Mua ymmärtämään miten rakastettu ja arvokas voin olla mutta myös nolaamaan aivan täysin.
Toisaalta autoit
41
695
Vastaukset
- Anonyymi00001
No huh huh
- Anonyymi00002
No huhhuh, kumpi noista sitten kantaa
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No huhhuh, kumpi noista sitten kantaa
Huijari huh
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Huijari huh
Tuskin
- Anonyymi00016
Sää olet taas etsiskellyt guben öisestä tajunnanvirrasta mitä pöyristellä vielä na päivän valossa. T
- Anonyymi00006
Jos haluat jutella niin aloita kertomalla mitä vakoiluohjelmaa käytät
- Anonyymi00007
Autismia
- Anonyymi00009
Höpö höpö
Pane mua mies
Siitä lähdetään liikkeelle!
Naiselta - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Höpö höpö
Pane mua mies
Naiseltamä voin tulla panemaan
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Höpö höpö
Pane mua mies
NaiseltaToimiiko sulla naisia hönöille ihmisille esittävä ae keskikerros ollenkaa? Ulla T
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Autismia
No etten sanois näiden mukaniinmestarien kohalla kun ei vaa hyväxy että ohi on
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
No etten sanois näiden mukaniinmestarien kohalla kun ei vaa hyväxy että ohi on
Mutta sehän menee tu tu tutkintaan jaa vai niin no mikähän se
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voi vatun kyl mää sen uskot kylilt
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Voi vatun kyl mää sen uskot kylilt
Aika primitiivistä vihakiimaa aiheesta mitä ei ensinnäkään tässä todellisuudessamme ole h toisekseen mistä kukaan ei ota edes mrn tolkkua- mutta nainen on pilannut maailman jotenkin ja. Halveksun ei millään pahalla mut ei hyvälläkään
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Keiden luulette täällä kirjottelevan.
Ette tunne ihmisiä kyllä millään tavalla? - Anonyymi00025
Anonyymi00007 kirjoitti:
Autismia
Jos et kerro niin kerron nimesi ja työpaikkasi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00007 kirjoitti:
Autismia
Omaa vai toisen?
- Anonyymi00008
No huh huh huh.
- Anonyymi00018
Mene musti noutamaan pallo joesta?
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mene musti noutamaan pallo joesta?
Siel suunnalla mustitki palloineen heitetään laukuissa jokeen. Kuulemma.
-sivusta
- Anonyymi00011
onhan se niinkin jos ylittää rajan jossa astutaan toisen varpaille niin nolottaahan se
- Anonyymi00012
syyllisyys ja häpeä varmaan vuorottelevat niistä pois pääseminen tarvitsee kliinistö suhtautumista
- Anonyymi00013
Vai olisiko että jättää toiselle kaiken kannettavaksi
- Anonyymi00014
Kuka ketä/kenet
- Anonyymi00027
Nuo aloittajan kaksi pointtia eivät liity rakkauteen.
Eka on rakkauden saamista (ego) ja toka on maineen vartiointia (ego).
Näitä kylmiä riittää tässä meidän kylmässä maassa.
Toivottavasti eivät saa lapsia, koska niin pistäisivät pahan kiertämään. - Anonyymi00028
Eiköhän jokainen nolaa ihan itse itsensä.
- Anonyymi00029
Ole hyvä pidä tunkkis
- Anonyymi00030
Pidä pää kiinni sitten
- Anonyymi00031
Liskot toimii noin. Ensin ylistää ja "jumaloi", sen jälkeen lyö maanrakoon. Se menee aina tuon saman kaavan mukaan. Nauttii etenkin, jos onnistuu julkisesti häpäisemään. Kannattaa pysytellä kokonaan erossa. Nuo tyypit nostavat omaa egoaan alistamalla heikoimpiaan. Eivätkä muutu, etkä ole mikään poikkeustapaus heille.
- Anonyymi00032
Kyllä ja kyse voi olla täydellisestä empatian puutteesta. Sellaiseen on aika järkyttävää törmätä jos itse on varsin empatiakykyinen.
- Anonyymi00033
Nössykkä Mössykkä Mieheni!!!
Sinähän ET OLE TIETENKÄÄN TAASKAAN TEHNYT MITÄÄN!!!
Vaalean punaiset sairaalaan vaatteet päällä vain juoksit ja esitit AVOHOITO POTILASTA JOKA OLI KARANNUT SUORAAN PSYKIATRISELTA!
Minulla olisi ollut aihetta HÄVETÄ, mutta minä VAIN KATSOIN IKKUNASTA, että MIEHENI ON LÄHTENYT ILTA-LENKILLE JA OTTANUT HAAVIN VIELÄ MUKAAN!- Anonyymi00034
Mietitkö koskaan itseäsi?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mietitkö koskaan itseäsi?
Mietin tietenkin, koska MINÄ OLEN LOUKANNUT KUNNIOITA FACEBOOKISSA JA POISTANUT KÄYTTÄJÄTILINI SIELTÄ NIIN EN AIHEUTA ENEMPÄÄ KUNNIANLOUKKAUKSIA.
En ollut kyllä onnistunut niin laajasta loukkaamaan, että AASIASSA ALKOIVAT VAATIMAAN ANTEEKSI PYYNTÖJÄ OIKEN SUOMEN HALLITUKSELTAKIN.
Ottaen vielä huomioon niin MISS SUOMEKSI ALKAMINEN PERUSTUU VAPAEHTOISUUTEEN NIIN, KUIN FACEBOOKISSA JA MUISSA VASTAAVISSA SOME SIVUSTOISSA EDUSTAMINEN OMALLA NIMELLÄ JA KUVALLA/KUVILLA SUOMESSA VAIKKA EI VÄLTTÄMÄTTÄ EDES OLE EDUSTUS KELPOINEN VAIKKA ITSE KUVITTELEEKIN OLEVANSA.
En minäkään väitä enkä kuvittele olevani niin TÄYDELLINEN ja EI MINUA HAITTAA EIKÄ EDES HÄVETÄ NÖSSYKKÄ MÖSSYKKÄ MIEHENI TEMPAUKSEN JOS HÄN NIISTÄ ONNELLISEKSI ON TULLUT, KUN MINÄ OLEN HÄNET HUOMANNUT!
HÄN ON OMANLAINEN PERSOONA OLLUT AINA, NIIN KUIN MINÄKIN. MINÄ OLEN SENTÄÄN OPPINUT OLEMAAN NIIN, KUIN EN HUOMAISKAAN HÄNEN TEMPAUKSIAAN.
HÄN SENTÄÄN OSAA OLLA MUUTAKIN, KUIN TURHAN TÄRKEÄ OMA ITSENSÄ JOKA KESKUSTELIS SIVISTYNEESTI JA AAMULLA EI VOI NOUSTA EDES SÄNGYSTÄ YLÖS, KOSKA HIUKSET ON SEKAISIN JA KAUHEA NAIMA-TAKKU NISKASSA. - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mietin tietenkin, koska MINÄ OLEN LOUKANNUT KUNNIOITA FACEBOOKISSA JA POISTANUT KÄYTTÄJÄTILINI SIELTÄ NIIN EN AIHEUTA ENEMPÄÄ KUNNIANLOUKKAUKSIA.
En ollut kyllä onnistunut niin laajasta loukkaamaan, että AASIASSA ALKOIVAT VAATIMAAN ANTEEKSI PYYNTÖJÄ OIKEN SUOMEN HALLITUKSELTAKIN.
Ottaen vielä huomioon niin MISS SUOMEKSI ALKAMINEN PERUSTUU VAPAEHTOISUUTEEN NIIN, KUIN FACEBOOKISSA JA MUISSA VASTAAVISSA SOME SIVUSTOISSA EDUSTAMINEN OMALLA NIMELLÄ JA KUVALLA/KUVILLA SUOMESSA VAIKKA EI VÄLTTÄMÄTTÄ EDES OLE EDUSTUS KELPOINEN VAIKKA ITSE KUVITTELEEKIN OLEVANSA.
En minäkään väitä enkä kuvittele olevani niin TÄYDELLINEN ja EI MINUA HAITTAA EIKÄ EDES HÄVETÄ NÖSSYKKÄ MÖSSYKKÄ MIEHENI TEMPAUKSEN JOS HÄN NIISTÄ ONNELLISEKSI ON TULLUT, KUN MINÄ OLEN HÄNET HUOMANNUT!
HÄN ON OMANLAINEN PERSOONA OLLUT AINA, NIIN KUIN MINÄKIN. MINÄ OLEN SENTÄÄN OPPINUT OLEMAAN NIIN, KUIN EN HUOMAISKAAN HÄNEN TEMPAUKSIAAN.
HÄN SENTÄÄN OSAA OLLA MUUTAKIN, KUIN TURHAN TÄRKEÄ OMA ITSENSÄ JOKA KESKUSTELIS SIVISTYNEESTI JA AAMULLA EI VOI NOUSTA EDES SÄNGYSTÄ YLÖS, KOSKA HIUKSET ON SEKAISIN JA KAUHEA NAIMA-TAKKU NISKASSA.Lisään, että kyllä minäkin senkin tiedän, että he joiden kunnioita FACEBOOKISSA loukkasin ovat KÄVELEVIÄ KUNNIANLOUKKAUKSIA kylillä, koska HE EIVÄT NOUDATA OMIA VAATIMUKSIAAN.
Minä ja Nössykkä Mössykkä mieheni saadaan olla sellaisia sellaisia, kun HALUTAAN koska KUNNIALLISTEN PITÄÄ MUIDEN KANSSA NÄYTTÄÄ MEILLE ESIMERKKIÄ niin MEIDÄNKIN ON HELPOMPIA OLLA KUNNIALLISIA JA TÄYDELLISIÄ IHMISIÄ.
Edes opettaja joka väitti olevansa KUNNIALLINEN JA NUHTEETON NAINEN EI OLE IKINÄ EDES ASUNUT EIKÄ OLLUT LAPSENSA ISÄN KANSSA NAIMISSA, MUTTA SIVISTYSLAUTAKUNTA EDUSTAA HÄNTÄ, MUTTA EI MINUA JA NÖSSYKKÄ MÖSSYKKÄ MIESTÄNI.
MIEHENI SAI ITSE PÄÄTTÄÄ, ETTÄ ONKO HÄN KUNNIATTOMAN VAIMONSA KANSSA VAI KUNNIALLISEN TÄYDELLISEN NAISEN KANSSA JOTA SIVISTYSLAUTAKUNTA EDUSTAA.
- Anonyymi00035
Nolata voi itsensä vain silloin kun on itsestä suuria rooliodotuksia. Jos ihminen osaa olla oma itsensä, ei ole koskaan mitään syytä nolouteen tai ylipäätään yli tai alimielisyyteen toista ihmistä kohtaan, varsinkaan suhteessa muihin ihmisiin, jotka ovat vain yleisöä ja voivat olla tai olla olematta paikalla.
- Anonyymi00036
Oliko tämä mieheltä vai naiselta? Kerropa vähän tarkemmin, miten sinut nolattiin?
En kokisi itse tulleeni nolatuksi, vaikka olisin saanut pakit tai tullut torjutuksi tai vaikka ikävöinnin kohde olisi nauranut minulle tai minusta toisille. Koska jos hän näkisi itsensä yhtä kauniina kuin minä näen häänet, hän tietäisi saavansa kenet vain eikä hänellä olisi syytä nauraa kenellekään koska tajuaisi olevansa täydellinen ihminen joka suhteessa. Rakastamisen arvoinen.- Anonyymi00040UUSI
Kauniisti sanottu!
- Anonyymi00037UUSI
No voi, ihan itse itsesi nolasit. Älä muita syytä.
- Anonyymi00038UUSI
En nolannut
- Anonyymi00039UUSI
Jutut mitä kuulin on sellast et..
- Anonyymi00043UUSI
Ei kiinnosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349188"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn273666Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi432214Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1042031Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on171870Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121465Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241298- 711187
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168866- 67815