haluisikko seurustella? eikö kukaan oo kiinnostunut? :D
naiselle
Nauran!! :D
17
370
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eihän se EES tajua
- Anonyymi00009
Ei varmaankaan.
- Anonyymi00002
Joo 😭😭 joo 😭😭
- Anonyymi00003
Mistäs sinä tiedät naisen seurustelut? Oletko katkera 🤡
- Anonyymi00004
En oo katkera vaan vahingoniloinen!
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
En oo katkera vaan vahingoniloinen!
Katkeran naisen puhetta, voi toista🥹
- Anonyymi00005
En ja ei ole. Sellaista se on.
- Anonyymi00006
Sama 😭😭
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sama 😭😭
Eiku joo, ja ei 😭😭
- Anonyymi00008
Mitä naurat kenenkä luulit haluavan sun kanssa seukata oletko idiootti oletko ihan tosissasi että luulet jonkun naisen haluavan seukata sun kanssa kun tälle naurat ei tai oli kaik muumit sulla laaksossa tai inkkarit kanootissa
- Anonyymi00010
Naisella matala älykkyys. :D
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Naisella matala älykkyys. :D
Kannattaisi siirtyä blondeihin!
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kannattaisi siirtyä blondeihin!
Brunetet on fiksumpia, kokemusta on!
- Anonyymi00012
Pitäkää kiinni takapuolistanne!
- Anonyymi00015
kauheita on olla nuorten miesten vitsin aihe. eksä jatkanut elämäänsä eteenpäin jo ajat sitten. mä en pysty vaikka en halua sitä varsinkaan enää koskaan. en pysty pääni takia. voisin esim irroittaa sen välillä. olisikohan se mahdollista. ei tästä mitään tule. äiti sanoi joskus että teit elämäsi virheen jäät yksin loppuelämäksi et tule ketään löytämään. se menee just noin.
- Anonyymi00016
Hyvä kostetaan pahalla. Tämä on ihan normia tänä päivänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818