mitään väliä, vaikka verenpaineet nousisivat viinin juomisen takia, koska en ole kokenut elämääni elämisen arvoiseksi sen jälkeen, kun menetin elämäni tärkeimmän asian, saada tehdä töitä kauan itselle äärimmäisen rakkaassa työpaikassa! Se oli niin tärkeä haave, etten ole koskaan haaveillut niin paljon mistään muusta asiasta! Pärjätä omillaan olivat ne sanat, jotka koin todella tärkeiksi. Enää siihen ei ole koskaan mahdollisuutta! Siksi en voi koskaan antaa anteeksi oman lapseni ikäiselle, jonka takia olen menettänyt elämisen haluni! Kunpa olisitte kysyneet minulta mikä oli minulle tärkeintä olisitte ymmärtäneet sen, ettei se koskaan liittynyt uuden ystävän löytämiseen! Koin paljon pelkoa kaikkien niiden vuosien aikana, kun asumistani ja elämääni ja työn tekemistä häirittiin koko projektin ajan! Keitä olivat ne jotka antoivat projektille luvan minulta mitään kysymättä?? He eivät ole hyviä ihmisiä, koska eivät ymmärtäneet edes sitä, että ihan jokaisella on oma mielikuva siitä minkä hän kokee omanlaisekseen elämäksi!! Olette yrittäneet pakottaa minua elämään jonkun toisen näköistä elämää! En usko että kukaan haluaisi niin toimittavan kysymättä mitään siitä, että millainen elämä on juuri hänen näköistään elämää! Minut heitettiin arvoitusten keskelle ja ne vuodet tekivät minusta ihmisraunion, koska en moneen vuoteen ymmärtänyt mistään mitään! Ei sellaisen ole yhdenkään ihmisen näköistä elämää, ei koskaan! Olette kuvottia ihmisiä, kun ette ymmärtäneet edes sitä, että ihan jokaisella ihmisellä on oma tahto ja sitä pitää kunnioittaa aina!! Se on ihan jokaisen yksilön kannalta kaikkein tärkein asia!! En voi koskaan hyväksyä elämääni sellaista ihmistä, jonka takia kaikki se pahuus mitä jouduin kokemaan rikkoi minut todella syvästi!
Ei sillä ole
Anonyymi-ap
2
100
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lapseton luuseti
- Anonyymi00002
Luuseri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli379291"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323841Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi812419Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1192373Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on251925Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.371899Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151590Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321411- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1711038