Kyseinen 150kg kehäkettu kertoo millasta kehässä on otella.
Roger Karimus
29
689
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vastustaja on yllättävän kova.
- Anonyymi00002
Ihan mielenkiintoinen matsi oli. Itse olin sitä mieltä että Niemi teki aloitteet ja otti kai osumatkin, Roger lähinnä seisoskeli keskellä kehää eikä juuri tehnyt mitään. Mutta en pahoittanut mieltäni lopputuloksesta.
En jaksanut edes katsoa muita matseja vaikka olis siellä pari ihan mielenkiintoista ollut. En jaksa enää esittää että kiinnostaisi niin paljon, sirkus-osiot voi katsoa joskus mutta led-telkkarin valossa tapahtuvan pistekorttien täyttelyn ja tarkan analysoinnin jätän lefalle, goodhillille ym. nörteille- Anonyymi00012
Kumpikaan ei osaa nyrkkeillä. Taitaa olla paskat valmentajat kun tuon paremmiksi eivät oppineet.
- Anonyymi00003
isokin mies pystyy liikkumaan nopeasti. 170 kg superraskaan ottelija Butterbean liikkui kehässä kuin vieteriukko ja pystyi pitämään yllä valtaisaa tempoa. Osasi nyrkkeillä ja kardiofysiikka oli vallan mahdottoman hyvä. Peloton ja kova . Iskut raskaita ja nopeita. Ihan omalta planeetaltansa.
- Anonyymi00004
Hyvä otteluita 14,99€ . Kaikki maksuun liittyvät asiat hoitui helposti, lähetys toimi loistavasti, ilman pienintäkään ongelmaa.
- Anonyymi00005
Who's next, Roger?
Mielonen?- Anonyymi00006
Mielonen taitaa olla ihan eritason nyrkkeilijä. JUUSTI voi olla parempi vaihtoehto.
- Anonyymi00007
jompikumpi moses itauma tai lawrence okolie. Näkisimme ikimuistoisen juhlaottelun.
- Anonyymi00008
Mielonen vaan vastaan, eikö sekin ole aikuisena aloittanut.
- Anonyymi00009
Mielonen olisi kyllä sellainen vetonaula seuraavaan otteluiltaan. Max, aloita kosiskelu.
- Anonyymi00010
Saisi Max muutenkin kuunnella enemmän meitä entisiä Narc-Wear-perverssejä. Olis ideoita vaikka kuinka.
- Anonyymi00011
Ja sille yhdelle suunsoittajalle, kunnon vastus sekä käytöstapojenopettelukoulutus. Kaivetaan vastustaja menneisyydestä, jotta varmistetaan tyrmäysvoitto. Sen jälkeen esiinnytään niin helvatin ylimielisesti.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja sille yhdelle suunsoittajalle, kunnon vastus sekä käytöstapojenopettelukoulutus. Kaivetaan vastustaja menneisyydestä, jotta varmistetaan tyrmäysvoitto. Sen jälkeen esiinnytään niin helvatin ylimielisesti.
Niin tää sama kuka kanniskeli lasta sylissä että saisi sympatiapisteitä?
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin tää sama kuka kanniskeli lasta sylissä että saisi sympatiapisteitä?
Katsoin tilaisuuden, joka oli otteluiden jälkeen, kaikki muut asiallisia, mutta tää yksi, voi perkele.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Katsoin tilaisuuden, joka oli otteluiden jälkeen, kaikki muut asiallisia, mutta tää yksi, voi perkele.
Mä en viitsiny kattoa mitään muuta kun ton Karimus-Niemi. Ei yhtään inspaa toi saippuaooppera-suuntaus mihin toi on menossa.
- Anonyymi00014
Roger oli ihan surkea. Eihän toi ukko ole oikeasti ikinä treenannut lyömistä. Vaikka väittää muuta.
Jokainen lyönti täysin ilman painoa taakse, pelkällä kädellä. Liikkuminen kehässä täysin ala-arvoista.. ja te selitätte jostain mielosesta.
Roger kuolisi jos toinen osaisi edes vähän nyrkkeillä- Anonyymi00015
Roger on uusi Halme.
Viikinki 2.0.
Isompi, vahvempi
Kassa magneetti
Mielonen kehiin
- Anonyymi00016
Mitä sitten jos kuolee, itse on sanonut että ei pelkää. Mielonen nukahti taksikuskin lyönteihin ja ilmoitti lopettavansa niin eipä hänenkään tähti kovin kirkkaana loista. Kehään vaan Rogeria vastaan, sua taitaa pelottaa että Mielonen ei pärjää?
- Anonyymi00018
Halme Vs Kingbo voisi olla hyvä esimerkki, miten ottelussa kävisi. Mielonen taidoiltaan ihan eri luokkaa.
- Anonyymi00019
Onko Mielonen ilmoittanut että lopettaa?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onko Mielonen ilmoittanut että lopettaa?
Jos on niin nyt kannattaa peruuttaa. Maxin pikainen yhteydenotto, sillä nyt on matsi joka täyttää katsomon.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos on niin nyt kannattaa peruuttaa. Maxin pikainen yhteydenotto, sillä nyt on matsi joka täyttää katsomon.
Raskasta pikkujoulua -raportissa oli että Mielonen ilmoitti lopettavansa ja näinollen alkuvuodeksi suunniteltu SM-matsi peruuntui.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Halme Vs Kingbo voisi olla hyvä esimerkki, miten ottelussa kävisi. Mielonen taidoiltaan ihan eri luokkaa.
Mitä sillä on väliä miten päättyy, Karimus itse sanonut että haluaa samankokoisen ukon vastaan eikä pelota. Mielonen vaan vastaan niin siinä sen näkee miten käy. En usko että on mitään recordia rakentamassa ja tossa olisi luultavasti Mieloselle hyvät hillot tarjolla.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitä sillä on väliä miten päättyy, Karimus itse sanonut että haluaa samankokoisen ukon vastaan eikä pelota. Mielonen vaan vastaan niin siinä sen näkee miten käy. En usko että on mitään recordia rakentamassa ja tossa olisi luultavasti Mieloselle hyvät hillot tarjolla.
Pitäiskö Juustin kokeilla, jotenkin tuntuu siltä, että pärjää, jopa voittaa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Pitäiskö Juustin kokeilla, jotenkin tuntuu siltä, että pärjää, jopa voittaa.
Immu tuo Brasilialaisen, vaikka itse moittii kun heitä Suomeen tuodaan ottelemaan.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Immu tuo Brasilialaisen, vaikka itse moittii kun heitä Suomeen tuodaan ottelemaan.
Jos luin oikein, niin kaveri tulee 3v tauolta. Korjatkaa jos olen väärässä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jos luin oikein, niin kaveri tulee 3v tauolta. Korjatkaa jos olen väärässä.
Kolmen vuoden ottelutauolla ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi00027
Mitä tehdään jos oletkin oikeassa?
- Anonyymi00028
Odotellaan rauhassa 1. erän tyrmäystappiota .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212634Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1012537- 2021374
- 941271
- 1221256
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3021228Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,20997Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12977Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211969- 60887