Ottaako päähän tänään ?
Mikä harmittaa tänään?
20
464
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ota näin jouluna, kaikki on hyvin👍
- Anonyymi00002
Hyvä juttu 👍
- Anonyymi00004
Hevosmiesten tt
- Anonyymi00006
Liekkö harmitus, mutta vois tässä jo töihikkin lähteä, ens vkokkin lohnuuta.
- Anonyymi00007
Ei sinua huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan
- Anonyymi00009
Yhä harmittaa sama asia, joka alkoi jo vuosia sitten, riippakivi roikkunut ns. kannoilla jo aivan liian kauan!
- Anonyymi00010
Se harmittaa kun ei ne älyä siellä hoitolaitoksessa vetää tämän munkinhokija-pellen "piuhoja irti!"
- Anonyymi00012
Olen purrut piparia
- Anonyymi00013
Emäntä kyllä anto jouluna auliisti piparia
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Emäntä kyllä anto jouluna auliisti piparia
Olis antanut munkinhokijallekin! Se kun ei ole vielä koskaan päässyt edes koittamaan muuta reikää kuin reikämunkkia! 😅🤣
- Anonyymi00016
Vituttaa kun tumppu rukkanen hukku.
- Anonyymi00017
No munkinhokija saa jämpsän portista uuden rukkasen tumputukseen munkkinsa kanssa! 😂🤣🥯
- Anonyymi00019
Tuutko hakeen? En, no tuun!
- Anonyymi00020
Ok!
Siis aamulla klo:9:00 ja jos vielä munkinhokija kertoisi, kummanko kätinen tumputus-rukkanen varataan, vaiko peräti kaksin käsin?
Nii, ja varataanko vielä reikämunkkejakin tumputukseen mukaan sokerilla, vaiko ilman ? - Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ok!
Siis aamulla klo:9:00 ja jos vielä munkinhokija kertoisi, kummanko kätinen tumputus-rukkanen varataan, vaiko peräti kaksin käsin?
Nii, ja varataanko vielä reikämunkkejakin tumputukseen mukaan sokerilla, vaiko ilman ?Vasen musta nahkainen, pinkillä heijastimella.
- Anonyymi00022
Minua vähän harmittaa
- Anonyymi00023
Harmittaa jos Vanhasta Mestarista tulee tyhjin käsin kotiin.
- Anonyymi00024
Kyllä harmittaa. Kaikki tuollaiset tyhjänpäiväisten keskustelujen avaajat, niinkuin tämänkin avaaja.
- Anonyymi00025
Harmittaa tuollaiset jumalaiset jämsäläiset, niin kuin sinä!
- Anonyymi00027
Kova pakkanen harmittaa. Piti olla leuto talvi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054094Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572318Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko51054- 66844
- 20800
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117778- 39762
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49748- 62748