Jenny Lehtinen on paras ja miellyttävin Radio Suomessa

Anonyymi-ap

Monenlaisia Radio Suomen juontajia on tullut kuultua. Tykkään, että Jenny Lehtinen on paras. Hänellä on miellyttävin ja asiallisin ääni ja puhetapa, hän ei esim. sillai kieku, kuten monet päivissä esiintyvät Essit, Annat ym. ketä niitä on. He ovat heppoisia ja tosiaan kiekuvat, ääni välillä nousee korkealle, ja puhe on myös sellaista tyhjän täytettä. Tämä Jenny on asiapitoisuudeltaankin paras ja fiksuin! Toivon että hän olisi aina Radio Suomen päiväjuontaja, kuten on nyt ollut joulun aikaan.

14

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Saattaahan tuota hetken kuunnelle, kun se Alma Hätönen ei ole samaan aikaan studiossa. Oli se karmeaa kuunneltavaa silloin, kun ne kahdestaan siellä kaakattivat,
      radio meni oitis kiinni, oli sen verran sontaa niiden kälätys.

• Anonyymi00002

Olen aloittaja. Siis mä olen kuullut/lukenut jotakin Almasta Jennyn kanssa, mutten kai ole kuunnellut. Joka tapauksessa, tämä Jenny ei kaakata, on tasainen ja asiallinen kuulla. Hänellä on kiva, hiukan matalampi ääni kuin muilla naistoimittajilla ja siitä tykkään myös. Jenny vetää juuri joulupäivän Radio Suomea, loppuu klo 18.

• Anonyymi00003

Mistä näitä Jenny Lehtinen radioita voi ostaa?

• Anonyymi00007

Kerro meille aloittaja?

• Anonyymi00011

Mikä kestää AP?

• Anonyymi00004

Alma ja Jenny oli parhaat. Anna Siren on ihan kamalaa kuultavaa.

• Anonyymi00005

Kyllä olen täysin eri mieltä. Naureskelee aivan väärissä kohdissa, epäasiallisesti. Hengittämisen kanssa suuria vaikeuksia, ahdistaa kuunnella esim. Merisään kertominen.
      Tuo liikaa itseään esille tyyliin Kun minä, kun meillä jne. Yleissivistys nolla.
      Oli järkyttävää kuuneltavaa eilisessä (26.12.) Puhlareiden juontamisessa.
      Ei todellakaan jaksa kuunnella.

• Anonyymi00010

Samaa mieltä olen kanssasi. Totanoinniin-Lehtinen ei kuulu radiotyöhön.

• Anonyymi00006

Jenny on ollut oma suosikki jo monia vuosia. Rohkeaa ja räväkkää kantaaottavaa puhetta. Toinen hyvä on Paavo Häikiö.

• Anonyymi00008

Jenny on ihana <3 Reetta Arvila oli joulun pyhinä mukavaa kuunneltavaa. Pasilan juontajat on muutenkin hyviä. Tampereen tyhjäpäät Puurila, Siren ja ässää lespaava Markkula kynähommiin kiitos!

• Anonyymi00009

Jenni alexandrovalla on ainakin eeppisin ja paras radioääni että kun hänen ääni on niin eeppistä kuultavaa niin mieluisasti kuuntelee hänen puhetta joka on myös sujuvaa. Mahtava ääni!

• Anonyymi00012

Pidän Jennystä. Ennen kaikkea äänensä on hyvä ja tasainen, matalampi kuin muilla naisjuontajilla, jotka tosiaan kiekuvat epäkypsästi.

• Anonyymi00013

Jennyä voi nyt kuunnella, kun Alma lähti Italiaan. Yhdessä olivat kauheeta kaakatusta.
      Naisjuontajista/toimittajista pitäisi osa laittaa äänenkäytön koulutukseen.
      Esim. tangokuningatar Hanna ja Kata S. eivät osaa käyttää radioon sopivaa äänenvoimakkuutta, vaan ääni kohoaa aina lähes huutamiseen asti.

• Anonyymi00014

Ja Maija Salminen, joka kiekuu kamalalla tavalla. Jokimieskään ei ole kivaa kuunneltavaa kun on liian mokeltava ja persoonallinen, muka. Nämä siirtyivät sivistyneelle radio ykköselle ja en tykkää. Juontajista Inari Tilli on ihanan rauhallinen, hänen äänenkäytöstään voisi jokainen oppia paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      147
      8120
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7151
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      142
      3311
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2824
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2358
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1936
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1576
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe