Tilasin Tampereelta paketin, sen piti olla Loimaalla 23.12.
Posti ei ilmeisesti tunne lounasta kun veivät sen Raumalle, takasin Tampereelle ja sit Poriin. Nyt se on taas Tampereella.
Mitä helvettiä se posti oikein touhuun, hommaisivat asiallisia henkilöitä töihin, ettei kaikennäköisiä himphomppeleita.
Annoin jo postille palautettakin netin kautta.
Huono posti
14
281
Vastaukset
- Anonyymi00001
Osoite oikein - jakelu joutuin.
- Anonyymi00004
Osoite on oikein, joku sekoilee
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Osoite on oikein, joku sekoilee
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi00002
Oikaisu edelliseen, mun tabletti aina kirjoittaa jotain hölmöä. Siis eivät tunne Tampereella Loimaata . Tabletti kirjoitti lounasta😂
- Anonyymi00003
Ota pois automaattinen tekstinsyöttö, tai pyydä jonkun muun ottamaan.
- Anonyymi00005
Kyllä Tampereella tunnetaan Loimaa. Kyse postin jakelijoista ympäri Suomea eikä liity paikan tuntemukseen mitenkään.
- Anonyymi00006
Joo, mutta on sitä tumpeloita lajittelijoita. Lajiteltuna heti väärin kun paketti meni postille ja vietiin Raumalle . Näinhän minä seuranta tiedoista missä paketti on kulkenut
- Anonyymi00007
Voi käyttää myös muita kuin Postia.
- Anonyymi00008
No mut tilasin Tampereelta verkkokaupasta jotain enhän minä sitä pysty määrään millä ne tuotteen lähettää, Matkahuolto olis ollut parempi
- Anonyymi00009
Olisit mennyt hakemaan. Tampere on vielä kävelymatkan päässä. Pyörällä pääset vielä nopeammin sinne ja takaisin.
- Anonyymi00011
Mee ite jos kiinnostaa
- Anonyymi00012
Olen maksanut kuljetuksen
- Anonyymi00013
Tilasi erään tuoteen eräänä iltapäivänä Pohjanmaalta. Paketti oli kiitolinjan kuljetuksessa ja seuraavan päivänä meillä.
- Anonyymi00014
Tilasin tavaraa Temusta, eli Kiinasta tuli ja viidessä päivässä. Mutta Kiina onkin lähempänä Loimaata kuin Tampere.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1394046Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212012Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos461729Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3421584Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201433Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi441390Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801214Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211086Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1361042- 76957