Minä olen aina valmis lohduttamaan kärsivää ihmistä, en ajattele tuntematonta yhtään sen vähemmän tärkeänä kuin läheistä tiedän että yksikin hyvä teko voi pelastaa ihmisen elämän. Minä olen kokenut ihmisen äärimmäisen kylmyyden, sen kun vain oma pesä merkkaa sen kun sun avunpyyntö kuitataan en tunne sinua jätä mut rauhaan. Minä olisin siinä tilanteessa oikeasti tarvinnut vertaistukea. Ihmisen oli hän tuttu tai tuntematon sen elämä on mahdollista kääntää ylös vain käyttämällä maalaisjärkeä. Miten tämmösille ihmisille lopulta käy joille kaikki kääntää selkänsä? Kuka haluaa elämältä elinikäisen sekavuustilan jossa et saa sanaakaan kuuluville. Kaunis pyyntö vuodelle 2026 nähkäämme omaa napaamme pidemmälle, ajattelin jopa ruveta vapaaehtoiseksi ystävyys palveluun. Hyvää jouluyötä
Kannetaan huolta jokaisen mielenterveydestä eikä vain tuttujen.
4
111
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vihdoin sain jotain muuta aikaan kuin pelkkää negatiivista valitusta.
- Anonyymi00002
Pitää tietää todella tarkkaan ketä autat ja miten autat ettet tule hyväksikäytetyksi tai pahenna tilannetta entisestään
- Anonyymi00003
Useilta paikkakunnilta löytyy mielenterveysyhdistyksiä, joisa voi vapaasti tulla ja mennä.
Siellä ei ovilla kysellä kenenkään diagnooseja, vaan kaikki kyllä tietää, että elämä voi runnella jokaista matkan varrella.
Parasta niissä on juurikin se, että aluksi voi ihan käydä katselemassa että minkälainen boogie, ja sitten jos kiinnostus ja jaksaminen riittää, niin voi vaikka osallistua vapaaehtoisena. - Anonyymi00004
Tänne on hyvä haudata taas yksi ahdistava muisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen252674Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402322Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621308Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991221- 41986
- 42967
- 76880
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh75857Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175793Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup93782