Jeesus puhui enemmän kadotuksesta koska Hän halusi painottaa ja varoittaa ihmisiä. Ihminen elää syntiin langenneessa maailmassa ja kadotus on hirvittävintä mitä ihminen voi kuvitella.
Synnillä on tuomionsa ja tästä Raamattu varoittaa. Tehkää siis parannus ihmiset ja uskokaa evankeliumi. Rukoilkaa Jumalaa että saisitte uudestisyntyä.
Kadotukseen vievä tie on lavea. Taivaaseen mennään ahtaasta portista.
Miksi Jeesus puhui enemmän kadotuksesta kuin taivaasta?
22
187
Vastaukset
- Anonyymi00001
He saastuttivat hänet irstaudellaan, ja kun hän ryvettyi heistä, hänen himonsa sammui. Mutta hän oli tuonut haureutensa kaikille julki ja paljastanut kaikille häpynsä, ja niin hän kävi minulle vastenmieliseksi, niin kuin oli käynyt hänen sisarensa.
Silti hän jatkoi entistä menoaan. Hän muisteli nuoruutensa päiviä, irstasta elämäänsä Egyptissä, ja hänen mielensä paloi Egyptin himokkaisiin miehiin, joilla oli elin kuin aasilla ja jotka sinkosivat siementään kuin orhi.
»Sinä kaihosit syntistä nuoruuttasi, tuota aikaa, jolloin Egyptin miehet hivelivät nännejäsi ja likistelivät nuoria rintojasi.- Anonyymi00004
Niin, nuo Raamatun kohdat kertoo esimerkkiä haureudesta eli synnistä.
- Anonyymi00002
Tässä ajassa meitä testataan miten kohtelemme muita ihmisiä, olemmeko rehellisiä, kartammeko vilppiä ja mitä ajattelemme ja teemme toistemme hyväksi. Jo lapsena ennen kuin olin uskossa, pohdiskelin ja tiedostin että olemme kuin testauslaitoksessa. Uskoon tultua tämä on käynyt selväksi. Kaikki teot ja ajatuksemme kirjataan ylös. Nyt on viimeiset hetket tehdä parannus sillä lopun ajan profetiat sotineen ja antikristuksen ilmestymisine lähestyy. On myös uudestisyntyneiden ylösotto pian ja he katoaa maailmasta. Se on valtava shokki maailmalle joka elää paljolti siinä uskossa ja itsepetoksessa ettei Jumalaa ole.
- Anonyymi00005
– Tyhjennä sisaresi malja,
syvä ja suuri.
Se on täytetty ivalla ja pilkalla
piripintaan, kukkuroilleen,
ja sinä juovut tuskasta.
Se on kauhun ja tuhon malja,
sisaresi Samarian malja.
Sen sinä juot, ryystät pohjia myöten,
sinä puret maljan sirpaleiksi
ja revit verille rintasi.
Minä, Herra, olen puhunut.
Näin sanoo Herra Jumala.
»Sen tähden sanoo Herra Jumala: Sinä unohdit minut, sinä käänsit minulle selkäsi. Kärsi siis sinäkin, kanna irstauden ja iljettävien tekojesi seuraukset.» - Anonyymi00006
– Tyhjennä sisaresi malja,
syvä ja suuri.
Se on täytetty ivalla ja pilkalla
piripintaan, kukkuroilleen,
ja sinä juovut tuskasta.
Se on kauhun ja tuhon malja,
sisaresi Samarian malja.
Sen sinä juot, ryystät pohjia myöten,
sinä puret maljan sirpaleiksi
ja revit verille rintasi.
Minä, Herra, olen puhunut.
Näin sanoo Herra Jumala.
»Sen tähden sanoo Herra Jumala: Sinä unohdit minut, sinä käänsit minulle selkäsi. Kärsi siis sinäkin, kanna irstauden ja iljettävien tekojesi seuraukset.»
- Anonyymi00003
Voi miten uskottavantuntuisesti sanottu ja pelottavaa, mutta niin täyttä soopaa.
- Anonyymi00008
Kun uskovat temmataan pois maailmasta niin voinet muuttaa mielipidettäsi vielä. Jos et ennen ehdi uskoon tulla niin kun tuo tapahtuu, ala huutaa Jeesuksen puoleen. Mielummin jo tänään rukoile armahdusta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kun uskovat temmataan pois maailmasta niin voinet muuttaa mielipidettäsi vielä. Jos et ennen ehdi uskoon tulla niin kun tuo tapahtuu, ala huutaa Jeesuksen puoleen. Mielummin jo tänään rukoile armahdusta.
Armahdusta?
Mistä?
Siitäkö, että uskallan kyseenalaistaa kaltaistesi sekavat puheet?
Sinä olet vaarallinen niile, jotka eivät ehkä vielä käsitä mitä Raamatussa oikeasti sanotaan, mutta ennen kaikkea olet vaarallinen itsellesi.
Jos olisin sinä, niin pelkäisin todella paljon - itseäni. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Armahdusta?
Mistä?
Siitäkö, että uskallan kyseenalaistaa kaltaistesi sekavat puheet?
Sinä olet vaarallinen niile, jotka eivät ehkä vielä käsitä mitä Raamatussa oikeasti sanotaan, mutta ennen kaikkea olet vaarallinen itsellesi.
Jos olisin sinä, niin pelkäisin todella paljon - itseäni.Armahdusta synnistä. Tietänet kai että jokainen on syntiä tehnyt ja ilman Jeesusta ja Hänen armoaan ei voi päästä perille.
En minä pelkää itseäni enkä edes sinua. Pelkään Jumalaa. - Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Armahdusta synnistä. Tietänet kai että jokainen on syntiä tehnyt ja ilman Jeesusta ja Hänen armoaan ei voi päästä perille.
En minä pelkää itseäni enkä edes sinua. Pelkään Jumalaa.Kuinka sinä uskallat huudella tuollaisia? Entäs jos minä olenkin Jumala?
- Anonyymi00007
Minäkin haluaisin singota siementä kuin egyptin ori 🙋♂️
- Anonyymi00009
Tahto ei ole sama, kuin teko? Sinulta lerpasta ei lähde muuta, kuin lämmitä höyryä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tahto ei ole sama, kuin teko? Sinulta lerpasta ei lähde muuta, kuin lämmitä höyryä.
Tyhjää parempi sekin 🙋♂️
- Anonyymi00011
Kaikkiin satuolentoihin sitä porukka uskoo. Vai tempasee ylös,sielähän on pakkasta paljon.
- Anonyymi00012
Jumalan toimintaa ei sido luonnonlait. Hän pystyy mihin tahansa. Ja kyllä, uskossa olevat temmataan pois. Ensiksi nousee uskossa kuolleet ja heti perään elossa olevat uskovat.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jumalan toimintaa ei sido luonnonlait. Hän pystyy mihin tahansa. Ja kyllä, uskossa olevat temmataan pois. Ensiksi nousee uskossa kuolleet ja heti perään elossa olevat uskovat.
Tempaise ittes oksaan. Kaltaisiasi hölöttäjiä on tarpeeksi kauan kuunneltu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siellä ne luut kolisee kun ilmojen kautta käy lentäjän tie.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siellä ne luut kolisee kun ilmojen kautta käy lentäjän tie.
Hautuumat ovat kuin kontiaisten jäljiltä kun tempaus tapahtuu, kyllä multa lentää.
- Anonyymi00013
saki suki soul brothet too big
- Anonyymi00017
Jeesus oli homoseksuaali
- Anonyymi00021
Kadotus on totta, taivas on tarua.
- Anonyymi00023
Ilta paranee chatin avulla 👀 Tsekkaa täältä https://Liz.hoty.lat/Liz#/?/?/vt0i2ae6h
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 48687
- 38653
- 49634
- 31619
- 42618
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506