T kolmen naisen peluri
Minua ei huoli enään kukaaan:((
17
385
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pelasit korttis huonosti. Ongelman ydin oli että pelasit.
- Anonyymi00015
Deittailu on kovaa peliä, sellaiseksi se on muuttunut.
- Anonyymi00017
Ei huoli kukaan enään moista pskiaista.
Karma kiertää takasin pahantekijään.
- Anonyymi00002
Jos yksi ei suostu joutuu ottamaan 2 lisää, kun se 1 oli niin hyvä että tarvii 2 korvaamaan sen.😊
- Anonyymi00011
Ei pidä paikkaansa, kun sinä et kelvannut, niin kuka tahansa on parempi, sori vaan.
- Anonyymi00003
Jos yrität opetella ajattelemaan toisin.
Tarve pelailla ja olla epärehellinen toiselle ihmiselle, yleensä ihmisille, luottoa vaativissa asioissa. Onko tässä tapauksessa sinulla oikeutta edes haluta toista ihmistä minkäänlaiseen kanssakäymiseen?
Kyseenalaistan myös kykenevyteesi siihen mitä haet!
Täällä ei ole pakko elää jonkun kanssa, mikäli et kykene tähän.
Ehkä sinun on parempi sekä reilumpaa elää itseksesi kunnes opit jotain tärkeää. - Anonyymi00004
Voi kyynel 😭🤣
- Anonyymi00005
Trollaako joku katkera Jiitä täällä
- Anonyymi00014
Samaa mäkin mietin. Oiskohan se ”M” nainen eli A
- Anonyymi00006
Mulla oli teininä 5 ja silti olisi menekkiä vieläkin,senkin pieruposket..🤣
- Anonyymi00007
Olivat vaan liian tasaväkisiä kun yksikään ei vienyt jalkoja alta. Etkö uskalla tavoitella sellaista.
- Anonyymi00013
Tämäkin on totta, toisinaan vaatii pidemmän aikaa seuraamista ja se paras vaihtoehto nousee sieltä esiin positiivisella tavalla, eihän kukaan halua sikaa säkissä.
- Anonyymi00008
Mikä estää 1+3?
- Anonyymi00009
Kahvi pois, vähemmän kofeiinia enemmän staminaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kahvi pois, vähemmän kofeiinia enemmän staminaa.
Kuivattaa paukut pois.
- Anonyymi00012
Jotkut eivät ole niin avarakatseisia.
- Anonyymi00016
No nyt tuli totuus, miksi siis vielä täällä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153