Maksimoitko kontakteja

Anonyymi-ap

Keväälle kenen suhteen?

17

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Osaatko sanoa

• Anonyymi00002

En, katson tänään tv.stä Marilyn Monroen elokuvan Kesäleski, ikoni leffa 😀

• Anonyymi00003

Toivoisin enemmän niitä nähtävän tv.stä.
        Hyviä elokuvia kuin Bonditkin.

• Anonyymi00004

Pyhät menee Netflixin kanssa.
      Nyt seuraan Fargo sarjaa.

• Anonyymi00005

Empä mieti tuollaisia ja tänään rentoudun joulupyhänä.
      Tallensin Radion sinfoniaorkesterin joulu
      Konsertti tuli jouluaattona tv.stä
      Taltioitu Musiikkitalossa 11.12. 25
      Coktail suolasia ja pientä kuohuvaa, hyvää musiikkia.

• Anonyymi00006

Maksimoin miettimistä tilaisko Nepalilaista ruokaa vai kolmas kierros kinkkua ja laatikoita.

• Anonyymi00007

Maksimoitu jo Fazerina suklaata.
      Patukoina, levyssä ja joulukonvehtina.

• Anonyymi00008

Maksimoitu lihaksia pitkin syksyä punttiksella.
      Kontakteja keväällä tottakai aina.

• Anonyymi00009

Kenen kanssa pitäisi

• Anonyymi00010

Aivan varmasti pysyn kaukana oman lapseni ikäisestä! On pakko kertoa totuus siitä, että hän on niitä hyvin harvoja ihmisiä, jonka kanssa en halua koskaan olla missään tekemisissä! En anna koskaan hänelle anteeksi vakituisen työoaikan menetystä! Alkaa ahdistaa missä tahansa jos näen hänen tyyppisensä henkilön jossain!

• Anonyymi00012

Niin jos on oma lapsi/lapsia, koska välttämättä niitä ei edes ole, vaikka ikää voisikin olla jo tarpeeksi paljon tuohon kyseiseen vertaukseen niin ei se paljon hyödytä jos katsoo pelkästään vaan ikää ja aina vaan ikää eikä kokonaisuutta. Sivusta

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin jos on oma lapsi/lapsia, koska välttämättä niitä ei edes ole, vaikka ikää voisikin olla jo tarpeeksi paljon tuohon kyseiseen vertaukseen niin ei se paljon hyödytä jos katsoo pelkästään vaan ikää ja aina vaan ikää eikä kokonaisuutta. Sivusta

Sinä et ole minä, joten en ajatelle samalla tavalla kuin sinä ja siihen minulla on täysi oikeus! Etkä sinä ole kokenut niitä todella ahdistavia kokemuksia, mitä minä jouduin kokemaan vuosien ajan ja se kaikki aloitettiin minulta lupaa kysymättä! Olen inhonnut niitä vuosia ensi hetkestä alkaen! Olisin halunnut tehdä töitä itselle hyvin mielsisassa työpaikassa vielä tämänkin joulun jälkeen!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sinä et ole minä, joten en ajatelle samalla tavalla kuin sinä ja siihen minulla on täysi oikeus! Etkä sinä ole kokenut niitä todella ahdistavia kokemuksia, mitä minä jouduin kokemaan vuosien ajan ja se kaikki aloitettiin minulta lupaa kysymättä! Olen inhonnut niitä vuosia ensi hetkestä alkaen! Olisin halunnut tehdä töitä itselle hyvin mielsisassa työpaikassa vielä tämänkin joulun jälkeen!

Joo ymmärrän sinua, mutta toivottavasti osaat asettua toisen asemaan ja näkökulmaan myös.

• Anonyymi00011

J-naiseen maksimoin lopullisesti.

• Anonyymi00014

Minä maksimoin hänet lopullisesti ulos elämästäni haukkumalla hänet lyttyyn! Hän on ihminen josta en pidä ollenkaan!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minä maksimoin hänet lopullisesti ulos elämästäni haukkumalla hänet lyttyyn! Hän on ihminen josta en pidä ollenkaan!

Okei. No, kiva tietää.

• Anonyymi00015

En maksimoi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe