Miten paljon

Anonyymi-ap

Arvostat minua?

23

395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Paljon.

• Anonyymi00002
        UUSI

Ei ne tekosi siltä vaikuttaneet irl

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei ne tekosi siltä vaikuttaneet irl

Ehkä ei ole tullut vielä niiden tekojen aika, joita mahdollisesti tarkoitat. Sivusta

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ehkä ei ole tullut vielä niiden tekojen aika, joita mahdollisesti tarkoitat. Sivusta

Mites ne teot toista kohtaan, niiden aika oli?
        Sivusta

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllä ole saanut osakseni sen ettei minua arvostettu vähääkään

• Anonyymi00003
      UUSI

Hän ei kysyisi noin.

• Anonyymi00006
      UUSI

Sinä kysymysgeneraattori jaksat aamusta iltaan. Pakko olla botti tai töissä täällä.

• Anonyymi00008
      UUSI

Aika paljon

• Anonyymi00009
      UUSI

Tuollaisia palstakalastelijoita en yhtään.

• Anonyymi00010
      UUSI

Näillä tiedoilla ja kokemuksella, en kovin paljoa.

• Anonyymi00011
      UUSI

To the Moon and back, dear.

• Anonyymi00012
      UUSI

Meillä on Nössykkä Mössykkä Mieheni kanssa ARVOT SENTÄÄN OLLEET KOKOAJAN KOHDILLAAN!

Kunnioituksetkin toisiamme kohtaan on ihan varmasti myös kohdillaan jo vaikka EI ME OLLA VALITETTU EIKÄ VAADITTU KUNNIOITUSTA.

Toiset ovat vaatineet, mutta EI ME EDES TIEDETTY, että MEITÄ ON KOKO MAAILMA SEURANNUT JA HEIDÄN MIELESTÄ ME OLLAAN TÄYDELLINEN KEISALLINEN PARI JA JAPANIKIN VAATI SUOMEN HALLITUSTA PYYTÄMÄÄN ANTEEKSI!
      EN MINÄ EDES LIITTYNYT NÖSSYKKÄ MÖSSYKKÄ MIEHENI KANSSA KOKO ASIAAN.

Tapasin kyllä töissä japanilaisen perheen joka oli pyytänyt minua toimittamaan heille teetä huoneeseen ennen, kuin lähden kotiin töistä.
      He halusivat osoittaa kunniaa minulle, koska minä olin niin YSTÄVÄLLINEN JA HYMYILIN ASIAKKAILLE SIIVOOJANA KÄYTÄVILLÄ.
      HOTELLIN OMISTAJAT OLIVAT KUSIPÄITÄ, MUTTA ASIAKKAAT AUTTOIVAT JAKSAMAAN KUSIPÄIDEN KUSIPÄISYYDEN.
      ASIAKKAAT SANOIVAT MINULLE, ETTÄ : JOS VIELÄ SAISIN SEN HYMYN.
      He jättivät tippiä, mutta olin aika harvoin töissä itse silloin, kun vaihto tapahtui. Minun piti olla AAMIASTA laittamassa silloin ja venäläinen jonka he tukkivat minulle väkisin töihin keräs tipit.

Pääsin sentään kerran vanhemman japanilaisen miehen kanssa kumartamaan KUNNIAA joka on harvinaista.
      Minun ja hänen perheensä välinen kunnioitus sekä arvostus oli kohdillaan, mutta MINÄ KESKEYTIN TUON, koska MINÄ OLIN LASTENI ÄITI JOIDEN ISÄT EIVÄT OLE KOSKAAN ARVOSTANEET MINUA HEIDÄN LASTEN ÄITINÄ. EDUSTIN ASIKKAITANI JA TYÖNTEKIJÖITÄNI JOTKA EIVÄT MYÖSKÄÄN KUNNIAA ANSAINNEET!

Hän hymyili minulle ja jäi katselemaan, kun minä poistuin.
      Minä käännyin ja hymyilin hänelle sekä heilutin kättä merkkinä, että minä muistan sinut ja jäät minun sydämeen HYVÄNÄ MUISTONA ELÄMÄÄN, koska olet POIKANA, MIEHENÄ SEKÄ ISÄNÄ ARVOKAS IHMINEN.

Tuo oli KUNNIANLOUKKAUS MYÖS joten turha ITKEÄ, koska JAPANILAISET MUISTAA, SIUNAA sekä SUOJAA HEIDÄT JOIDEN KANSSA ARVOSTUKSET IHMISINÄ OVAT KOHDILLAAN.
      EN MINÄ HEIDÄN RAHOJAAN VIENYT VAAN HERRA JA ROUVA JOHTAJA JOTKA EIVÄT JAKSANEET EDES ASIAKKAIDENSA JÄLKIÄ SIIVOOTA.

• Anonyymi00014
      UUSI

Olen arvostanut sinua pitkään, vuosia todella korkealle. Se on tullut tiettäväksi muillekin ihmisille, ei pelkästään sulle. Mutta tämän vuoden aikana tapahtui jotain, mikä sai arvostuksen laskemaan. Ymmärsin sinusta asioita, joita olin tulkinnut väärin. Et ollutkaan se herkkä, tunteva mies, joksi luulin, vaan joku paljon ristiriitaisempi persoona. Tunteettomampi, itsekkäämpi, julmempi, sydämettömämpi. Ensi vuosi näyttää, mihin suuntaan tunteeni ja arvostukseni sinusta kääntyvät. Juuri nyt näyttää huonolta, mutta jotenkin uskon, että järki ja hyvyys voittaa. Tai ehkä vain haluan uskoa, koska edelleen näköjään rakastan. Kuin hänelle.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ennen arvostin paljonkin.
      Sen jälkeen kun jäit valheesta kiinni mies
      arvostuksesi romahti

Naiselta

• Anonyymi00016
      UUSI

En mä enää. Sen jälkeen kun kiinnostuit nuorista naisita ja aloit haukkua minua meni maku.

• Anonyymi00017
      UUSI

Arvostan "sinisilmää" todella paljon

• Anonyymi00018
        UUSI

Arvostan "ruskeasilmäistä" tosi paljon.

• Anonyymi00019
      UUSI

Yhtä vähän kun sä mua.

• Anonyymi00020
      UUSI

Mitä se tarkoittaa? Välillä tuntuu aivan sikapahalta, mulle ei anneta yhtään armoa tässä asiassa, saa vaan kysellä, että miks näin paljon kyyneleitä. Arvostanko, arvostanko, mitä siihen voi sanoa? Joo?

• Anonyymi00023
        UUSI

Mihin tarvitset armoa?

• Anonyymi00021
      UUSI

Riippuu kuka olet mutta luulen että sinua arvostan vielä niin paljon kuin ihmistä voi arvostaa. Mutta jos olisit hän jota tässä kohdassa mietin arvostus on samaa tasoa kuin minun kiinnostus on kiviin.

• Anonyymi00022
      UUSI

Ketä? Tuntematonta? Stalkkeria 0

• Anonyymi00024
      UUSI

En enää yhtään.
      Toivon, että löydät jonkun hoitomuodon, joka tuo sinut ns. rakkauden ja läheisyyden lämmön piiriin. Mutta vaikea uskoa, että tuossa iässä enää tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9188
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      27
      3666
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      43
      2214
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      104
      2031
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      17
      1870
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      12
      1465
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1298
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1187
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168