Rakkauteen ja sitä mukaa myös ihmisyyteen.
Voisitko auttaa sen palauttamisessa?
Nainen olen menettänyt uskon
15
354
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakastat vain minua ja pyydät anteeksi kaikki
- Anonyymi00010
No mutta monologimän jos lista alkujaan ns tavallista pidempi tai painavampi on nii
- Anonyymi00002
En. Jos rakastaa ei satuta, loukkaa, eikä varsinkaan harrasta henkistä rääkkäystä. Sinä/hän vei minulta uskon rakkauteen.
- Anonyymi00009
Kerro my ihmeessä gubbe siitä hengisest rääkkäyksest joulun kunniaks ns
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kerro my ihmeessä gubbe siitä hengisest rääkkäyksest joulun kunniaks ns
Joudut pettymään, en kerro!
- Anonyymi00003
Voisin. Täällä olen 🫂
- Anonyymi00004
Voisin jos vaan pyydät
- Anonyymi00005
Nää on siitä jänniä et nää on turhia pyyntöjä pitäs osata itse uskaltaa luottaa ennen kun toinen pettää luottamuksen
- Anonyymi00006
se tulee sitten pian itsestään, sitä ennen vielä tapahtuu paljon. ei jäädä tähän, mutta odottelen sinua täällä. ja pidän varana nopeisiin muutoksiin. niihin on tottunut, en tiedä luita no edes itse kehenkään. en varmaan.
- Anonyymi00007
Sama ongelma.
- Anonyymi00008
Ei oo mun bisnes ns tämäkää nostakaa itte housunne ns no vizi
- Anonyymi00013
Niin voisitko nainen opastaa minua ?
- Anonyymi00014
Yhdessä voisi opetella näitä. Luulen, että oppiminen olisi tosi hyvä juttu.
- Anonyymi00016
Minun pitäisi ensin tuntea oloni turvalliseksi sinun seurassasi. Ei siltä, että voit millä hetkellä hyvänsä tehdä jotain todella loukkaavaa ja härskiä, itsekästä ja hedonistista. Vain koska sinun tekee mieli ja koska et välitä, miltä muista tuntuu.
- Anonyymi00017
Nollatoleranssi tuollaiselle. Naiset mahdollistavat käytöksen jatkumisen, sallimalla sen. Asosiaaliset saavat jäädä yksin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523386Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111163
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48927Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 45830
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va7813- 35679
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt194646