Okei sä poistit tän. Siis sinä jonka kanssa käytiin eilen vähän vääntöä aiheesta. No ei kai siinä laitetaan uudestaan.
----------
Minä ainakaan en tajua kenellä muulla olisi siihen motivaatiota. Kiusaa toisia kun ei saanut itse haluamaansa. Pistää niin paljon tunnisteita että ei kukaan muu täällä. Myöskin stalkkaa minua. Haluan sanoa kun en halua että luulet että minä olen täällä kirjoitellut sulle jotain oksettavaa ja idioottimaista. Mutta hän haluaa saada minut vaikuttamaan idiootilta. Mä en ole vähään aikaan kirjoittanut muuta kuin hänelle pannut vastaan.
Se sun vanhempi kolleega esittää täällä mua
16
286
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasti uskot. Mä en saisi siitä mitään että pistän tänne täysin vähämielisen kuuloisia tekstejä. Enkä näe siihen syytä miksi tämä aloitus pitäisi poistaa, koska tämähän on miljoonien suomalaisten foorumi eikä kukaan voi täältä tunnistaa ketään eikös niin ylläpito?
- Anonyymi00002
Ja hänen horinansa eivät siis mitenkään vaikuta mun toimintaani, ei millään tasolla. Mä kirjoitan jos fiilis on sen mukainen.
- Anonyymi00003
Oot ihan sekaisin. Kukaan muu kuin tekoäly ei näitä poista!
- Anonyymi00006
Ai tekoäly randomilla poistaa kokonaisia ketjuja
😃 Kumma kun foorumi itse ilmoittaa toisin... - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai tekoäly randomilla poistaa kokonaisia ketjuja
😃 Kumma kun foorumi itse ilmoittaa toisin...Foorumi ilmoittaa juurikin tekoälystä. Ei kukaan sinun tuttudinpoistele täällä mitään. Tämäkään höpötyksedi ei kuulu ikävä-palstalle.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Foorumi ilmoittaa juurikin tekoälystä. Ei kukaan sinun tuttudinpoistele täällä mitään. Tämäkään höpötyksedi ei kuulu ikävä-palstalle.
No joopa joo 😄 Tekoäly tietää mikä ketju on jollekulle modelle henkkoht liian kiusallinen ja siltä pohjalta poistaa ketjun jossa ei ole mitään rumia sanoja, rasismia, syrjintää tai muuta virallista perustetta... 😄
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Foorumi ilmoittaa juurikin tekoälystä. Ei kukaan sinun tuttudinpoistele täällä mitään. Tämäkään höpötyksedi ei kuulu ikävä-palstalle.
Näin siellä sanotaan, että ylläpito poistaa ei tekoäly:
>>Huomasin sääntöjen vastaisen viestin. Mitä teen?
Voit ilmoittaa sääntöjen vastaisen viestin alalaidassa olevasta Ilmianna -linkistä. Sinulle avautuu lomake, jonka avulla voit välittää viestin ylläpidolle. Viestiin tulee kirjoittaa sähköpostiosoitteesi sekä perustelu sille, miksi haluat, että kyseinen viesti poistetaan. Viestin poistaa Suomi24:n ylläpito.
Kirjoittamani viesti on poistettu. Miksi?
Palvelun sääntöjen vastaiset viestit poistetaan Suomi24 Keskusteluista. Voit tutustua Suomi24 Keskustelun sääntöihin osoitteessa https://www.suomi24.fi/opastus/saannot.<< - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näin siellä sanotaan, että ylläpito poistaa ei tekoäly:
>>Huomasin sääntöjen vastaisen viestin. Mitä teen?
Voit ilmoittaa sääntöjen vastaisen viestin alalaidassa olevasta Ilmianna -linkistä. Sinulle avautuu lomake, jonka avulla voit välittää viestin ylläpidolle. Viestiin tulee kirjoittaa sähköpostiosoitteesi sekä perustelu sille, miksi haluat, että kyseinen viesti poistetaan. Viestin poistaa Suomi24:n ylläpito.
Kirjoittamani viesti on poistettu. Miksi?
Palvelun sääntöjen vastaiset viestit poistetaan Suomi24 Keskusteluista. Voit tutustua Suomi24 Keskustelun sääntöihin osoitteessa https://www.suomi24.fi/opastus/saannot.<<Joo,mutta myös tekoäly. Ota selvää, laita sinne säpo. Ei ne täällä vahdi lukemassa näitä !
- Anonyymi00014
Onko aloittajaäijä tartuttanut toisiin ns poistohysterian vai mitä jännää tääl ny tapahtuu? Eiköhän guben monologi ole chill
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo,mutta myös tekoäly. Ota selvää, laita sinne säpo. Ei ne täällä vahdi lukemassa näitä !
No mitä helvettiä sinä olet tietävinäsi asioista enemmän kuin mitä foorumi itse ilmoittaa. Kyllä minä tiedän millaisista viesteistä tämä ylläpitoheebo ei minulta tykkää ja mitkä se poistaa ja mitkä ei.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo,mutta myös tekoäly. Ota selvää, laita sinne säpo. Ei ne täällä vahdi lukemassa näitä !
Ei se vahdikaan vaan tuottaa itse 99,9999% kaikesta sheibesta palstalla. Puhun kanssasi juuri tälläkin hetkellä.
- Anonyymi00004
Voi härregyyd
- Anonyymi00012
No juu kyl on gubbe taas pistänyt pavasta pöyvisteltävää pöytään. T
- Anonyymi00010
Niin, tuntemisestahan se on kiinni että mitä kenenkin tiliin laittaa, loppupeleissä.
- Anonyymi00013
Seuraa sinä vaikka syäntäs ja katso minne se vie sydämmistymään ja mistä. Sivusta
- Anonyymi00015
Onko mies- vai naispuolinen kolmesta? Jansku ku esittää millon ketäkin. Jopa tohtoria. Kuulemma. ;)
-sivusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1878075Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.55579Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1465571Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1684416Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi123047Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y742904Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan
kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.172657- 2892538
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1482418Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5862242