Olen nolo mies vaihdoin vaalean naisen kaljuun naiseen
Säälikää minua
13
254
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ok. Miksi kerrot sen tänne?
- Anonyymi00002
Trolli
- Anonyymi00003
Minä roikun täällä koska minulla on nyt ikävä sitä vaaleaa
- Anonyymi00006
Miksi et ota yhteyttä häneen?
- Anonyymi00004
Hän on ainoa joka saa enään jaksamaan
- Anonyymi00005
❤️ kyl kaikki järjestyy
- Anonyymi00007
Onko nainen kalju jonkun sairauden takia vai tarkoituksella ajanut kaikki hiuset pois?
- Anonyymi00008
En kyllä viitsi sääliä, koska MINÄKIN OLEN OLLUT KALJU NAINEN.
Minulle väitettiin vielä, että MINÄ OLEN HULLU, KUN VETASIN PÄÄN KALJUKSI.
Minä en kokenut olevani hullu vaan minä koin oppivani PALJON ASIOITA ITSESTÄNI SEKÄ ULKONÄÖSTÄNI JOITA EN OLISI, KOSKAAN HUOMANNUT.
HIUKSET ESTIVÄT NÄKEMÄSTÄ OMAAN ULKONÄKÖÖN LIITTYVIÄ ASIOITA.
Olin leikkaamassa silloinkin KAIKKI HIUKSET POIS, kun IRAKISSA NAISET OSOITTIVAT MIELTÄ JA AJOIVAT PÄÄT KALJUKSI!
EN EHTINYT VETÄMÄÄN, KUN TOISEN PUOLEN KALJUKSI, KOSKA MINULLE SANOTTIIN, ETTÄ : NÄMÄ KALJUT KAMPAUKSET SAA LUVAN LOPPUA!
YRITIN SANOA, ETTÄ : MINÄ SENTÄÄN KALTOINKOHTELEN ITSEÄNI IVALOSSA TAMMIKUUN PAKKASELLA ANTAMALLA TUKEA IRAKIN NAISILLE, KOSKA LÄHI-IDÄN MAIDEN MIEHET LÄHTEE LITOMAAN JA HE HAKEVAT SUOMESTA TURVAPAIKKAA!
OLIN TUOLLOIN VIELÄ FACEBOOKIN KÄYTTÄJÄ, KUN MINÄ KEKSIN TUON, ETTÄ MINÄHÄN VOIN IVALOSTA NAISENA TALVI PAKKASELLA ANTAA LÄHI-IDÄSSÄ ASUVILLE NAISILLE TUKEA JA SAMALLA KALTOINKOHDELLA ITSEÄNI SUOMESSA SUOMALAISENA NAISENA!
OLIN TEKEMÄSSÄ YKSIN YHDEN NAISEN KAMPANJAA NIIN EN SYYLLISTY RIKOKSEEN VAAN ANNAN HEILLE TUKEA!- Anonyymi00011
LISÄÄN, ETTÄ MINÄHÄN LUOVUIN VAPAUDESTA JA ANNOIN KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASTA TUKEA KAIKILLE MAAILMAN NAISILLE YMPÄRI MAAILMAN JOILLA EI OLE OMASSA MAASSAAN NAISTEN OIKEUKSIA.
MUIDEN MAIDEN KANSOJEN NAISET POLKEVAT SUOMESSA AINAKIN MINUN OIKEUKSIA SEKÄ OMAN MAAN NAISTEN OIKEUKSIA VAATIMALLA SUOMALAISTEN NAISTEN OIKEUKSIA JOTKA SUOMALAISET MIEHET OVAT ANTANEET SUOMALAISILLE NAISILLE.
SAAMELAISET JA KOLTAT EIVÄT OLE SUOMALAISIA VAAN HE OVAT OMA ALKUPERÄISKANSAN RYHMÄ NIIN, KUIN ROMANIT.
ME TURJAKKEET OLLAAN SUOMALAISIA ELI ME OLLAAN SUOMEN ALKUPERÄISKANSANRYHMÄ, KOSKA ME OLLAAN SYNNYTTY SUOMEN VALTION RAJOJEN SISÄPUOLELLE.
SUKU OLI MENNYT SUOMESTA VENÄJÄLLE PETSAMOON JOKA LIITETTIIN MYÖHEMMIN SUOMEEN, MUTTA HE PALASIVAT SUOMEEN LUOVUTUKSEN JÄLKEEN, KOSKA HE OLIVAT SUOMALAISIA.
MUIDEN VÄHEMMISTÖJEN PITÄÄ LUOPUA OIKEUKSISTA JOITA SUOMALAISET MIEHET OVAT SUOMESSA ANTANEET SUOMALAISILLE NAISILLE, KOSKA HE LOUKKAAVAT MEIDÄN SUOMALAISTEN KUNNIOITA KÄYTTÄMÄLLÄ SUOMESSA NIITÄ.
OMASSA MAASSAAN HE EIVÄT VOI LOUKATA VAAN HE ANTAVAT SILLOIN SUOMALAISILLE KUNNIAA.
Kunnioitus Nössykkä Mössykkä Miestäni kohtaan on myös sitä, että minä hänen vaimonaan nousen ensin naisena hänen yläpuolelle niin me saadaan SUOMALAISTEN NAISTEN OIKEUDET SUOMESSA KUNNIALLA TAKAISIN JOTKA MEILTÄ ON VÄÄRYYDELLÄ VIETY JA SUOMALAISET MIEHET SAAVAT OIKEUDET SAMALLA TAVALLA TAKAISIN SUOMESSA TAKAISIN.
EI VÄHEMMISTÖT OLE OLLEET AJAMASSA NÄITÄ OIKEUKSIA JOITA ME SUOMALAISET OLLAAN SAATU JOTEN EI HEILLÄ OLE OIKEUKSIA KÄYTTÄÄ NIITÄ SUOMESSA, MUTTA HE VOIVAT VIEDÄ NIITÄ OMAAN MAAHAAN KÄYTTÖÖN SEKÄ EDISTÄÄ ASIOITA SIELLÄ.
OLIKOHAN TÄMÄ UNI ? AJATTELIN VAAN, KOSKA NYT ON YÖ…
- Anonyymi00009
Pääasia että sulla nainen, kalju tai vaalea taitaa olla sulle ihan sama
- Anonyymi00010
Kuulostaapa siltä ettei se kaunis blondi ole suhde tai vaimo materiaalia olenkaan .
Tällähekellä kaunis ,mutta rupsahtaa ja ryppyyntyy ihan niinku kaikki muutkin naiset
Vaikka kulkisi kauneuskirugin pöydältä toiselle.
Luonne ja käytös ratkaisee sen oikeasti sopivan
Ihmisen ei ikinä pinta pituus sun muut.
Se miten tulet toimeen . Kenen kanssa haluat ja jaksat olla tekemisissä .
Miten keskustelet ja tulet toimeen huonolla hetkellä
Tai huonona päivänä... Se ratkaisee
Tuletko muka hänen kanssa toimeen ?
Bimbo saa olla muttei kusipää luonne .
Älä taas ajattele sillä munallasi vain mies.
Sivusta - Anonyymi00012
Olitko maiju edes ikinä ystävä
- Anonyymi00013
Tietysti olin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439688Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.704943"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594317Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372826Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1302652Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1752475Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait241834- 201617
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361530Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72980