Mutta Häntä ei ollut, ei ole, eikä tule joten minulla ei ole ketään joka olisi kiinnostunut elämästäni, olen kohta olematon ja tyhjää kuten tuntematon Hän
Mä ikävöin tuntematonta Jumalaa joka olisi välittänyt musta ja olisi ollut kiinnostunut
18
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kritisoit siitä, kun Jumala ei vastaa sinun aikataulun mukaan? Haluat hallita tilannetta. Mutta hiljaisuus on myös vastaus kuulla itseään, pysähtyä. Jumala vastaa, silloin kun on oikea aika juuri sinulle.
- Anonyymi00002
Olwtko sinä kiinnostunut omasta elämästäsi?
- Anonyymi00003
haluaisin olla
- Anonyymi00005
Kenen elämästä se sinä olet sairaalloisen kiinnostunut ja hyvin banaalilla tavalla? Sivusta T naiselta veren rauhaa ja jumalan morjens
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kenen elämästä se sinä olet sairaalloisen kiinnostunut ja hyvin banaalilla tavalla? Sivusta T naiselta veren rauhaa ja jumalan morjens
Tungettelevuus itsessään jo not cool siihen ekstrana joku sekontekovelvollisuusen eetos netissä tai livenä no no
- Anonyymi00004
Surullista.
- Anonyymi00006
No kerro toki ankeuttaja fiilikses tästä gubbealoituksesta ihan tuoreeltaas kuis tällä kertaa eläydyit summuuta?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
No kerro toki ankeuttaja fiilikses tästä gubbealoituksesta ihan tuoreeltaas kuis tällä kertaa eläydyit summuuta?
En avaa rooleja, se on yleisön itse tehtävä
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En avaa rooleja, se on yleisön itse tehtävä
Juu ei kiinnostele ei
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juu ei kiinnostele ei
No sinultahan ei edes kysytty? menepäs mukelo omaan huoneeseen
- Anonyymi00011
Nytkö se rölli sotkee jo Jumalankin omiin trollailuihinsa. Anna mun kaikki kestää. Ottikin sellaisen hahmon leikkiinsä, joka ei varmasti kirjoita palstalle.
N - Anonyymi00012
Huokaus… joskus tuntuu kuin Hän ei kuulisi, mutta hän rakastaa hiljaa sinua.
- Anonyymi00013
Ei ole mitään merkitystä, Häntä ei ollut, ei ole, eikä tule
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä, Häntä ei ollut, ei ole, eikä tule
Miksi Häntä e ole sinulle? Lapsi laittaa silmät kiinni ja sanoo, ettei häntä nähdä, mutta nähdäänkö hänet.
- Anonyymi00015
Mikä ihmeen Hän mania teillä on? Jos kirjoitatte omalle ihmisellenne, käyttäkää sanaa sinä. Hän tarkoittaa jotakin muuta henkilöä, eikä ole asiallista sotkea muita omiin juttuihinsa.
- Anonyymi00016
Sä oot pakottanut jo ajatelleen yli puoli vuotta juuri noin mies.
Loit itsestäsi Jumalan kuvan jonka esittelit minulle.
Jota sait ihailemaan,palvomaan ,jumaloimaan ,rakastamaan ja haluamaan.
Sitten todellisuus valkeni eräänä päivänä
Palvomaani miestä ei ole olemassa
On vain joku muu henkilö ihan tosenlaisena ja toisenlaisessa elämässä
Kun se hänen esittämänsä Jumalan kuva jonka vuosikausia sain .
Todellisuudessa hän on vain pahasti syntinen mies
Jolla on aika alhainen moraali ja minäkuva
Mitään jumalolentoa ei ollutkaan...
Naiselta miehelle . - Anonyymi00017
Sillä kävellessäni ympäri ja katsellessani pyhiä paikkojanne löysin myös alttarin, johon oli kirjoitettu: 'Tuntemattomalle jumalalle.' Jota te siis tuntematta palvelette, Häntä minä teille julistan.
24. Jumala, joka teki mailman ja kaikki, mitä siinä on, Hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsin tehdyissä temppeleissä,
25. eikä Häntä ihmiskäsin palvella niin kuin jotakin tarvitsisi, sillä Hän antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken.
26. Hän teki yhdestä koko ihmiskunnan asumaan kaikkea maanpiiriä, säätäen heille ennalta määrätyt ajat ja asumisensa rajat Jumalan etsimistä varten,
27. jos ehkä hapuilisivat Häntä ja löytäisivät, vaikka ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
28. sillä Hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niin kuin muutamat runoilijoistannekin ovat sanoneet: 'Sillä Hänen sukuansakin olemme.'
29. Koska siis olemme Jumalan sukua, emme saa luulla, että Jumalan olemus on saman kaltainen kuin kulta tai hopea tai jalokivi, taiteen ja ihmisajatuksen luoma kuvanveistos.
30. Kääntäen katseensa noista tietämättömyyden ajoista Jumala käskee nyt kaikkia ihmisiä kaikkialla kääntymään,
31. sillä on säätänyt päivän, jona on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa miehen kautta, jonka on määrännyt, antaen kaikille takuun herättämällä Hänet kuolleista."
32. Kuullessaan kuolleitten nousemuksesta toiset ivasivat, toiset taas sanoivat: "Haluamme vielä kuunnella sinua tässä asiassa."
33. Niin Paavali lähti heidän keskeltään.
34. Mutta muutamat miehet liittyivät häneen ja uskoivat. Niitten joukossa oli Dionysios, Areiopagin jäsen, ja nainen, nimeltä Damaris, sekä muita heidän kanssaan.
Ap.t.17
Jeesus on ainoa välimies ihmisen ja Jumalan välillä. Luotatko häneen? - Anonyymi00019
Hei kuumat tyttöset täällä odottaa 🔥 Tsekkaa täältä! https://Marina.hoty.lat/Marina#/?/?/lafd95ah0
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237366Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite956031Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1134090- 1534075
- 1631843
- 611701
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311580- 381411
- 281371
- 451362