Lumiukkoa katsellessa mielessä ajatus, olisitko onnellinen vierelläni sohvalla. On helppo kuvitella sinut siihen. 🙏🏻
Yhdelle naiselle ajatus
24
589
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lumiukkoa katsellessani lupasin itselleni että ensi vuonna olen sinut unohtanut
- Anonyymi00005
Walking in the air... hyvä biisi. Tulee joulu aina mieleen sitä kuunnellessa. Kaihomielinen biisi.
- Anonyymi00002
Ihanan vierellä olisin. Telkkarini sano kaput <3
- Anonyymi00003
Onnellinen olisin
- Anonyymi00004
Olisin kyllä.
- Anonyymi00006
Kyllä Tahdon 💜💜
- Anonyymi00007
vaikea kuvitella.
- Anonyymi00008
Porukat pisti poik..
- Anonyymi00009
Haku päällä, naisia näkyy tulevan jonoksi asti.
- Anonyymi00013
Siitä sitten vaan potkimaan rumimpia pois tieltä.
- Anonyymi00010
😭😭😭
- Anonyymi00019
Yrjö kuulemma odottaa sua kainaloonsa. Muista vaihto-Niket. Enkä tarkota nelipisteturpavöistä. ;)
-sivusta
- Anonyymi00011
Lumiukko sulaa pois..
- Anonyymi00012
Kuvittelu ja haaveilu on helppoa mutta teot on vastaavasti ihan toinen asia.
- Anonyymi00014
Läheisyys ja lämpö rakkaan ihmisen kainalossa,kuka sellaista ei haluaisi.
- Anonyymi00016
Niinpä niin! Onko sellaista ja onko joku rakastamisen arvoinen?!?
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niinpä niin! Onko sellaista ja onko joku rakastamisen arvoinen?!?
kellä on ,kellä ei...mites sulla 😁
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
kellä on ,kellä ei...mites sulla 😁
Ei voi tietää...oikeasti.
- Anonyymi00015
Hyvää iltapäivää t lumiukko
- Anonyymi00017
Kumiukko
- Anonyymi00018
En minä ehtis Nössykkä Mössykkä mieheni sinun vieressä oleen sohvalla katsomassa LUMIUKKOA Aattona, mutta onneksi tulevassa Tyllerö ja Mössykkä EHKÄ istuu KILTISTI KATSOMASSA LUMIUKKOA SINUN KANSSA.
Osaan visioida meidän Joulu Aatto aamun.
Meillä on teko-kuusi joka on monta kertaa kaatunut ja kasattu uudelleen. Äitinä olen tietenkin kaikki Joululahjat laittanut kuusen alle edellisenä iltana, kun pirtsakka perhe nukkuu onnellista unta.
Isä on siellä aamun touhunnut Tyllerön ja Mössykän kanssa, kun minä äitinä olen nukkumassa.
Tyllerö ja Mössykkä istuu sohvalla kiltisti MAKUUPUSSEISSA niin, kuin pienet eskimot. Heidän isä teippailee lahjoja jotka lapset ovat repineet sillä aikaa AUKI, kun Nössykkä Mössykkä on istunut AAMU PASKALLA.
Loppu Joulu menee siinä, kun tapella aiheesta KUMMAN SYY SE OLI!?
Minä voin sitten tunnustaa sekä sanoa, että : Aattelin, että kyllä sinäkin voit lasten kanssa jotain TÄMÄN JOULUN ETEEN TEHDÄ! - Anonyymi00020
Sivusta: Ole ihan itseksesi siellä sohvalla jos viittaat lumiukolla naisen ulkonäköön.
- Anonyymi00022
Vielä toisen kerran, kun piti poistaa, ottiko niin päähän?
Se on LUMIAKKA, eikä mikään v*tun ukko! - Anonyymi00023
Lumiukko täytti 30 vuotta jouluna 2012. Samana vuonna julkaistiin jatko-osa Lumiukko ja lumikoira.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345147Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2804990Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä564461Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692425Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461858Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281804Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont201767Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791713Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva151591- 1051476