Onnellisia he jotka saavat viettää joulun yksin

Anonyymi-ap

Eikä tarvi nähdä sukulaisia. Tuo on sitä todellista onnellisuutta, muu on vain keinotekoista hömppää joka jättää tyhjäksi ja alkaa ahdistamaan. Yksinäiset ei vaan itse ymmärrä miten onnekkaita ovat, kun ei ole mihin verrata sitä olemista.

13

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä olen yksin ja onnellinen Jeesuksessa. Lähimmät ovat kuolleet.Alan tässä laittamaan herkkuni imelletyt perunalaatikot uuniin, porkkana laatikkoa, possun sisäfilettä, rosolia. Juon kahvit ja sen kanssa itsetehtyä mustikkakukkoa. Olen terveysfriikki. Mustikkakukon teen täysin ruisjauhoista, makeutettuna. Ei torttuja, niissä on paljon kaloreita. Vaatteet alkavat jo mahtua hyvin. Olen taulukon mukaan "lievä lihavuus". Se läski on just vatsassa, joka on epäterveellisintä.
      Kyllä minä sisareni eläessä paljon vietin jouluja hänen kanssaan, vaikka hän oli ongelmainen. Mutta sisar kuitenkin. Meillä oli usein hyviä keskusteluja.

• Anonyymi00003

Lähde vetämään luuseri ennenkuin mä lasken viiteen

• Anonyymi00002

Nomenomaan päinvastoin, oon onnellinen kun saan sukulaisia nähdä

• Anonyymi00005

Koronajoulu oli ihan paras.

Sai olla yksin just niin kuin huvitti.

• Anonyymi00009

Miksi sanoa, että saa olla yksin ?
        Minullakin on perhettä ja sukulaisia, mutta jos haluan olla jouluna yksin kotona, niin silloin olen.
        Tänä jouluna en ollut yksin, vaan perheen kanssa pienessä porukassa.
        Itsehän sen saa päättää, osallistuuko yhteiseen joulun viettoon vai ei.
        Välillä yksin, välillä porukassa.

• Anonyymi00006

Mulla on paha flunssa ja olo on kuin olisin syönyt Kissankarvoja monta lusikallista. Enkä jaksa vieläkään käydä suihkussa vaikka haisen. Perhejoulut ehdoton ei!

• Anonyymi00007

Tänään olen nukkunut jo 12 tuntia, kännykkä ei ole kertaakaan soinut, yhden tekstiviestin lähetin, vastausta ei ole kuulunut.

• Anonyymi00008

okei, vaihdetaan elämiä nyt heti!.... kuvailit vttu mun unelmaelämän...
        nukuin vajaa 7 h, mikä oli lähellä ennätystä minulle, ja oon keskustellu neljän eri henkilön kanssa tänään, yksi oli puhelimessa. ja siis puhutaan tunneista.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

okei, vaihdetaan elämiä nyt heti!.... kuvailit vttu mun unelmaelämän...
        nukuin vajaa 7 h, mikä oli lähellä ennätystä minulle, ja oon keskustellu neljän eri henkilön kanssa tänään, yksi oli puhelimessa. ja siis puhutaan tunneista.

Eilen joulupäivänä en sanaakaan vaihtanut kenenkään kanssa..

• Anonyymi00010

Haluaisin olla jouluna muiden ihmisten kanssa, mutta minulla on niin pahoja uskonnollisia pakkoajatuksia, että en vain kykene.

Kasvoin hyvin ahdasmielisessä ympäristössä, missä uskonnolla peloteltiin kaikessa.

Pakkoajatukset alkoivat jo koulussa, kun jouduin olemaan enkelikuorossa. Opettaja vaati että pojillakin piti olla valkoiset sukkahousut tai muuten tuli käytöksenalennus. Siitä jotenkin jäi pakkomielle "uskonnolliseen" puhtauteen, tai jotain ja ongelmat vain pahenivat vuosien myötä.

Ongelmat ovat onneksi nyt aikuisena helpottaneet, kun erosin kirkosta, mutta vieläkin joulut ovat vaikeita, enkä jaksa ihmisiä.

• Anonyymi00012

Joku harva varmaan saakin jotain lohtua ja rauhaa uskonnosta, mutta suurimmalle osalle se on vain haitaksi.

Suosittelen pysymään kaukana, niin elää huomattavasti onnellisempana.

• Anonyymi00013

Pienenä kasvatus perustui pelotteluun .Poliisi tulee ja vie sinut se kasvatus on ollut
      tehokasta kun vieläkin pelkää poliisia .
      ikää on jo kahdeksankymmentä hyvässä alussa pelko ei mahda loppua kuin haudassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      525
      2514
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      51
      2207
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      203
      2158
    4. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      10
      1463
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1450
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      49
      1343
    7. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1318
    8. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1131
    9. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      91
      1096
    10. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      1035
    Aihe