Tilasin Tampereelta paketin, sen piti olla Loimaalla 23.12.
Posti ei ilmeisesti tunne lounasta kun veivät sen Raumalle, takasin Tampereelle ja sit Poriin. Nyt se on taas Tampereella.
Mitä helvettiä se posti oikein touhuun, hommaisivat asiallisia henkilöitä töihin, ettei kaikennäköisiä himphomppeleita.
Annoin jo postille palautettakin netin kautta.
Huono posti
15
355
Vastaukset
- Anonyymi00001
Osoite oikein - jakelu joutuin.
- Anonyymi00004
Osoite on oikein, joku sekoilee
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Osoite on oikein, joku sekoilee
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi00002
Oikaisu edelliseen, mun tabletti aina kirjoittaa jotain hölmöä. Siis eivät tunne Tampereella Loimaata . Tabletti kirjoitti lounasta😂
- Anonyymi00003
Ota pois automaattinen tekstinsyöttö, tai pyydä jonkun muun ottamaan.
- Anonyymi00005
Kyllä Tampereella tunnetaan Loimaa. Kyse postin jakelijoista ympäri Suomea eikä liity paikan tuntemukseen mitenkään.
- Anonyymi00006
Joo, mutta on sitä tumpeloita lajittelijoita. Lajiteltuna heti väärin kun paketti meni postille ja vietiin Raumalle . Näinhän minä seuranta tiedoista missä paketti on kulkenut
- Anonyymi00007
Voi käyttää myös muita kuin Postia.
- Anonyymi00008
No mut tilasin Tampereelta verkkokaupasta jotain enhän minä sitä pysty määrään millä ne tuotteen lähettää, Matkahuolto olis ollut parempi
- Anonyymi00009
Olisit mennyt hakemaan. Tampere on vielä kävelymatkan päässä. Pyörällä pääset vielä nopeammin sinne ja takaisin.
- Anonyymi00011
Mee ite jos kiinnostaa
- Anonyymi00012
Olen maksanut kuljetuksen
- Anonyymi00013
Tilasi erään tuoteen eräänä iltapäivänä Pohjanmaalta. Paketti oli kiitolinjan kuljetuksessa ja seuraavan päivänä meillä.
- Anonyymi00014
Tilasin tavaraa Temusta, eli Kiinasta tuli ja viidessä päivässä. Mutta Kiina onkin lähempänä Loimaata kuin Tampere.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847