Kalenterin sivussa oli mielenkiintoinen Pyhäjärven kunnan kylät numeroin ja
alueet piirrettynä. Suurennuslasilla sai mielenkiintoisen kuvan koko kaupungin
alueista.
Toinen mukava havainto oli - Tahvo Tuulenkouralta"Sitä minä joskus olen miettinyt, että onkohan sillä joulupukilla vaimoa, kun ei koskaan näe vaimon kuvaa, eikä
muutakaan mainintaa vaimosta. Onkohan pukki poikamies."
Niin, Pukki kävi, mutta eipä tullut pieneen mieleen kysästä. Meidän pukki oli
663 vuotta vanha.
5-vuotias lauloi Pukille "Oi maamme Suomi synnyinmaa", johon Pukki tuumasi:
on kuin olisi itsenäisyyspäivä
Toinen vajaa viisivuotias (edellämainittu oli poika ja toinen laulajista oli vajaa
viisivuotias tyttö) halusi myös laulaa: Hänen laulunsa oli "Joulupukki, joulupukki, valkoparta, vanha Ukki....
Onhan se niin, että Joulu on varsinkin lasten juhla!
Ei tässä auta, kuin hakea 2.50 e maksavat lääkeannokset apteekista, vielä
vanhan vuoden kunniaksi.
Ja toivotella, Teille kaikille Hyvää UUtta Vuotta 2026.
Pyhäjärven Sanomien v. 2025 kalenteri, Joulukuu : Sanomat 70 vuotta
Anonyymi-ap
5
278
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tapaninpäivä! Ja aurinko paistaa ja päivä on pidentynyt-- oliko ainakin "kukon askelen verran"!
- Anonyymi00002
, , , vajaa ?
- Anonyymi00003
Ken oli alias "Tahvo Tuulenkoura". Varmaan se ei ole salaisuus, mutta nyt ei tule mieleen.
- Anonyymi00004
Elääkö vielä keskuudessamme!?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt424702Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532554Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh70936- 118901
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70864- 137825
- 48810
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48756