Mikä ihmeen puliukko remmi tuo oikein on? Joka kerta kun Iisalmessa käy, niin ovat baarien edustoilla rettelöimässä. Tänä iltana noin tunti sitten Besan edessä joku ruipelo keuhkos toiselle.
Sabrina mc riehuu baarien edustoilla
12
627
Vastaukset
- Anonyymi00001
Millaiset vaatteet oli?
- Anonyymi00003
Toisella ainakin liivin alla joku red devilsin punainen huppari. Keski-ikäisiä tyyppejä ja yks huutelijoisya noin 160cm tappi ilman tunnuksia.
- Anonyymi00002
Niin läppä porukkaa Iisalmessa aina nuo mopokerhot liivit kannattalee "miehiä" eikä toisinpäin. Joka ainut kerta kun olen Iisalmessa käynyt, niin aina on joku tuosta Puli kerhosta mölynnyt baarin edustoilla.
Puristaako utareliivit niin pahasti? Vai eikö kassit ole vielä laskeutunut?
Menkää kehään nahistelemaan, jos luulette olevanne jotakin.
Taas sai nauraa ohi kulkiessa noille päin naamaa.... - Anonyymi00004
Iisalmelainen kun vetää liivit/tunnukset niskaan, niin 150cm sänkymännästäkin tulee 3m pitkä ja vähintään yhtä leveä harteinen. Käytös muuttuu tosin eskari tasolle. 🤣🤣
Jeez.... Aikuistukaa joskus... - Anonyymi00006
Pitäähän sitä pahhoo olloo purkaa viattomiin sivullisiin kylillä, kun tallin pressa ja asekessu vetelee kuivana b-rappuun tallilla kaikkia. xDD
- Anonyymi00007
Kukaha lie pressana nykyään?
- Anonyymi00010
Siviilitallilla asekessu, camoon? Oon käyny heidän pileissään ja huomasin liivitalleilta kopioitua käyttäytymistä. Huvitti kovin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siviilitallilla asekessu, camoon? Oon käyny heidän pileissään ja huomasin liivitalleilta kopioitua käyttäytymistä. Huvitti kovin.
Mikä ihmeen asekessu? 😂
- Anonyymi00008
Sabrina mc 😂😂👍
- Anonyymi00009
Lypsykone mc
- Anonyymi00012
Pojat liikaa katsellut prätkä sarjoja 😅 aika noloja
- Anonyymi00013
Saatana mikä taateli koko baari, ei ihme että kaikki vitun vähä älyset tappelevat sen edustalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523396Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512382Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121190- 1111163
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48927Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46854
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va8845- 35679
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt194656