tehdastakuu voimassa. Mitä nyt kettinki rallattaa kylmällä koneella. Huoh. Itse ajan 90-luvun Corollalla
- Anonyymi00013
Ne saa töissä mennä ja tulla miten huvittaa, pomot on mielinkielin niiden kanssa, baarissa kun näkee niin taivaallisen hyvänöisiä muija. Yks vittumainen Dacia tyyppi samasta töistä näin laivalla tarjoa mulle tuplawiskit ym. Anto baarimlkolle 100e käski pitää loput. Niillä on aina kaikki niin Pro.
- Anonyymi00014
Vain persaukisten kehitysmaassa - Suomessa - kadehditaan Toyotalla ja Dacialla ajavia.
- Anonyymi00015
Kuulutko samaan kastiin itse. Hihihihihihihiii
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuulutko samaan kastiin itse. Hihihihihihihiii
PEELO
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1552910- 2352193
- 502168
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2421998Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261720Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä821456Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve431382- 1271198
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3171060Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65905