Vaimomateriaali sitten on?
Millainen se hyvä
80
713
Vastaukset
- Anonyymi00001
Antava
- Anonyymi00002
Jouduitko ihan pinnistelemään?
- Anonyymi00004
Baarista löytää sitten todella helposti 😉
- Anonyymi00005
Suosittelen baaria
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No sinähän pörräät sitten varmaan jäbä harva se ilta saalistamassa?
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei välttämättä. En ollut antava edes baarissa käydessä.
- Anonyymi00006
Sellainen ei-huora ainakin päällimmäinen vaatimus
- Anonyymi00009
Eli naiset jaetaan kahteen ryhmään... Huoriin ja ei Huoriin. Vttu mikä vajakki 🤣
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eli naiset jaetaan kahteen ryhmään... Huoriin ja ei Huoriin. Vttu mikä vajakki 🤣
😄😄😄
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oikein päättelit
- Anonyymi00039UUSI
Mikä on tuon määritelmä?
- Anonyymi00040UUSI
Tuon sanan käyttäminen kertoo enemmän sanan lausujasta. Sana halventaa naista.
Sanaa käytetään häpäisemään naista hänen seksuaalisuudestaan, ulkonäöstään tai itsenäisyydestään. Se on keino yrittää “laittaa nainen paikalleen”, käyttämällä valtaa.
Naisella on oikeus seksuaalisuuteen, samoin kuin miehellä. - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos se gubbe lukoo jo luolamaalauksissaki
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oikein päättelit
Hienoa jäbä sinnittele siellä sinäki. Sivusta
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sanaa käytetään häpäisemään naista hänen seksuaalisuudestaan, ulkonäöstään tai itsenäisyydestään. Se on keino yrittää “laittaa nainen paikalleen”, käyttämällä valtaa.
Naisella on oikeus seksuaalisuuteen, samoin kuin miehellä.Se on ollu tää jälkimmäinen gubbe sinun incelihtavissa texteissä vähän epäselvää ku sulla on tätä aiheellista inhorealismia
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Se on ollu tää jälkimmäinen gubbe sinun incelihtavissa texteissä vähän epäselvää ku sulla on tätä aiheellista inhorealismia
Ok.
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Naisella on oikeus seksuaalisuuteen, samoin kuin miehellä.Et näköjään ymmärrä sanan merkitystä.
- Anonyymi00007
Sano sinä ap.
- Anonyymi00008
Varmaan sivistynyt ja vastuunkantava joka osaa rakastaa hellästi ja vaatia sopivasti
- Anonyymi00011
Unessa joku nainen oli hakemassa KUNNON MIESTÄ ITSELLEEN ja hän oli vielä KORKEASTI KOULUTTAUTUNUT.
Hän antoi minulle kirjeensä jonka hän oli saanut ja siinä kirjeessä luki, että : POLIISITKIN OVAT MIEHIÄ!
Minä sanoin hänelle, että : EN MINÄ TARVI MIESTÄ, KOSKA MINULLA ON JO MIES.
Minun olis pitänyt hänelle kertoa kuka minun mies on, koska HÄN OLISI HALUNUT MINUN MIEHENI.
Minä sanoin hänelle, että : TÄSSÄHÄN LUKEE, ETTÄ POLIISITKIN OVAT MIEHIÄ JA MIEHENI SAI KUNNIAN PÄÄTTÄÄ ITSE KENEN MIES HÄN HALUAA OLLA, MUTTA EI HÄN OLE ENÄÄN POLIISI JOKA MIEHENÄ SAA PÄÄTTÄÄ KUKA HÄNEN VAIMONSA ON!
MINUN MIEHENI PÄÄTTI, ETTÄ MINUT PITÄÄ SAADA POIS SIELTÄ VÄLISTÄ NIIN POLIISITKIN SAAVAT VAIMOJA ITSELLEEN. KUNNIALLISET PUOLISOT OVAT SENTÄÄN HARVINAISIA.- Anonyymi00054UUSI
Sanon gubbe esim sulle tähän ekstistentiaaliseen vuodatukseen, että hih
- Anonyymi00056UUSI
” MINUN MIEHENI PÄÄTTI, ETTÄ MINUT PITÄÄ SAADA POIS SIELTÄ VÄLISTÄ NIIN POLIISITKIN SAAVAT VAIMOJA ITSELLEEN. KUNNIALLISET PUOLISOT OVAT SENTÄÄN HARVINAISIA.” Puoleltako puuttuu gubbe se puoliso tai muu sielun kumppani-kaksoisliekki?
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
” MINUN MIEHENI PÄÄTTI, ETTÄ MINUT PITÄÄ SAADA POIS SIELTÄ VÄLISTÄ NIIN POLIISITKIN SAAVAT VAIMOJA ITSELLEEN. KUNNIALLISET PUOLISOT OVAT SENTÄÄN HARVINAISIA.” Puoleltako puuttuu gubbe se puoliso tai muu sielun kumppani-kaksoisliekki?
Ei opportunisti laukasupaikkaa voi jättää käyttämättä- uutta tilaisuutta ei nääs välttämättä tule tai jokin muu tekosyy
- Anonyymi00013
Helppoa: nainen kenelle mies on niin rakas, että haluaa olla miehelle uskollinen ja lempeä ja olla yhdessä aina. Miehen vastaus.
- Anonyymi00014
Sama toisin päin.
- Anonyymi00058UUSI
Ikinä ei mennä vihaisena nuqquun summuuta
- Anonyymi00082UUSI
Sääli ettei sekään aina riitä.
- Anonyymi00015
Sokeria, kanelia, inkivääriä, muskottipähkinää ja vaniljatanko.
- Anonyymi00016
En ole moista nähny vahingossakaan
- Anonyymi00017
Tunnetaitoinen, monogaminen, korkeakouluttautunut, keskustelu-ja kuuntelutaitoinen, empatiaa osoittava, neuronormaali, ei kannata ääriajattelua/liikkeitä, ei rasisti, biologinen nainen, toimintakykyinen, ei isoja luurankoja kaapissa (päihdeongelmat, psykoosit, persoonallisuushäiriöt, pettämistausta tms), omaa tavoitteita/kiinnostuksenkohteita, samantahtisuus
- Anonyymi00019
Tuohonko tyytyisit? Eihän tuossa ollut kuin murto-osa niistä vaatimuksista.
- Anonyymi00021
Onkohan sinulla jonkun lainen ”harhaluuloinen” persoonallisuushäiriö? Oletko koskaan miettinyt?
- Anonyymi00032
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onkohan sinulla jonkun lainen ”harhaluuloinen” persoonallisuushäiriö? Oletko koskaan miettinyt?
Kannattaa tutkia persoonallisuushäiriöitä. Niitä on erilaisia. 👍🏻
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Biologinen nainenki pitäis olla jos osaat sujuvasti lukea ns. Sivusta T
- Anonyymi00083UUSI
Biologinen? Ettei niinku pumpattava?
- Anonyymi00018
Luin että vainomateriaali. Sitä täältä saa kun paljon sekopäit
- Anonyymi00033
Noup
- Anonyymi00060UUSI
You go homeboy
- Anonyymi00022
Hyviä vaimomalleja oli vielä ennen 90-lukua. Nykyään kaikki on kuten sanottu, pelkkää ’materiaa’ eikä mitään todellista.
- Anonyymi00038UUSI
Missä piireissä liikut?
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Missä piireissä liikut?
Menkää ton toisen sedän eli ton jolta kyselet kans vaikka sananpäiville
- Anonyymi00023
Minusta ei tule enää koskaan vaimoa kenellekään! Olin sitä jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan! Haluan vain ystävyyttä 70v miehen kanssa!
- Anonyymi00062UUSI
No onpa hubbe ja muut uutisankat ehanataa
- Anonyymi00025
Niin kuin myrskyluodon maija,
- Anonyymi00037UUSI
Huomasitko miten aviomies piti naista hyvänä ja laittoi perheen etusijalle. Avioliiton alussa Maija oli varautunut ja pelokaskin, mutta aviomies oli rauhallinen, kärsivällinen ja kunnioitti Maijan omaa tahtoa ja aikataulua.
- Anonyymi00026
Sellainen joka kiinnittää vain sinuun huomion. Sellainen joka huomio ja laittaa toiset etusijalle. Sellainen joka tulee lasten ja eläinten kanssa toimeen. Sellainen joka osaa tehdä miehestään viriilin pikku pojan. Sellainen joka on luotettava/rehellinen ja eikä ole h€&€@htava. Sellainen joka ei aiheuta draamaa tai ole Pekka ja pätkän Justiina.
Tietenkin myös entis aikana katsotiin että nainen osaa tehdä ruokaa ja pitää talon siistinä. Tänäpäivänä tämän merkitys on tois sijaista.
Ps. Ennen vanhaan, eikä edes tarvitse mennä kuin parikymmentä vuotta taaksepäin, lähes kaikki naiset olivat tuollaisia. Sitten tuli sosiaalinen media ja vääristynyt feminismi. Lopputuloksena on että harvempi nainen täyttää vaimomateriaali määreitä.- Anonyymi00027
Kerrotko vielä saman miehistä, jos olet analysoinut. Miten media on miehiin vaikuttanut?
- Anonyymi00028
Tiedoksi vain että kukaan nainen tuskin haluaa elämäänsä mitään ”viriiliä pikkupoikaa”.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tiedoksi vain että kukaan nainen tuskin haluaa elämäänsä mitään ”viriiliä pikkupoikaa”.
Taitaa kirjoittaja etsiä äitiä eikä vaimoa.
- Anonyymi00036UUSI
Täyttääkö yhä harvempi mies samalla aviomiesmateriaalin määreitä?
Naisen oikeudet koulutukseen, opiskeluun ja työhön, terveydenhuoltoon ja ihmisarvoon eivät ole vääristynyttä feminismiä. Oikeus omaan kehoon, omiin rahoihin on henkisen hyvinvoinnin lisäämistä.
Nainen arvostaa luonnollisesti miestä, joka kohtelee häntä hyvin. - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Viriili saa olla ☝🏻
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kerrotko vielä saman miehistä, jos olet analysoinut. Miten media on miehiin vaikuttanut?
Pilannut ne kaikki. Nuorison varsinkin. Sivusta täti kukkahatus mut ei kak no joo
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miehiin sosiaalinen media on aiheuttanut vääristyneen naiskuvan. Ja naiset saavat syyttää siitä itseään, he ovat niitä jotka käyttävät filttereitä.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Nainen haluaa olla haluttu. Mutta tässä olikin kyse vaimo materiaalista, eli millainen naisen pitäisi olla miehen silmissä.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Täyttääkö yhä harvempi mies samalla aviomiesmateriaalin määreitä?
Naisen oikeudet koulutukseen, opiskeluun ja työhön, terveydenhuoltoon ja ihmisarvoon eivät ole vääristynyttä feminismiä. Oikeus omaan kehoon, omiin rahoihin on henkisen hyvinvoinnin lisäämistä.
Nainen arvostaa luonnollisesti miestä, joka kohtelee häntä hyvin.Sivusta voisin veikata että suurin osa miehistä täyttää tuon sinun listasi.
- Anonyymi00030
Varmaan sellainen kuin minä. Näin on sanottu/ todettu. En halua olla kuitenkaan kaivatulleni hyvää "vaimomateriaalia", koska minusta ei voi tulla hänelle vaimoa.
- Anonyymi00064UUSI
Sama gubbe ainostaan seitsemän vuoden välein ku siin disney leffassa missä oli johnny sipis
- Anonyymi00031
Vaimo on ensinnäkin sellainen, joka haluaa olla vaimo. Kunniallinen, korkeimpaan eettiseen tasoon pyrkivä rakkausgeneraattori. Käytännössä laittaa muut etusijalle ja mallikäytöksellään ikään kuin kutsuu muut toimimaan samoin. Hyvä tasapaino ulkoisen ja sisäisen kauneuden välillä — ensimmäistä tarvitaan, koska Eros.
Ei ihme, että mennyt koko elämä etsiessä 🤷🏻♂️- Anonyymi00046UUSI
Oletko sä hyvä match kuvailemallesi vaimolle? Arvonsa tunteva vaimoehdokas pitää tasoa yllä myös aviomiesehdokkaiden kohdalla. Pystytkö tarjoamaan naiselle kaiken tuen että hän alkaa hehkua?
Kauneudenhoito vaatii aikaa, rahaa ja jaksamista. Jos sinua varten pitää näyttää hyvältä, koska Eros. Oletettavasti tuet myös kaikin tavoin, että se on mahdollista.
- Anonyymi00034UUSI
Hellä miehelle ja uskollinen. Miestään tukeva itsestään huolehtiva ja seksielämässä aktiivinen. Osaa leipoa ja miehen kanssa yhdessä ruuat taikoa... sellainen lämmin essu nainen kodin hengetär... miehelle parhain ystävä... siitä on kauniit Naiset tehty
- Anonyymi00035UUSI
Mitä nainen saa tuosta vastalahjaksi? Maksaa kaikesta 50/50? Nykypäivänä naisen pitää käydä samalla tavalla töissä kuin miehenkin, synnyttää, ottaa suurin vastuu kodinhoidosta, uhrata tulevasta eläkkeestä huomattava siivu jäämällä kotiin hoitamaan vauvaa.
Eikä siinä vielä kaikki. Tasa-arvon nimissä unohdetaan kunnioittaa sukupuolien ominauspiirteitä, vaan yritetään tasapäistää kaikki. Naisen hehku kuihtuu.
- Anonyymi00041UUSI
Ei avaa haaroja läheskään heti. Ei ole maskuliininen, vaan naisellinen. Käyttäytyy kuten vaimo ennen kuin edes on vaimo.
Vaimomatskua oleva nainen ei päästä pyhinpäänsä ketä tahansa random tyyppiä.
Arvostaa itseään.
Nainen ei käy holhoamaan miestä, ei kokkaile eikä pese miehen pyykkiä tai pidä mitään teatterishowta kotihengetärenä olemisesta jos ei ole vaimo. Nuo edut saa vain aviomies, kuka on ne ansainnut.- Anonyymi00065UUSI
Myykkö sinä turvenuija täällä tarinaa, ideaa tahi karjaa? Onko hyvät hampaatki
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Myykkö sinä turvenuija täällä tarinaa, ideaa tahi karjaa? Onko hyvät hampaatki
Joo 😁
- Anonyymi00043UUSI
No miehissä nyt ei paljon kehumista olekaan niin että MIESMATERIAALIA ei kannata naisilta kysyäkään.
Olemme jo luopuneet toivosta että teistä olisi jotain aikojen saatossa kehittynyt parempaan suuntaan.- Anonyymi00044UUSI
Matelijoiden tasolle jääneet?
- Anonyymi00045UUSI
Missä piireissä sä liikut? Hyviä miehiä todellakin on ja he todella ansaitsevat kehut ❤️
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Missä piireissä sä liikut? Hyviä miehiä todellakin on ja he todella ansaitsevat kehut ❤️
Hyvä poika, hieno poika- viilaa entistä terämmäks ittees ja kehity mieheksi vaikka jopa aivan yhdessä yössä ns👍
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Hyvä poika, hieno poika- viilaa entistä terämmäks ittees ja kehity mieheksi vaikka jopa aivan yhdessä yössä ns👍
Olen nainen ❤️
- Anonyymi00070UUSI
Uskollinen. Toisin sanoen sinä et käy.
- Anonyymi00071UUSI
Ups
- Anonyymi00072UUSI
Hyvä vaimo materiaali on luotettava, ei heti juokse muiden syliin. Niin, kuin tuntuu täällä palstan naisten kirjoituksissa monella olevan. Pettäminen on monen tänne kirjoittavan ykköslaji. Niin, ei toimi normaalit ihmiset, mutta kun ei täällä ole kuin kesto epäonnistujat, alkoholisotuneet ihmiset. On täällä kyllä toisaalta ihantuntuisia naisten kirjoituksia, en lytännyt kaikkia kyllä. Tahtoo vaan etoa tuollaiset ajattelut. Niin, hyvä vaimo on hyvä vaimo. Ihan normaali suomalainen nainen, ei mikään pinta kaunis sisältä mätä.
- Anonyymi00073UUSI
Oletko mätsi tuollaiselle naiselle?
"Niin, ei toimi normaalit ihmiset, mutta kun ei täällä ole kuin kesto epäonnistujat, alkoholisotuneet ihmiset. ". Sinä et tietenkään ole yksi heistä.
- Anonyymi00076UUSI
Suurin osa palstan miehistä ei kelpuuttaisi tyyliin ketään vaimoksi. Kyllä he vähän asettuvat viisissäkymmenissä. Kylän ikuiset poikamiehet -osa löytää naisen myöhemmin.
- Anonyymi00077UUSI
Minä en ilmeisesti ole ns. vaimo materiaalia. Pitäisi kai olla vaativampi, kontrolloivampi ja kaikinpuolin takertuvampi sekä tarvitsevampi. Toisaalta naisena koen äärimmäisen ahdistavaksi takertuvat ja tukea etsivät naiset ystävyyssuhteissa. Ehkä tukeminen on ennemminkin maskuliininen ominaisuus ja koen olevani väärällä alueella ja epämiellyttävässä roolissa, jos joudun tukemaan aikuista. Lapset ovat asia erikseen. Toisaalta ei minulle tuota vaikeuksia vastaanottaa tukea ja turvaa miehen taholta.
- Anonyymi00084UUSI
Määrittele itse, mitä sinä muilta kyselet.
Jos ei löydy sopivaa niin joko omat kriteerisi on pielessä tai jos edusta toista puolta niin sinussa on jotakin sellaista josta muut ei pidä.
Korjaa nuo niin asia on kunnossa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli209094"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn213552Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi412133Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html881844Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on131832Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait111304Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241258- 681092
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen167789- 64771