Sydäntä polttaa

Anonyymi-ap

Aina kun sinua ajattelin tai sitä miten rakastat minua.

22

401

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi sitten mies kaikki on niin vaikeaa?

• Anonyymi00003

Kun mä olen ihan umpirakastunut enkä saa sanaa suustani.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kun mä olen ihan umpirakastunut enkä saa sanaa suustani.

Ja siksi kaikki on niin vaikeaa, en usko. Kuka nainen?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Maailman kaunein. Just sellainen, josta tykkään niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Maailman kaunein. Just sellainen, josta tykkään niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja kirjain on?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja kirjain on?

Ei sillä ole väliä. Puran tuntojani tänne, et ole hän, ei hän täällä käy lukemassa viestejä tähän aikaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei sillä ole väliä. Puran tuntojani tänne, et ole hän, ei hän täällä käy lukemassa viestejä tähän aikaan.

Oletko aivan varma

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Käythän itsekin?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Käythän itsekin?

Toki. Mutta hän osaisi yhdistää muutamasta viestistä ilman kirjaintakin. Siksi et ole hän.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Rakas ❤️

• Anonyymi00023
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oletko aivan varma

Jos se vaikka käy päivätyössä. Niin ei varmaan ole aamukolmelta koneella. Sivusta.

• Anonyymi00002

Mäkin tunnen näin, kun häntä mietin. ❤️

• Anonyymi00004

Jos et pyristelis kuin kuha rannalla, niin ei polttelis, vaan pystyisit hengittämään 🤭

• Anonyymi00012

Minullakin on maailman suloisin nainen ikävöintini kohteena. Sydän meinaa pakahtua kun muistelen yhteisiä hetkiämme.

• Anonyymi00015

Kysyin kerran, tältäkö tuntuu kun pakahtuu rakkaudesta? On mitä mielenkiintoisin tunne. Nytkin heräsin jostain kumman syystä, niin heti sinä mielessäni.

• Anonyymi00017

Niin minullakin sama tunne päittäin, kun ajattelen sinua kaunotar. Otetaan iisisti niin kuin pyysit. Ei ole enää mitään estettä yhdessäoloomme jokainen päivä on pois elämästämme ja yhteistä hyvinvoinnista. Ajan tuhlausta vain ikävän. Tunnemme hyvin toisemme ja koko paketti varmasti sointuu yhteen. Sillit ja salaatit on kyllä jo harmoniassa yhteiseen hyvään...Rakastan Sinua❤️

• Anonyymi00018

en rakasta ainakaan ketään teistä. ohi on jo, mutta saatte veitsen iskuja täältä etänä joka jutusta ja pahaa takaisin.. joka vie niistä isken takaisin ja saatte paljon pahaa. joka isku tuo estettä ja katsetta, ikäviä juttuja. joka juttu kostetaan. veitset hakattu ja hakataan lisää. kunnes joka juttu kostettu. teillä on tuskainen pitkä tie kulkea, hakataan joka päivä takaisin. samoiten.......

• Anonyymi00019

Yep, right. Minulle turha lässyttää imeliä rakkauden toivotuksia. Jouluja mukaville ihmisille ja vähemmän mukaville vaikka hiiliä säkissä tjn.

• Anonyymi00021

On.

• Anonyymi00024

😭😭

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      13
      3192
    2. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      65
      2922
    3. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      129
      2585
    4. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      17
      1942
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      11
      1804
    6. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      18
      1706
    7. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      368
      1543
    8. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      61
      1476
    9. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      71
      1184
    10. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      22
      1181
    Aihe