Tuo Myrskyluodon Maija. 😢
Ihana leffa
61
361
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi00003UUSI
Niinpä...naisena täällä vastaan toiselle naiiselle, että tippa tuli silmään katsellessa.
- Anonyymi00004UUSI
Miksi se tuli?
Paikoitellen jopa pitkäveteinen elokuva, mutta ihan ok - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi se tuli?
Paikoitellen jopa pitkäveteinen elokuva, mutta ihan okMikä siinä oli pitkäveteistä?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä siinä oli pitkäveteistä?
No vähän sieltä sun täältä
Titanic on toinen esimerkki pitkäveteisestä elokuvasta
En juuri ymmärrä mikä tuommosissa ns herkistää - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En juuri ymmärrä mikä tuommosissa ns herkistääOnko sulta kuollut läheisiä ihmisiä?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En juuri ymmärrä mikä tuommosissa ns herkistääOletko joskus nähnyt Robert Redfortin Hevoskuiskaajan? Se on pitkäveteinen, mutta kaunis elokuva.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko sulta kuollut läheisiä ihmisiä?
On muun muassa oma äitini käsiini elvytystilanteessa, veikkaan, että sulla ei ole
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
On muun muassa oma äitini käsiini elvytystilanteessa, veikkaan, että sulla ei ole
Veikkasit väärin.
Olen pahoillani äidistäsi. Luulis, että ymmärtäisit sitten paremmin, että miksi herkistää. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Veikkasit väärin.
Olen pahoillani äidistäsi. Luulis, että ymmärtäisit sitten paremmin, että miksi herkistää.Sen tapauksen jälkeen mulla meni ns "tunto" vähän kaikkeen...
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sen tapauksen jälkeen mulla meni ns "tunto" vähän kaikkeen...
No, voi harmi. ❤️
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Veikkasit väärin.
Olen pahoillani äidistäsi. Luulis, että ymmärtäisit sitten paremmin, että miksi herkistää.Mutta kiitos
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
No, voi harmi. ❤️
Jooo en tiiä mikä minussa muuttu, mutta
Jaa a. Jokin minussa muuttu - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jooo en tiiä mikä minussa muuttu, mutta
Jaa a. Jokin minussa muuttuKaikkea hyvää sinulle
- Anonyymi00060UUSI
Voi dude- ookko esittänyt joskus jollekin naiselle tai sitä nuoremmalle ns tyttöbestistä?
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En juuri ymmärrä mikä tuommosissa ns herkistääNo se on gubbe se kun nojaillaan siihen kaiteeseen
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei se sulla varsinkaan ole gubbe tuo latva kunnossa kun lukoo
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sen tapauksen jälkeen mulla meni ns "tunto" vähän kaikkeen...
I am officially a cyborg too now you see
- Anonyymi00005UUSI
Palavaa rakkautta
- Anonyymi00006UUSI
Masentava ja karu elämä.
- Anonyymi00019UUSI
Ja lisätään vielä, että tyypilliseen suomalaiseen tapaan loppu oli hätiköity ja typistetyn oloinen. Ilmeisesti jossain kohtaa aina huomataan, että filmistä tulee liian pitkä, tai fyrkat ja aika loppu.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja lisätään vielä, että tyypilliseen suomalaiseen tapaan loppu oli hätiköity ja typistetyn oloinen. Ilmeisesti jossain kohtaa aina huomataan, että filmistä tulee liian pitkä, tai fyrkat ja aika loppu.
Eikös se ollut jo ainakin kolme tuntia pitkä?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eikös se ollut jo ainakin kolme tuntia pitkä?
Mainoksineen kyllä. En ole katsonut vanhaa sarjaa, tai lukenut kirjoja, mutta kuvittelin lapsien ja miehen kuolemien tulevan aiemmin elokuvassa. Loppu jäi vajaaksi ja kesken.
- Anonyymi00007UUSI
Katselin, mutta lopulta käänsin kanavaa, kun oli niin pitkäveteinen.
- Anonyymi00010UUSI
Miehillle pitkäveteinen, mutta naiset ymmärtää ja tuntee empatiaa.
- Anonyymi00009UUSI
Ei ollut hyvä kaikelta osin
- Anonyymi00016UUSI
Mistä et tykännyt?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mistä et tykännyt?
Puolen välin jälkeen ei pysynyt enää kasassa. Sama se on hyvissä kirjoissakin; kokonaisuus tulisi hallita, vaikka välissä on hyvää tekstiä.
- Anonyymi00012UUSI
Oli upeah hyvä elokuva. Vielä sitä meilläkin osataan! m>n
- Anonyymi00015UUSI
Jos tuon vie maailmalle, niin eipä tuu Oscareita, saamaan
Suomessa, ei ole koskaan tehty yhtäkään hyvää elokuvaa missään genressä - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos tuon vie maailmalle, niin eipä tuu Oscareita, saamaan
Suomessa, ei ole koskaan tehty yhtäkään hyvää elokuvaa missään genressäMies vailla menneisyyttä on yksi parhaimpia Suomi-elokuvia. Ei ole tylsä.
- Anonyymi00013UUSI
upean...
- Anonyymi00022UUSI
Hyvä oli. Mietin koko ajan erästä naista, muistutti jotenkin hänestä...olisi varmasti yhtä tarmokas ja hyvä äiti lapsillemme. Kaiken päälle oli se kettu 🤔
- Anonyymi00023UUSI
Kaunis elokuva...
- Anonyymi00024UUSI
Itse asiassa, karu ja valju kalliomaisema hyvin hyvin kaukana, kauniista.
Ankeat mökit ja mitään sanomattomat roolisuoritukset höystettynä rantaruotsilla
0,5/5 - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
0,5/5Mitäpä meinaat että mökeissä oli mukavuuksia siihen aikaan? Led valaistuksen kodinkoneet aurinkopaneeleilla? Pikaveneet ja kylmiö täynnä herkkuja😆
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
0,5/5Ehkä tuossa nyt ei tarkoitettu ensisijaisesti sitä esteettistä kauneutta.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
0,5/5Molemmat pääosanesittäjät olivat ruotsalaisia. Ehkä pyrkivät puhumaan enemmän rantaruotsalaiseen tapaan.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
0,5/5Mitä muuta voi odottaa 1800-luvun Suomi-kuvaukselta jostain ulkosaaristosta?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mitä muuta voi odottaa 1800-luvun Suomi-kuvaukselta jostain ulkosaaristosta?
Sepä se. Jo aihe on lähtökohtaisestikin niin helll veettin pitkäpiimänen, ankea, ja huono
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitäpä meinaat että mökeissä oli mukavuuksia siihen aikaan? Led valaistuksen kodinkoneet aurinkopaneeleilla? Pikaveneet ja kylmiö täynnä herkkuja😆
Joo ja minä ainakin ihastelin sitä aitoa puuta huonekaluissa, tuopeissa jne. Metallisia patoja ja astioita. Luonnonmateriaalista tehtyjä vaatteita yms. Enkä mitenkään fetistisesti. 😅
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sepä se. Jo aihe on lähtökohtaisestikin niin helll veettin pitkäpiimänen, ankea, ja huono
Mistä elokuvista sinä sitten tykkäät?
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mistä elokuvista sinä sitten tykkäät?
Tieteis, kauhu, trillerit
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Tieteis, kauhu, trillerit
Ok.
- Anonyymi00035UUSI
Tylsä
- Anonyymi00037UUSI
Kyllä siinä heppi virkistyi kun näki paljasta pintaa 😝
- Anonyymi00039UUSI
Tuon vertasesta?? Mulla ei ota, eteen nykyään ees poke tai pitää olla hardcore ja, kunnolla
- Anonyymi00044UUSI
Joo, se lehmä oli aika hottis utareineen.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tuon vertasesta?? Mulla ei ota, eteen nykyään ees poke tai pitää olla hardcore ja, kunnolla
Sitä se por*on katselu teettää. Noin miehet aikaisemmin syttyi.
- Anonyymi00043UUSI
Tykkäsin kyllä tästä Tiina Lymin versiosta myös, oli odotettua kaunista luontokuvausta ja hyvä puvustus ym ja sen ajan tunnelmaa.
Ikävä kyllä saunavuorolle lähtö juuri kohdassa jossa brittisotilaat uhkasivat ampua Maijan Tulppaanilehmän.
Onneksi uusinta lauantai-iltana jolloin saa keskeytyksettä nähdä koko leffan uudesta isosta telkkarista.- Anonyymi00046UUSI
Sit olis, ollu hyvä leffa jos britit olis, alottanu kunnon veriteurastusen ja olis päät ja suole pätkät lennelly
- Anonyymi00047UUSI
Hyvä. Mulla jäi ensimmäinen tunti katsomatta. Kiitos!
- Anonyymi00048UUSI
Kaunis leffa❤️
Se mies siinä muistutti kaivattuani, sopivan särmikäs, vähäpuheinen, mutta ihanan rakastava.
Rakasti sitä naista täysillä.- Anonyymi00049UUSI
Kehno elokuva oli kyllä
- Anonyymi00050UUSI
Liian siloteltu tuon ajan kuvaukseksi. Ryvettyneemmät ulkoasut olisivat olleet aidompia, mutta tuotesijoittelu vaati neuleiden olevan kuin juuri puikoilta tippuneita .
- Anonyymi00052UUSI
Osittain.
- Anonyymi00055UUSI
Tuohon aikaan neuleet olivat kuin suoraan puikoilta pudonneita. Naiset neuloivat ja tekivät käsitöitä. Se näkyi ajanhengen mukaisesti elokuvassa.
- Anonyymi00054UUSI
Ei tarvinnutkaan odottaa lauantain uusintaan asti sillä Maija näkyy Katsomossa.
Hienot roolisuoritukset Amandalta ja Linukselta.- Anonyymi00058UUSI
Mutta mainosten kanssa tolkuttoman pitkä.
- Anonyymi00057UUSI
Tyypillisiä kommentteja. Tylsä, pitkäveteinen yms. Näissä näkyy se, että keskittymiskyky on jo menetetty kaikella TikTok roskalla ja vastaavalla.
- Anonyymi00059UUSI
Minäkin herrkistyin, mut se oli eri leffa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502652Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h732251Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31651En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa491116On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49957Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.280954- 15844
- 68839
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19759Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54741