Säälikää minua

Anonyymi-ap

Olen nolo mies vaihdoin vaalean naisen kaljuun naiseen

13

254

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ok. Miksi kerrot sen tänne?

• Anonyymi00002

Trolli

• Anonyymi00003

Minä roikun täällä koska minulla on nyt ikävä sitä vaaleaa

• Anonyymi00006

Miksi et ota yhteyttä häneen?

• Anonyymi00004

Hän on ainoa joka saa enään jaksamaan

• Anonyymi00005

❤️ kyl kaikki järjestyy

• Anonyymi00007

Onko nainen kalju jonkun sairauden takia vai tarkoituksella ajanut kaikki hiuset pois?

• Anonyymi00008

En kyllä viitsi sääliä, koska MINÄKIN OLEN OLLUT KALJU NAINEN.
      Minulle väitettiin vielä, että MINÄ OLEN HULLU, KUN VETASIN PÄÄN KALJUKSI.
      Minä en kokenut olevani hullu vaan minä koin oppivani PALJON ASIOITA ITSESTÄNI SEKÄ ULKONÄÖSTÄNI JOITA EN OLISI, KOSKAAN HUOMANNUT.
      HIUKSET ESTIVÄT NÄKEMÄSTÄ OMAAN ULKONÄKÖÖN LIITTYVIÄ ASIOITA.

Olin leikkaamassa silloinkin KAIKKI HIUKSET POIS, kun IRAKISSA NAISET OSOITTIVAT MIELTÄ JA AJOIVAT PÄÄT KALJUKSI!
      EN EHTINYT VETÄMÄÄN, KUN TOISEN PUOLEN KALJUKSI, KOSKA MINULLE SANOTTIIN, ETTÄ : NÄMÄ KALJUT KAMPAUKSET SAA LUVAN LOPPUA!

YRITIN SANOA, ETTÄ : MINÄ SENTÄÄN KALTOINKOHTELEN ITSEÄNI IVALOSSA TAMMIKUUN PAKKASELLA ANTAMALLA TUKEA IRAKIN NAISILLE, KOSKA LÄHI-IDÄN MAIDEN MIEHET LÄHTEE LITOMAAN JA HE HAKEVAT SUOMESTA TURVAPAIKKAA!

OLIN TUOLLOIN VIELÄ FACEBOOKIN KÄYTTÄJÄ, KUN MINÄ KEKSIN TUON, ETTÄ MINÄHÄN VOIN IVALOSTA NAISENA TALVI PAKKASELLA ANTAA LÄHI-IDÄSSÄ ASUVILLE NAISILLE TUKEA JA SAMALLA KALTOINKOHDELLA ITSEÄNI SUOMESSA SUOMALAISENA NAISENA!
      OLIN TEKEMÄSSÄ YKSIN YHDEN NAISEN KAMPANJAA NIIN EN SYYLLISTY RIKOKSEEN VAAN ANNAN HEILLE TUKEA!

• Anonyymi00011

LISÄÄN, ETTÄ MINÄHÄN LUOVUIN VAPAUDESTA JA ANNOIN KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASTA TUKEA KAIKILLE MAAILMAN NAISILLE YMPÄRI MAAILMAN JOILLA EI OLE OMASSA MAASSAAN NAISTEN OIKEUKSIA.
        MUIDEN MAIDEN KANSOJEN NAISET POLKEVAT SUOMESSA AINAKIN MINUN OIKEUKSIA SEKÄ OMAN MAAN NAISTEN OIKEUKSIA VAATIMALLA SUOMALAISTEN NAISTEN OIKEUKSIA JOTKA SUOMALAISET MIEHET OVAT ANTANEET SUOMALAISILLE NAISILLE.

SAAMELAISET JA KOLTAT EIVÄT OLE SUOMALAISIA VAAN HE OVAT OMA ALKUPERÄISKANSAN RYHMÄ NIIN, KUIN ROMANIT.
        ME TURJAKKEET OLLAAN SUOMALAISIA ELI ME OLLAAN SUOMEN ALKUPERÄISKANSANRYHMÄ, KOSKA ME OLLAAN SYNNYTTY SUOMEN VALTION RAJOJEN SISÄPUOLELLE.
        SUKU OLI MENNYT SUOMESTA VENÄJÄLLE PETSAMOON JOKA LIITETTIIN MYÖHEMMIN SUOMEEN, MUTTA HE PALASIVAT SUOMEEN LUOVUTUKSEN JÄLKEEN, KOSKA HE OLIVAT SUOMALAISIA.

MUIDEN VÄHEMMISTÖJEN PITÄÄ LUOPUA OIKEUKSISTA JOITA SUOMALAISET MIEHET OVAT SUOMESSA ANTANEET SUOMALAISILLE NAISILLE, KOSKA HE LOUKKAAVAT MEIDÄN SUOMALAISTEN KUNNIOITA KÄYTTÄMÄLLÄ SUOMESSA NIITÄ.
        OMASSA MAASSAAN HE EIVÄT VOI LOUKATA VAAN HE ANTAVAT SILLOIN SUOMALAISILLE KUNNIAA.

Kunnioitus Nössykkä Mössykkä Miestäni kohtaan on myös sitä, että minä hänen vaimonaan nousen ensin naisena hänen yläpuolelle niin me saadaan SUOMALAISTEN NAISTEN OIKEUDET SUOMESSA KUNNIALLA TAKAISIN JOTKA MEILTÄ ON VÄÄRYYDELLÄ VIETY JA SUOMALAISET MIEHET SAAVAT OIKEUDET SAMALLA TAVALLA TAKAISIN SUOMESSA TAKAISIN.
        EI VÄHEMMISTÖT OLE OLLEET AJAMASSA NÄITÄ OIKEUKSIA JOITA ME SUOMALAISET OLLAAN SAATU JOTEN EI HEILLÄ OLE OIKEUKSIA KÄYTTÄÄ NIITÄ SUOMESSA, MUTTA HE VOIVAT VIEDÄ NIITÄ OMAAN MAAHAAN KÄYTTÖÖN SEKÄ EDISTÄÄ ASIOITA SIELLÄ.

OLIKOHAN TÄMÄ UNI ? AJATTELIN VAAN, KOSKA NYT ON YÖ…

• Anonyymi00009

Pääasia että sulla nainen, kalju tai vaalea taitaa olla sulle ihan sama

• Anonyymi00010

Kuulostaapa siltä ettei se kaunis blondi ole suhde tai vaimo materiaalia olenkaan .
      Tällähekellä kaunis ,mutta rupsahtaa ja ryppyyntyy ihan niinku kaikki muutkin naiset
      Vaikka kulkisi kauneuskirugin pöydältä toiselle.

Luonne ja käytös ratkaisee sen oikeasti sopivan
      Ihmisen ei ikinä pinta pituus sun muut.
      Se miten tulet toimeen . Kenen kanssa haluat ja jaksat olla tekemisissä .
      Miten keskustelet ja tulet toimeen huonolla hetkellä
      Tai huonona päivänä... Se ratkaisee

Tuletko muka hänen kanssa toimeen ?
      Bimbo saa olla muttei kusipää luonne .
      Älä taas ajattele sillä munallasi vain mies.

Sivusta

• Anonyymi00012

Olitko maiju edes ikinä ystävä

• Anonyymi00013

Tietysti olin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      43
      9688
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      70
      4943
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      59
      4317
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      137
      2826
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      130
      2652
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      175
      2475
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      24
      1834
    8. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1617
    9. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      36
      1530
    10. Älä nyt ainakaan pelkää

että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava
      Ikävä
      72
      980
    Aihe