En muuta enää sano. Hyvät joulut toivottaa palstan joskus muinoin villein nainen. 😜
Itselleen kissi / J-mies kiusaa tekee
29
472
Vastaukset
- Anonyymi00002
Itse hän on kaiken pahan saanut aikaan, joten hän ei voi syyttää ketään muuta mistään! En olisi koskaan halunnut osallistua projektiin!
- Anonyymi00003
Miten hän niin?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten hän niin?
Pakkomielteinen roikkuja, joka luulee saavansa tehdä mitän vain saamatta siitä rangaistusta!
- Anonyymi00006
Mistäkohän projektista nyt puhumme. On niin laaja skaala, mitä voisimme alkaa käsittelemään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pakkomielteinen roikkuja, joka luulee saavansa tehdä mitän vain saamatta siitä rangaistusta!
Uuh, missä roikkuu
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistäkohän projektista nyt puhumme. On niin laaja skaala, mitä voisimme alkaa käsittelemään.
Sulle on kehittynyt vuosien varrella sairas pakkomielle. Kannattaisko mennä hoitoon?
- Anonyymi00014
Mitä mä olen tehnyt. Antaa nyt tulla suoraan jos pokka pitää. Kerro.
- Anonyymi00021
Mä en J kaipaa. Etkö tiedä, että hän ollut pikään jo J naisen kanssa.
Vai oletko J nainen jossain harhoissa täällä ? - Anonyymi00024
Anonyymi00007 kirjoitti:
Uuh, missä roikkuu
Ei hän roiku missään…
- Anonyymi00009
Taidan suositella sinulle nainen samaa.
- Anonyymi00012
Ai että kiusaisin sinua, se tulee näkyviin ensi vuoden puolella miten jutut alkavat levitä häirikköön liittyen!
- Anonyymi00010
Siis palstan kimein. :D
-sivusta - Anonyymi00013
En mä ainakaan mulla on pokkaa kysyä mennäänkö naimaan jos musta siltä tuntuu en tiedä yhtään naista josta ois samaan kysyä vaikka kovaan ääneen ihmispaljouden keskellä että mennäänkö naimaan
- Anonyymi00023
Onpa todella typerä tapa toimia, ällöttävää..
- Anonyymi00034
Kyllä mullakin on pokkaa tollaseen.
En mä kyllä ihan keltä tahansa kysyis silti.
Oonkohan mä hieman outo?
*jokusivusta*
- Anonyymi00019
Kaikki on selvää ja huudelkaa sivusta niin paljon kuin haluatte. Tilanne on selvää ja ette voi siihen vaikuttaa!
- Anonyymi00020
🧢
😂
🦺🤚
👖
🥾🥾🎄- Anonyymi00025
Kuusen katveesta hän viittoo iloisesti😅
Sivusta
- Anonyymi00022
Marilyn kyllä nyt hymyilee vuorostaan ihan oikeesti jopa nauraa. Kerrankin toisinpäin.
Marilyn ja jumpperit. Jumppereille en mahda mitään enkä välitä. Jos mua matkitaan niin jumankauta mä nosta kruunun päähän.- Anonyymi00026
Jumpperit tais tulla tänään muotiin. Kiitos Marilynin🤪
Sivusta
- Anonyymi00027
Seniori Jiimies kyllä kiusaa se on totta, ja tuo palstan "joskus muinoin villein nainen" on myös jiin ja pikku apureiden luoma harhakuva jostakin henkilöstä.
- Anonyymi00030
Lapsellista, aivotonta.
Jos jonkun seura ei voisi muutenkaan vähempää enää kiinnostaa, mikään rikollinen rapina ei tee henkilöitä kuin entistäkin vastenmielisemmiksi. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Lapsellista, aivotonta.
Jos jonkun seura ei voisi muutenkaan vähempää enää kiinnostaa, mikään rikollinen rapina ei tee henkilöitä kuin entistäkin vastenmielisemmiksi.P.S. "Enää" ei sitten tässä tarkoita, että olisi koskaan kiinnostanut :-)
- Anonyymi00028
Sivusta yhdelle Jiille, että noi projektiviestit, muut viestit eikä aloitus ole multa jonka kanssa sulla projekti ja kasvotusten tuolla termillä puhuttu. Meillä siis asiat edelleen hyvin ja oikeastaan jopa paremmin kuin arvaat.
- Anonyymi00029
Eräs J voisi lähettää mulle vaikka postia. Vain mulla on avaimet mun kiesi.. eiku postilaatikkoon 😊
- Anonyymi00032
Lukekaapa Helen Fieldsin kirjoittama kirja Tarkkailija. Se kertoo stalkkerista ja stalkkauksen seurauksista.
- Anonyymi00033
OK, luetaan.
- Anonyymi00035
Se on ikävää jos jalkojen välissä vaan roikkuu, eihän siitä silloin mitään tule! Ei lasta eikä paskaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345147Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2804990Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä564461Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692425Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461858Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281804Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont201767Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791713Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva151591- 1051476