Ei tässä oikeastaan mitään uutta, tottunut jo olen ja se hyvä.
Ei se lempi leiskunut korvenmiehellä jouluna kun yksin lauteilla istuin
22
314
Vastaukset
- Anonyymi00001
On se hyvä olla tyytyväinen mitä on.
- Anonyymi00002
En sinusta, metsärahat kyllä kävisi.
- Anonyymi00003
Muistakin kiinnostuneita, myös Eu muka rahanpesuun liittyy. Pankissa joka siirto näkyy ja viesti mistä on tullut ja niistä verot tileistä maksettu. Opettelisivat pankissa edes prkele lukemaan.
- Anonyymi00007
Olispa sauna ❤️
- Anonyymi00008
Täällä on kaksikin, terve tulemas.
- Anonyymi00009
Ihan itket ja yskit. Venlalla pitkä rivi parempia ehdolla.
- Anonyymi00010
Se tuli selväksi.
- Anonyymi00011
Kukaan mitään vanhaa mökinukkoa kattele.
- Anonyymi00013
Se hyvä, en minkäkään ketä vain. Se on ihan fifti sixti.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se hyvä, en minkäkään ketä vain. Se on ihan fifti sixti.
No hyvä,lippu korkialle.
- Anonyymi00017
Kyllä kelpaa ja ottajia on, kunhan pussit on pullollaan, iästä viis, ottakaa oppia Ilkasta.
- Anonyymi00012
Lähetän sinne viisi matua seuraksi, kelpaako?
- Anonyymi00015
Voisit persu pitäää ne ihan itse. Maahantulijoista enemmistö on suomalaisia jotka tänne eläkepäiviään viettää. On sinulla varmaan muitakin ongelmia.
- Anonyymi00016
Sulla on korvenmies hyvä asenne. Jatka samaan malliin.
Hyvää joulua.- Anonyymi00018
Samaa, eli Hyvää joulua ja vielä parempaakin uutta vuotta.
- Anonyymi00019
No ei oo kaukana aikana, kun teerenprliä soitimella pääset katsomaan. Lemmenkipeää ukkometsoa kannattaa varoa.
- Anonyymi00020
Eikös Juha Vainiokin laulanut, että kun päästiin naisista, painajaisista...
- Anonyymi00022
Lauloi, juuri niin lauloi..
- Anonyymi00021
No joko on uudenvuoden morsmaikku katsottuna
- Anonyymi00023
Ei ole nostin kädet pystyyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen262708Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402342Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621308Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3001234- 41996
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100944- 77904
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94818Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin177812