Roger Karimus

Anonyymi-ap

Kyseinen 150kg kehäkettu kertoo millasta kehässä on otella.

29

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vastustaja on yllättävän kova.

• Anonyymi00002

Ihan mielenkiintoinen matsi oli. Itse olin sitä mieltä että Niemi teki aloitteet ja otti kai osumatkin, Roger lähinnä seisoskeli keskellä kehää eikä juuri tehnyt mitään. Mutta en pahoittanut mieltäni lopputuloksesta.

En jaksanut edes katsoa muita matseja vaikka olis siellä pari ihan mielenkiintoista ollut. En jaksa enää esittää että kiinnostaisi niin paljon, sirkus-osiot voi katsoa joskus mutta led-telkkarin valossa tapahtuvan pistekorttien täyttelyn ja tarkan analysoinnin jätän lefalle, goodhillille ym. nörteille

• Anonyymi00012

Kumpikaan ei osaa nyrkkeillä. Taitaa olla paskat valmentajat kun tuon paremmiksi eivät oppineet.

• Anonyymi00003

isokin mies pystyy liikkumaan nopeasti. 170 kg superraskaan ottelija Butterbean liikkui kehässä kuin vieteriukko ja pystyi pitämään yllä valtaisaa tempoa. Osasi nyrkkeillä ja kardiofysiikka oli vallan mahdottoman hyvä. Peloton ja kova . Iskut raskaita ja nopeita. Ihan omalta planeetaltansa.

• Anonyymi00004

Hyvä otteluita 14,99€ . Kaikki maksuun liittyvät asiat hoitui helposti, lähetys toimi loistavasti, ilman pienintäkään ongelmaa.

• Anonyymi00005

Who's next, Roger?
      Mielonen?

• Anonyymi00006

Mielonen taitaa olla ihan eritason nyrkkeilijä. JUUSTI voi olla parempi vaihtoehto.

• Anonyymi00007

jompikumpi moses itauma tai lawrence okolie. Näkisimme ikimuistoisen juhlaottelun.

• Anonyymi00008

Mielonen vaan vastaan, eikö sekin ole aikuisena aloittanut.

• Anonyymi00009

Mielonen olisi kyllä sellainen vetonaula seuraavaan otteluiltaan. Max, aloita kosiskelu.

• Anonyymi00010

Saisi Max muutenkin kuunnella enemmän meitä entisiä Narc-Wear-perverssejä. Olis ideoita vaikka kuinka.

• Anonyymi00011

Ja sille yhdelle suunsoittajalle, kunnon vastus sekä käytöstapojenopettelukoulutus. Kaivetaan vastustaja menneisyydestä, jotta varmistetaan tyrmäysvoitto. Sen jälkeen esiinnytään niin helvatin ylimielisesti.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja sille yhdelle suunsoittajalle, kunnon vastus sekä käytöstapojenopettelukoulutus. Kaivetaan vastustaja menneisyydestä, jotta varmistetaan tyrmäysvoitto. Sen jälkeen esiinnytään niin helvatin ylimielisesti.

Niin tää sama kuka kanniskeli lasta sylissä että saisi sympatiapisteitä?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin tää sama kuka kanniskeli lasta sylissä että saisi sympatiapisteitä?

Katsoin tilaisuuden, joka oli otteluiden jälkeen, kaikki muut asiallisia, mutta tää yksi, voi perkele.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Katsoin tilaisuuden, joka oli otteluiden jälkeen, kaikki muut asiallisia, mutta tää yksi, voi perkele.

Mä en viitsiny kattoa mitään muuta kun ton Karimus-Niemi. Ei yhtään inspaa toi saippuaooppera-suuntaus mihin toi on menossa.

• Anonyymi00014

Roger oli ihan surkea. Eihän toi ukko ole oikeasti ikinä treenannut lyömistä. Vaikka väittää muuta.
      Jokainen lyönti täysin ilman painoa taakse, pelkällä kädellä. Liikkuminen kehässä täysin ala-arvoista.. ja te selitätte jostain mielosesta.
      Roger kuolisi jos toinen osaisi edes vähän nyrkkeillä

• Anonyymi00015

Roger on uusi Halme.

Viikinki 2.0.

Isompi, vahvempi

Kassa magneetti

Mielonen kehiin

• Anonyymi00016

Mitä sitten jos kuolee, itse on sanonut että ei pelkää. Mielonen nukahti taksikuskin lyönteihin ja ilmoitti lopettavansa niin eipä hänenkään tähti kovin kirkkaana loista. Kehään vaan Rogeria vastaan, sua taitaa pelottaa että Mielonen ei pärjää?

• Anonyymi00018

Halme Vs Kingbo voisi olla hyvä esimerkki, miten ottelussa kävisi. Mielonen taidoiltaan ihan eri luokkaa.

• Anonyymi00019

Onko Mielonen ilmoittanut että lopettaa?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Onko Mielonen ilmoittanut että lopettaa?

Jos on niin nyt kannattaa peruuttaa. Maxin pikainen yhteydenotto, sillä nyt on matsi joka täyttää katsomon.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jos on niin nyt kannattaa peruuttaa. Maxin pikainen yhteydenotto, sillä nyt on matsi joka täyttää katsomon.

Raskasta pikkujoulua -raportissa oli että Mielonen ilmoitti lopettavansa ja näinollen alkuvuodeksi suunniteltu SM-matsi peruuntui.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Halme Vs Kingbo voisi olla hyvä esimerkki, miten ottelussa kävisi. Mielonen taidoiltaan ihan eri luokkaa.

Mitä sillä on väliä miten päättyy, Karimus itse sanonut että haluaa samankokoisen ukon vastaan eikä pelota. Mielonen vaan vastaan niin siinä sen näkee miten käy. En usko että on mitään recordia rakentamassa ja tossa olisi luultavasti Mieloselle hyvät hillot tarjolla.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mitä sillä on väliä miten päättyy, Karimus itse sanonut että haluaa samankokoisen ukon vastaan eikä pelota. Mielonen vaan vastaan niin siinä sen näkee miten käy. En usko että on mitään recordia rakentamassa ja tossa olisi luultavasti Mieloselle hyvät hillot tarjolla.

Pitäiskö Juustin kokeilla, jotenkin tuntuu siltä, että pärjää, jopa voittaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Pitäiskö Juustin kokeilla, jotenkin tuntuu siltä, että pärjää, jopa voittaa.

Immu tuo Brasilialaisen, vaikka itse moittii kun heitä Suomeen tuodaan ottelemaan.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Immu tuo Brasilialaisen, vaikka itse moittii kun heitä Suomeen tuodaan ottelemaan.

Jos luin oikein, niin kaveri tulee 3v tauolta. Korjatkaa jos olen väärässä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Jos luin oikein, niin kaveri tulee 3v tauolta. Korjatkaa jos olen väärässä.

Kolmen vuoden ottelutauolla ei ole mitään merkitystä.

• Anonyymi00027

Mitä tehdään jos oletkin oikeassa?

• Anonyymi00028

Odotellaan rauhassa 1. erän tyrmäystappiota .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      21
      2634
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      101
      2537
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1374
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1271
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      122
      1256
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      302
      1228
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      20
      997
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      977
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      969
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      60
      887
    Aihe