Tajusin taas, että olen ihastunut väärään mieheen. Sää oot sellainen naistenmies... Naisia riittää vaikka muille jakaa.
Oon minä sen tiennyt ja siksi en ikinä ole kanssas millekään alkanut.
Ehkä vähän kuvittelin, että olisit rauhoittunut, kun aikaa kulunut.
Mutta taisin olla väärässä...
En voi antaa sun satuttaa mua.
Sun kohdalla se sattuis vielä pahemmin, koska oot ollu mulle aina sellainen turvapaikka.
Voihan itku
20
423
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saat sinä sylissäkin itkeä ei se haittaa.
- Anonyymi00002
Parempi pysyä kaukana.
- Anonyymi00003
Mistä tiedät onko miehellä naisia?
- Anonyymi00006
Aina niillä on joita naiset kaipaa.
Ihana saada sisäänsä sellaista kunnon kiertokullia, josta monie muukin nainen nauttinut.
Muiden naisten hylkäämät pätkämunat ei naisia kiinnosta kuule. - Anonyymi00007
Juorut liikkuu...
- Anonyymi00004
Varmaan jotain vastuunsiirtoa taas joltain palkkapussin päällä maleksijalta.
- Anonyymi00005
Osa suomalaisista on niin heikosti koulutettuja ne matkii muita.
- Anonyymi00008
Näitä on ihan liikaa "tii-tu-taa istu polvelle mä kerron sulle tarinan" - persoonia.
- Anonyymi00009
Mulla on ap just toi ongelma. Naiset luulee, että olen naistenmies vaikka en ole. Olen yhden naisen mies kun olen, nyt olen sinkku.
- Anonyymi00010
Ja sinkkuna on useita naisia?
- Anonyymi00011
Et siis harrasta semmoisia juttujakaan naisten kanssa paitsi kun löydät lopulta jonkun niinkö?’
Jos on vaikkapa säpinää ja kiihkeää mutta kukaan ei seurustelumielessä kiinnosta niin paljon että olisi se yhden naisen mies niin on silti naistenmies. Susta en tiedä. - Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et siis harrasta semmoisia juttujakaan naisten kanssa paitsi kun löydät lopulta jonkun niinkö?’
Jos on vaikkapa säpinää ja kiihkeää mutta kukaan ei seurustelumielessä kiinnosta niin paljon että olisi se yhden naisen mies niin on silti naistenmies. Susta en tiedä.Tätä samaa mietin. Voiko luottaa, että osaisi sitten olla vaan yhden kanssa lopulta...
- Anonyymi00013
Tarkoitan trolli
- Anonyymi00014
Voihan tätä ahdasmielisyyden määrää.
- Anonyymi00016
Olisiko aika ottaa yhtälöön jo lisää porukkaa? Joku hlvetin komes irakilainen?
- Anonyymi00017
Ei ole ketään muita uskoisit jo. ❤️
- Anonyymi00018
Kyllä se iso aisa vaan tekee hyvää! Kun viikonloppu naitu kunnolla, hymy herkässä ainakin viikon. Niin saaneen tyttömäinen olo.
- Anonyymi00019
Kuulostaa aika kuvottavalta palstaäijä
- Anonyymi00020
Perce kun mersu, hah, harmittaako olla lapseton😉
- Anonyymi00022
Harmittaa kyllä, mutta en ymmärrä miten se tähän liittyy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349228"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn273716Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi712325Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1072140Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181886Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait131520Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.261337- 711217
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168926Millaisia odotuksia ensi vuodelle?
Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.159863