Aina kaikki kumppanit töistä, mistähän tuokin mahtaa johtua😅..
Mä löydän
51
422
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Se on paikka jossa tapaa ihmisiä, kuten joku muukin paikka. Sanotaan myös että tietynlaiset ihmiset löytää itsensä tietynlaisista paikoista. Ja tietynlaiset ihmiset löytää toistensa luo. Johdatus.
- Anonyymi00003UUSI
Se muuten taitaa olla näin!
- Anonyymi00042UUSI
Joo, yhteistä löytyy kun sama työpaikka.
- Anonyymi00002UUSI
Kenet sä nyt olet löytänyt?
- Anonyymi00005UUSI
Ollut säätöä jo pidemmän aikaa, mutta hän on varattu ja mä en ajattele tilannetta millään tasoin mahdollisena muistakin syistä. Tämä on vain tälläinen ihme, suutun, en kestä nähdä sua muiden kanssa juttu😅 mukavaa työpäivää hänelle, tänään taas nähdään😂
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ollut säätöä jo pidemmän aikaa, mutta hän on varattu ja mä en ajattele tilannetta millään tasoin mahdollisena muistakin syistä. Tämä on vain tälläinen ihme, suutun, en kestä nähdä sua muiden kanssa juttu😅 mukavaa työpäivää hänelle, tänään taas nähdään😂
Etkö pidä lomaa ollenkaan? Ainako sä varattuihin?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En nyt! En, tää on eka kerta eläissäni, kun varattu. Hmm, toinen kerta..ensimmäinen sattui teini vuosina ja kadun sitä joka päivä. Eikä tästä mitään tule..
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vähän liian innokkaasti naisille katkera keke johdattelet ittees taas. Onko paha elämä taas
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei nähdä!!
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei nähdä!!
Nähtiinpä😂
- Anonyymi00004UUSI
Sulla mitää kumppaneita oo, pelkkiä p*noja.
- Anonyymi00006UUSI
En harrasta sellaisia!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En harrasta sellaisia!
Etpä. Saat kauheat draamat aikaan joka paikassa. Paitsi että mä taisin olla enemmän
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En harrasta sellaisia!
Kahvipöydässä naureskellaan kuka viimeksi kävi.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kahvipöydässä naureskellaan kuka viimeksi kävi.
Kuulostaa kirjaimellisesti gubbe vähän rutikuivilta pee puheilta tatti vaan ns otsikoissa
- Anonyymi00017UUSI
Ook sää se nolo nainen joka toista naista dehumanisoi tai siis kovasti yrittää sitä näis gubbeketjuissa? Aapee sitä ja aapee tätä puhalla nainen hiekat jo veke Amen. T
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Etpä. Saat kauheat draamat aikaan joka paikassa. Paitsi että mä taisin olla enemmän
Oi on seki tyypit jotakin kun pääsee osaksi jotain draamaa sama kai kuka teiät sinne käsikirjoittaa jep? Sivusta
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oi on seki tyypit jotakin kun pääsee osaksi jotain draamaa sama kai kuka teiät sinne käsikirjoittaa jep? Sivusta
Joo mieti sinäki ruutulurkkija sitä vaik just sää et pskan suoltajana kykene siihen ns ny juu voimii kauheest siunaust kans
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Joo mieti sinäki ruutulurkkija sitä vaik just sää et pskan suoltajana kykene siihen ns ny juu voimii kauheest siunaust kans
Mitä sanoo nalle njalle nauretaanko ne jo yhes pihalle? Julkeeta. Ai minulta vai?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitä sanoo nalle njalle nauretaanko ne jo yhes pihalle? Julkeeta. Ai minulta vai?
Suolasta on ku margaretan reunoissa hohoo
- Anonyymi00009UUSI
Se johtuu siitä kun on aina töissä.
- Anonyymi00013UUSI
Ehkä se on näinkin, siellä ollaan kohta enemmän kuis kotona.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ehkä se on näinkin, siellä ollaan kohta enemmän kuis kotona.
Ja sinä just oven vasta suljit ja?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja sinä just oven vasta suljit ja?
Kohta
- Anonyymi00016UUSI
Pelkäsit että mä löydän jonkun muun, etkä pöhkö tajua ettei toista sinua tule. Vaikka kiinnostuneita näyttää olevan. Juoksen karkuun.
- Anonyymi00019UUSI
Mielenviasta.
- Anonyymi00025UUSI
Mielenviasta? Tunteita on vaikea hallita ja käskyttää. Onnistuu se joten kuten, mutta sitten yhtäkkiä huomaatkin olevasi sulaa vahaa toisen katsoessa silmiin. Tämä tämä tämä, hoitakaa parisuhteita!
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mielenviasta? Tunteita on vaikea hallita ja käskyttää. Onnistuu se joten kuten, mutta sitten yhtäkkiä huomaatkin olevasi sulaa vahaa toisen katsoessa silmiin. Tämä tämä tämä, hoitakaa parisuhteita!
Sanoithan että on varattu, joten noudata omaa ohjettasi myös siinä että kunnioitat muiden parisuhdetta.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sanoithan että on varattu, joten noudata omaa ohjettasi myös siinä että kunnioitat muiden parisuhdetta.
On niin paljon miehiä jotka flirttailee kaikelle mikä liikkuu ja on naisoletettu. Ja varmaan miehillekin.
Haluavat oikein että heihin ihastutaan. Todella vastenmielistä kun tajusi ettei ole ainoa. naiselta - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
No tämä, yritän! Mutta jos parisuhdetta ei hoideta voi sattua vahinko!
- Anonyymi00020UUSI
Pyhätyön siirtäminen ja palkan ohentaminenkaan ei auta.
- Anonyymi00026UUSI
Ei
- Anonyymi00028UUSI
Ei enää työpaikoilta
- Anonyymi00029UUSI
Joo niin mäkin sanoin ja olin kaksi vuotta suhteessa työkaverin kanssa. Nyt puoli vuotta ihastusta ilmassa, mutta olen neutraali ja hänkin on, mutta se paistaa läpi.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Joo niin mäkin sanoin ja olin kaksi vuotta suhteessa työkaverin kanssa. Nyt puoli vuotta ihastusta ilmassa, mutta olen neutraali ja hänkin on, mutta se paistaa läpi.
Ai ku kiva tietää. Mut minkä sille tunteilleen voi.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ai ku kiva tietää. Mut minkä sille tunteilleen voi.
No niinpä😆 mitä opimme näistä!
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
No niinpä😆 mitä opimme näistä!
Että perseelleen menee jos rakastut töissä
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Upea tunne ja ihana ihminen. Ei ongelmaa kun ei samassa työpisteessä olla.<3
Eri - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tämäkin totta!
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Upea tunne ja ihana ihminen. Ei ongelmaa kun ei samassa työpisteessä olla.<3
EriWau
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joo. Varsinkin silloin kun muut nihilistit pilaa koko jutu. 😡
No sulla on noi luontaiset vainut vielä jäljellä. Kun tuolla yöelämässä ihmiset on teennäisiä ja hajustettuja. Että töissä ne on luontausia ja hikisiä, niin siinä on se luontainen, en nyt muista mitä ne oli, mutta löytyy oikea kumppani. Oot sellanen estoton, kun monet ja mä myös on sitä mieltä, ettei töissä saa.
- Anonyymi00036UUSI
Joo😂 töissä näkyy kaikki Ns. Normaali. Ei meikkiä, ei hienoja vaatteita. Ei muuta kuin jokaisen oma itsensä. Siellä, kun ihastutaan se alkaa olla lähelle aitoa! Yö elämässä kaikki on feikkiä ja monesti paljastuukin karmivia kohtaloita. Tiedän moni vastustaa työpaikka suhteita, olen nähnyt paljon. En itse ole siihen osallistunut, mutta kyllähän sen ihastumisen näkee jokainen. Ennen kuin itse edes huomasin meidän kemiat, siihen mennessä kerkesi jo viisi työkaveria vinkata😅
- Anonyymi00038UUSI
Ai "löydät"? Ku kyttäät ja urkit toisten liittymiä. Ai mistäkö tiedän? Kummaltakaan operaattorilta ei oo tullu ees "Hyvää Joulua" -viestiä, jonka taatusti ovat lähettäneet. Vähän paljon pahempi asia, mutta vaan sulle! ;)
- Anonyymi00040UUSI
Sulla ei ole harrastuksia?
- Anonyymi00045UUSI
Ei siitä puhuttu mitään
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei siitä puhuttu mitään
Jos löytää aina tyypin töistä? Luulisi että joskus vois löytää harrastuksen parista jos niitä kerran on. :/
- Anonyymi00041UUSI
Vietät liikaa aikaa töissä. En ole löytänyt yhtäkään kumppania töistä. Ihastuksia on ollut ja joku s suhde mutta ei oltu enää silloin töissä siellä..
Ihan normaalia, kai. - Anonyymi00046UUSI
Kyllä Nainen kavereita saa , vilauttaa vähän tissiä, jättää pikkarit pois, ja vilauttaa ! On olevinaan kiimassa. Kerää miehiä ympärilleen varmasti!
- Anonyymi00047UUSI
Minä oon löytänyt kumpparit.
- Anonyymi00049UUSI
Ja aina on lopputulos sama mustasukkaisuuden takia eikä syyttä väistämätön ero kun et osaa työtä ja suhdetta pitää erillään vanha alkaa kotona kyllästyttää ni ei kun töistä uusi eikö ne noin mene
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502572Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h632164Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31591En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa491006On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49897Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.206761- 63731
- 14714
Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54691Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19689