Haalentuneet?
Onko tunteet jo
32
603
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole. Tunteet häntä kohtaan ei haalene ollenkaan.
- Anonyymi00003
Entä minua?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Entä minua?
En tiedä kuka olet.
- Anonyymi00002
Keneltä kysyt AP?
Mieheltä vai naiselta? - Anonyymi00005
no ei ole mut ei sua kiinnosta
- Anonyymi00007
ei m naista kiinnosta
- Anonyymi00009
Kenellä ketä kohtaan
- Anonyymi00010
Vähän. Pahin huippu on takana ja järki alkaa pilkistellä jo aivosumun verhon takaa. Hetkittäin huokailen sun perään, mutta tiedän että meidän aika ei ollut nyt olla me. Seuraavassa elämässä sitten.😘
- Anonyymi00011
Ohi on 😌
- Anonyymi00012
Pitäiskö olla,ehkä vähän haalistuneet hyvin vähän.
- Anonyymi00013
Ei ole. Olen nyt vain sellaisessa paikassa missä ei tarvitse olla ihan yksin ja jos tulee maailmanlopun fiilikset niin seura laittaa ajatutukset mittasuhteisiin vaikka en kerro kellekään mitään mitä on pään sisällä.
Näin täydellisen unen hänestä ja heräsin yöllä siihen. Nyt en muista kuin sen unen teeman, Herätessä yritin painaa yksityiskohdat mieleen, mutta muistiin jäi vain, että miten se uni oli niin brijantti, vaikka itse sanonkin. 😅 Alitajunta on niin outo joskus. - Anonyymi00014
On, mutta jos näkisi ne täråhtäisi samantien takaisin.
- Anonyymi00015
Pakostikin?
- Anonyymi00016
Se tunne kuulostaa himolta?
- Anonyymi00018
Hommaa lasit.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hommaa lasit.
😂😂😂😂
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
😂😂😂😂
Varmaa meinaa tytsy et tod ruma kurbba on
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Varmaa meinaa tytsy et tod ruma kurbba on
Oletko palstaäijä kokeillut päivääkään olla ilman tätä naisvihaa? Vai onko se henkireikä että pääsee ränttäämään yleensä naisina esiintyen tätä pskaa? Perusta blogi hyvä miäs, jonkun toisen nimellä mahdollisesti kun mitään uskalla itsenäs tehdä... Idea, saa käyttää.
- Anonyymi00019
Eipä oikeestaan. Järki puhuu silloin kun tunne koittaa haluta takaisin.
- Anonyymi00020
Näinhän se menee. Se on aika tuskasta.sivusta
- Anonyymi00022
Järki sanoo että pitää kuunnella sydäntään. Joten näin pitäisi toimia, mutta milloin, se on kummastakin kiinni. sivu
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Järki sanoo että pitää kuunnella sydäntään. Joten näin pitäisi toimia, mutta milloin, se on kummastakin kiinni. sivu
Järki kertoo että oli traumasuhde joka ei ollut itselle hyvä. Sydän haluaa takaisin yhteyteen.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Järki kertoo että oli traumasuhde joka ei ollut itselle hyvä. Sydän haluaa takaisin yhteyteen.
En usko traumasuhteeseen pätkääkään. Jos toisen lähellä tuntee kuitenkin rauhaa ja iloa, vaikka tunteet käykin ylikierroksilla ja pelot nousee pintaan, niin se on voimakas ihastuminen. Erossa oleminen ja epätietoisuus tuo luonnollisesti pelon hylkäämisestä ja nostaa ahdistusta, mikä on ihan normaalia alussa.
Eri asia sitten ikuiset matti ja Mervi tapaukset. - Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mulle ei tartte hölistä noita muotisanoja kiitos. sivu
- Anonyymi00021
Ei.
- Anonyymi00024
Neva eva.
- Anonyymi00025
Joulun tunteet on ja pysyy🤶🎄❄️
- Anonyymi00027
Voi luoja, kuin hieno tunne on, kun isot tunteet valtaa ja vielä sen tuntee molemmat, sen aistii, näkee, se on jotain sanoin kuvailtamatonta. Näin kävi mulle töissä! Tunteet haalistuu ajan kanssa kaikissa suhteissa, ihastuksissa! Se riippuu molemmista ihmisistä jatkuuko se vai ei. Jos molemmat jatkaa frittailua se jatkuu hamaan tulevaisuuteen, mutta jos toinen pistää jalat maahan se päättyy siihen. Muistakaa vastavuoroisuus:))
- Anonyymi00032
Joo, hirvee plösö, kalju eikä lisäänny, aika ruma
- Anonyymi00033
Ei kannata tota ehkä deittikuvaukseen laittaa. Kirjoita vaikka, että hyvässä lihassa, säästäväinen shampoossa ja ei ihan joka naisen kolli 😉
- Anonyymi00034
Tämä rakkaus ei haalene koskaan.❤️
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1524605Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983979Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342699Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102482100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es352228Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks141825Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1201638Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491474- 341355
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241331