Briteille tuli kylmä EU:n ulkopuolella

Joulun yksi parhaista uutisista tuli, kun britit ovat alkaneet kaipailla EU-aikoja. Useita lähentymishankkeita menossa, mm. Erasmus eli vaihto-opiskelijaohjelma esimerkkinä.

Brexit maksaa noin 285 miljoonaa euroa päivässä. Kauppojen valikoimat kaventuneet ja maassa on menossa elinkustannuskriisi.

Pölhöpopulistien valheet alkavat paljastua.

30

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Joopa,persut ne haaveilee fixitistä. Miksei persut esikuvanne orban ole vieläkään lähtenyt eu;sta?

      • Anonyymi00007

        Orban haluaa huijata EU rahoja ja olla Putinin myyränä hajottamassa EU ta .


      • Anonyymi00008

        Orpo sanoi TV uutisia kun oli muodostanut hallituksen , jotta Persut lupasivat olla ajamatta EU eroa hallituksessa ollessaan .


    • Anonyymi00003

      britit
      ovat järkeviä.
      he eivät suostu maksamaan vieraiden
      ihmisten laskuja/ elämistä.
      Kuten Eu- sosialistit tekevät.
      Suomipuupäät ovat maksaneet koko eu ajan enemmänkuin mitä ovat saaneet.

      HÖLMÖLÄISEN HOMMAA !

      • Anonyymi00006

        Kenen laskuja ovat maksaneet? Orbanin. EU-sosialisti?

        Trumpilainen aivopierusi ei pure.


      • Anonyymi00010

        EU ta on kyllä aina hallinnut oikeisto . Nyt vihdoin olisi sosialisten ja liberaalien noustava EU n vallan kahvaan .


      • Anonyymi00017

        Summa kasvaa, samaa paskaa osa 486 ja jatkuu :)))

        Näin kertoi PersuPravda eli pelkkää roskaa.

        Rahaa jaettiin EU:n elpymisrahastosta.

        Rahanjako perusteena oli kuinka pahasti korona mitäkin maata runteli.
        Italiaa se tauti runteli todella pahasti.

        EU ei mitenkään ohjeistanut tai määrännyt kuinka maat avustukset käyttävät.

        Mafia pomojen keittiörempat oli ihan Turkkilan hatusta:))))


    • Anonyymi00016
      • Anonyymi00018

        Kyllä ja hylkäävät työväenpuolueen tuholaiset.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Kyllä ja hylkäävät työväenpuolueen tuholaiset.

        Brexit oli lordien junailema :))


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Brexit oli lordien junailema :))

        Lordeille kelpasi oligarggien raha ja oligarkit meinasi tehdä itselleen londongradista uuden pääkaupungin.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Kyllä ja hylkäävät työväenpuolueen tuholaiset.

        Meinaatko, että britit ovat yhtä tyhmiä kuin muidenkin oikeistopopulisten kusettamat, että retkahtavat putinisti Nigel Faragen retkuun? Nythän se toistuisi taas, koska Farage on suurin syypää brexitiin, mikä oli suuri ilonaihe Kremlissä. Yksi merkittävä EU-valtio repesi irti eurooppalaisesta yhteisöstä, johon diktatoorisella Venäjällä itsellään ei ole mitään asiaa.

        Ei ihme, että enemmistö briteistä katuu brexitiä.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Meinaatko, että britit ovat yhtä tyhmiä kuin muidenkin oikeistopopulisten kusettamat, että retkahtavat putinisti Nigel Faragen retkuun? Nythän se toistuisi taas, koska Farage on suurin syypää brexitiin, mikä oli suuri ilonaihe Kremlissä. Yksi merkittävä EU-valtio repesi irti eurooppalaisesta yhteisöstä, johon diktatoorisella Venäjällä itsellään ei ole mitään asiaa.

        Ei ihme, että enemmistö briteistä katuu brexitiä.

        Eivät kadu, mutta työväenpuolueen valtaanpääsyä katuvat.


      • Anonyymi00027

      • Anonyymi00028

      • Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Toimit juurikin kuten tuossa trollikeskustelussa trollin kerrotaan toimivan. Linkki omaan mielipiteeseen.

        Sieltä kyllä löytyy linkki ihan asiaa koskevaan uutisointiin. Kävikös nyt niin, ettet sinä edes tuota linkkiä avannut, koska tätä asiaa et näytä tienneen? Sen sijaan tuomitsit tuon toisen keskustelun omalla johdattelullasi. Katsopas siis peiliin, ennenkuin toisia trolleiksi syyttelet.


    • Anonyymi00026

      Staimerin loppu lähestyy. Ja britit eu..n..hei ... Älkää viittikö.!
      Haluaako Suomi YYA sopimukseen!?

      • Anonyymi00029

        Starmerilla on vielä pitkästi kautta jäljellä, joten mikään loppunsa ei kylläkään lähesty. Sen sijaan populisti- ja äärioikeistolla on paniikki päällä, kun britit ovat tulleet tajuihinsa, kuinka vatnikit ja trumpistit yrittävät sotkeutua heidän asioihinsa. Putinisti brexit-Farage on brittien suurin sisäinen uhkatekijä.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Starmerilla on vielä pitkästi kautta jäljellä, joten mikään loppunsa ei kylläkään lähesty. Sen sijaan populisti- ja äärioikeistolla on paniikki päällä, kun britit ovat tulleet tajuihinsa, kuinka vatnikit ja trumpistit yrittävät sotkeutua heidän asioihinsa. Putinisti brexit-Farage on brittien suurin sisäinen uhkatekijä.

        Kyllä Starmer on uransa päässä, on mielenkiintoista nähdä - selviääkö Britanniasta ulos, vai löytyykö katulampusta roikkumasta.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Kyllä Starmer on uransa päässä, on mielenkiintoista nähdä - selviääkö Britanniasta ulos, vai löytyykö katulampusta roikkumasta.

        Kukas hänet hirttäisi? Äärioikeistoko? Putinin vaiko Trumpin käskystäkö?

        Starmerin kausi alkoi 5.7.2024, joten työväenpuolueella on parlamenttikautta vielä reilusti jäljellä.

        Kyllä on Starmerin ja työväenpuolueen olla todella ehtiväisiä, jos alle 1,5 vuodessa ovat muka "islamoineet" Britannian. Entäpäs tuo edellineen konservatiivipuolueeeeen pääministeri Rishi Sunak? Tyypillinen alkuperäisväestöä edustava britti?

        Maksaako Venäjän propagandakoneisto sinulle noista himmeistä kommenteistasi, koska sama laulu tuntuu löytyvän näkemyksissä?


    • Mutta eikö olekin hämmentävää, kuinka britit ovat heränneet?

      Yksi syy lienee Brexit-äänestäjien korkea ikä. Iso osa silloin kansanäänestyksen ajoista on siirtynyt manan maille ja jättivät jälkeensä Brexit-Britannian nuorille, jotka olisivat halunneet jäädä EU-jäseneksi.

      Britannia on varoittava esimerkki siitä kuinka käy, kun pölhöpopulismille annetaan valtaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe