Jos joku juoruaa sinulle muista, voit olla melko varma että hän juoruaa sinusta muille. Miksi siis olisi sellaisten kanssa tekemisissä joihin ei voi luottaa? Ystäviä ovat ne joihin voi luottaa. Kateellinen juoruileva ei ole ystävä.
Karttakaa juoruilijoita. Heistä ei ole ystäviksi
20
285
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eristäkää itsenne
- Anonyymi00002
muualta maakuntaan tulleet ei ole samanlaisia juoruilijoita. heitä voisi suosia ystävinä.
- Anonyymi00003
Kelpuutan ystävikseni vain juoruilijoita, heillä on parhaimmat jutut.
- Anonyymi00004
Varmaankin jos ei ole omaa elämää niin nokka sitten aina muiden asioissa. Perskärpäsmäinen luonne sellainen
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Varmaankin jos ei ole omaa elämää niin nokka sitten aina muiden asioissa. Perskärpäsmäinen luonne sellainen
Kuka nyt jaksaa kuunnella tuppisuuna istuvaa jolla ei ole mitään kertomista, sellainen on tosi tylsä ihminen.
Kyttääjillä on paljon tietoa ja hyvät juorut, siinä saa porukka aina monet hyvät naurut ja aika kuluu rattoisasti.
Tämä on juttumiesten heimo ja jutut ovat sitä mukaa, mitään ei pidetä liian pyhänä oikein mehevälle jutulle.
Tosikot älkööt vaivautuko, heidän on paras mennä hämeeseen tai etelä-pohjanmaalle, siellä on vakavaa ja totista porukkaa joka ei puhu muulloin kun on asiaa, jos sittenkään. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuka nyt jaksaa kuunnella tuppisuuna istuvaa jolla ei ole mitään kertomista, sellainen on tosi tylsä ihminen.
Kyttääjillä on paljon tietoa ja hyvät juorut, siinä saa porukka aina monet hyvät naurut ja aika kuluu rattoisasti.
Tämä on juttumiesten heimo ja jutut ovat sitä mukaa, mitään ei pidetä liian pyhänä oikein mehevälle jutulle.
Tosikot älkööt vaivautuko, heidän on paras mennä hämeeseen tai etelä-pohjanmaalle, siellä on vakavaa ja totista porukkaa joka ei puhu muulloin kun on asiaa, jos sittenkään.Täysiä reppanoita sellaiset ihmiset joiden elämä perustuu jonninhoutavaa sonnan jauhamiseen poissaolevista ihmisistä pelkurimaisesti selän takana.
Kyseessä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Ei se ole ollenkaan ihme ettei tästä heimosta monikaan pidä muualla, eivätkä edes toisistaan yleensä.
Jos he itse pitäisi siitä että heistä jauhetaan sontaa, niin ei he silloin siitä katkerina avautuisi.
Toisten ihmisten asioden levittelyllä ja juoruilulla ei ole mitään tekemistä huumorin kanssa.
Toki tiedän että moni saa räkäiset naurut selkien takana täällä kun toisia niittaavat, mutta ei sekään ole huumoria vaan ilkeyttä ja pirullisuutta.
Oikeaa huumoria täällä ei ymmärretä yhtään. Lähinnä nauretaan vain omille jälkeenjääneiden jutuille suurimmaksi osaksi. Itselleen ei osata myöskään nauraa.
Älä yritä yhtään valkopestä tätä alueen kulttuuria joka on ilkeä ja pirullinen luonne suurimmalta osalta. Kaunainen, kiero, kateellinen ja pahansuopa sekä kostonhimoinen.
Kyllä aikuisiin ihmisiin pitäisi voida luottaa. Tässä maakunnassa ei voi ihmisiin luottaa koska isoin osa on narsisteja. Narsistille on keskeistä vain voittaa toinen heidän lapsellisessa pelissään.
Lisäksi täällä juoruissa rikotaan lakeja erittäin yleisesti. Loukataan yksityisyyttä, seurataan muita, harjoitetaan herjauksia yms kunnianloukkauksia. Tällaisista veemäisistä teoista on säädetty laissakin.
Jumalan edessä kukin vastaa omista teoistaan. Perusteluna ei kelpaa se että "olen juttumiesten klaania". - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tosikot älkööt vaivautuko, heidän on paras mennä hämeeseen tai etelä-pohjanmaalle, siellä on vakavaa ja totista porukkaa joka ei puhu muulloin kun on asiaa, jos sittenkään.Ennemin sitä kuuntelee harvaan puhuvaa ihmistä jolta tulee jotain viisasta ja relevanttia kuin jonninjoutavaa turhaa lätinää mitä tässä maakunnassa kyllä riittää. Turhaa puhetta mistä kukaan ei viisastu yhtään. Mutta kun eivät kykene narsisteina itseään kohtaamaan niin reppanat jauhaa muista päivät pääksytysten.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tosikot älkööt vaivautuko, heidän on paras mennä hämeeseen tai etelä-pohjanmaalle, siellä on vakavaa ja totista porukkaa joka ei puhu muulloin kun on asiaa, jos sittenkään."Kyttääjillä on paljon tietoa ja hyvät juorut, siinä saa porukka aina monet hyvät naurut ja aika kuluu rattoisasti."
Onko se sinun mielestäsi huumoria että laitetaan levitykseen tietoja joiden julkiseksi tulo voi olla ihmiselle todella tuhoisaa? Onko se sinusta hauskaa että esim terveystietoja vuodetaan tai viranomaiset kertoo luottamuksellisia asiota?
Juuri tässä kuulin miten paikallinen oli vannottanut omaa vaimoaan jostain ettei saa kertoa. No vaimo oli kertonut ja sanoi että asia oli heti kaikkien tiedossa. Tälläinen on sinusta huumoria? Ihan silkkaa kiusantekoa
Huumori on sellaista missä ei naureta kenenkään kustannuksella tai tehdä haittaa toiselle ihmiselle. Jos kiusaamista pitää huumorina, on aika veemäinen luonne ihmisellä. Mutta näitä säälittäviä ressukoita täällä riittää yllin kyllin. Epäluotettavia narsistisia reppanoita jotka levittelee muiden asiota ja kyttää toisia ihmisiä kun ei ole edes omaa identiteettiä itsellä. - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tosikot älkööt vaivautuko, heidän on paras mennä hämeeseen tai etelä-pohjanmaalle, siellä on vakavaa ja totista porukkaa joka ei puhu muulloin kun on asiaa, jos sittenkään."Tämä on juttumiesten heimo ja jutut ovat sitä mukaa, mitään ei pidetä liian pyhänä oikein mehevälle jutulle."
Vain täydelliset mulkvistit ei pidä pyhänä edes toisen ihmisen elämää kunhan saavat jauhaa muista ihmisistä. Tuhotaan pahimmillaan ihmiselämiä ilman mitään vastuuta. Nauretaan räkäisesti kun toinen ihminen tulee tuhotuksi.. Tätä se on paikallinen "huumori" - Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Täysiä reppanoita sellaiset ihmiset joiden elämä perustuu jonninhoutavaa sonnan jauhamiseen poissaolevista ihmisistä pelkurimaisesti selän takana.
Kyseessä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Ei se ole ollenkaan ihme ettei tästä heimosta monikaan pidä muualla, eivätkä edes toisistaan yleensä.
Jos he itse pitäisi siitä että heistä jauhetaan sontaa, niin ei he silloin siitä katkerina avautuisi.
Toisten ihmisten asioden levittelyllä ja juoruilulla ei ole mitään tekemistä huumorin kanssa.
Toki tiedän että moni saa räkäiset naurut selkien takana täällä kun toisia niittaavat, mutta ei sekään ole huumoria vaan ilkeyttä ja pirullisuutta.
Oikeaa huumoria täällä ei ymmärretä yhtään. Lähinnä nauretaan vain omille jälkeenjääneiden jutuille suurimmaksi osaksi. Itselleen ei osata myöskään nauraa.
Älä yritä yhtään valkopestä tätä alueen kulttuuria joka on ilkeä ja pirullinen luonne suurimmalta osalta. Kaunainen, kiero, kateellinen ja pahansuopa sekä kostonhimoinen.
Kyllä aikuisiin ihmisiin pitäisi voida luottaa. Tässä maakunnassa ei voi ihmisiin luottaa koska isoin osa on narsisteja. Narsistille on keskeistä vain voittaa toinen heidän lapsellisessa pelissään.
Lisäksi täällä juoruissa rikotaan lakeja erittäin yleisesti. Loukataan yksityisyyttä, seurataan muita, harjoitetaan herjauksia yms kunnianloukkauksia. Tällaisista veemäisistä teoista on säädetty laissakin.
Jumalan edessä kukin vastaa omista teoistaan. Perusteluna ei kelpaa se että "olen juttumiesten klaania".Kyllä minä valtiosalaisuudet ymmärrän, mutta yksityisihmisellä on harvoin sellaisia arkoja ja salassa pidettäviä asioita, varsinkaan sellaisia joista nuo rupatteluporukat voisivat saada tietoa, ellei asianomistaja itse asioistaan puhu ja kerro ja silloinhan asioista tulee julkisia jos niistä itse puhuu.
Herjauksista ja kunnianloukkauksista on ihan turhaa vaahdota ennen kuin oikeudessa ne on sellaisiksi todettu, siihen asti ne ovat vain oma mielipide vailla pohjaa.
Kyllä minäkin allekirjoitan tuon juttumiesten klaanin, sillä puhuvaahan se väki täällä on, eikä suinkaan niin pahantahtoista ja ilkeää kuin sinä mielessäsi kuvittelet, kun et ole osannut integroitua porukkaan, tosikkoja ja saarnaajia harvoin halutaan seuraan. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä minä valtiosalaisuudet ymmärrän, mutta yksityisihmisellä on harvoin sellaisia arkoja ja salassa pidettäviä asioita, varsinkaan sellaisia joista nuo rupatteluporukat voisivat saada tietoa, ellei asianomistaja itse asioistaan puhu ja kerro ja silloinhan asioista tulee julkisia jos niistä itse puhuu.
Herjauksista ja kunnianloukkauksista on ihan turhaa vaahdota ennen kuin oikeudessa ne on sellaisiksi todettu, siihen asti ne ovat vain oma mielipide vailla pohjaa.
Kyllä minäkin allekirjoitan tuon juttumiesten klaanin, sillä puhuvaahan se väki täällä on, eikä suinkaan niin pahantahtoista ja ilkeää kuin sinä mielessäsi kuvittelet, kun et ole osannut integroitua porukkaan, tosikkoja ja saarnaajia harvoin halutaan seuraan.Sinä eikä kukaan muu voi vain päättää toisen ihmisen (poissaolevan) puolesta mikä tai millaiset asiat on erittäin vahingoittavia ja mitä voi juoruilla. Mikä ihmeen pakkomielle se on ylipäätään jauhaa poissaolevista.
Nämä "rupatteluporukat" on narsistien juorukerhoja joissa kisaavat siitä kuka on veemäisin ihminen toiselle.
Ei se että joku kertoo jotain jollekin tee asiosta julkisia tai asiota mitä saisi levitellä.
Jos minä esim kertoisin sinulle yksityisasiota niin se olisi luottamuksellista ja jos sinä levittäisin ne eteenpäin, voisit rikkoa lakia. Jokainen saa itse päättää mitä kertoo omia asiotaan mutta ei toisten asiota saa mennä levittämään. Mutta tätähän asiaa täällä ei ymmärretä.
Minun mielestäni täällä on isoin osa todella veemäistä ja pahantahtoista väkeä ja hyvin pieni osa kunnollista ja empaattista. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä minä valtiosalaisuudet ymmärrän, mutta yksityisihmisellä on harvoin sellaisia arkoja ja salassa pidettäviä asioita, varsinkaan sellaisia joista nuo rupatteluporukat voisivat saada tietoa, ellei asianomistaja itse asioistaan puhu ja kerro ja silloinhan asioista tulee julkisia jos niistä itse puhuu.
Kyllä minäkin allekirjoitan tuon juttumiesten klaanin, sillä puhuvaahan se väki täällä on, eikä suinkaan niin pahantahtoista ja ilkeää kuin sinä mielessäsi kuvittelet, kun et ole osannut integroitua porukkaan, tosikkoja ja saarnaajia harvoin halutaan seuraan." silloinhan asioista tulee julkisia jos niistä itse puhuu."
Tämä osoittaa miten kierot ajatukset on idässä. Se että joku puhuu jotain ei anna lupaa tehdä asiosta julkisia.
Mitä tuumaisit itse jos puhut vaimollesi jotain henkilökohtaista niin hän menisi puhumaan ne ympäri kyliä, niin olisiko sellainen suhde luottamuksellinen? olisitko sinä antanut siihen lupaa? Tuollainen on täysin kiero ja vastuuton käsitys asiasta
Tässä maakunnassa ei tunnu olevan alkeellistakaan käsitystä tavoista tai oikeasta ja väärästä. Kaikkki perustuu luottamukseen. Ei toisten asiota kuulu levitellä.
Täysin ääliömäiset ihmiset levittelee muiden asiota ja saa sellaisesta jotain energiaa sitten itelleleen. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
" silloinhan asioista tulee julkisia jos niistä itse puhuu."
Tämä osoittaa miten kierot ajatukset on idässä. Se että joku puhuu jotain ei anna lupaa tehdä asiosta julkisia.
Mitä tuumaisit itse jos puhut vaimollesi jotain henkilökohtaista niin hän menisi puhumaan ne ympäri kyliä, niin olisiko sellainen suhde luottamuksellinen? olisitko sinä antanut siihen lupaa? Tuollainen on täysin kiero ja vastuuton käsitys asiasta
Tässä maakunnassa ei tunnu olevan alkeellistakaan käsitystä tavoista tai oikeasta ja väärästä. Kaikkki perustuu luottamukseen. Ei toisten asiota kuulu levitellä.
Täysin ääliömäiset ihmiset levittelee muiden asiota ja saa sellaisesta jotain energiaa sitten itelleleen.Jos itse höpötät asioitasi kylillä niin älä sitten itke jos niistä muutkin puhuu.
Pidä asiasi takanasi salassa jos ne niin stnan salaisia ovat. - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos itse höpötät asioitasi kylillä niin älä sitten itke jos niistä muutkin puhuu.
Pidä asiasi takanasi salassa jos ne niin stnan salaisia ovat.Kyllä elämä lähtee siitä että esim ystäviin voi luottaa. Kukaan ei tarvi sellaisia ystäviä jotka juoruaa asiasi. Ja toiseksi mitä ihmeen hyötyä on levitellä muiden asiota ja kuluttaa jonninjoutavaan roskaan aikaansa. Jälkeenjääneitten toimintaa.
- Anonyymi00010
Neljä vastausta ihan piti höpelön rustata... 😂🤣😂
Kyllä se on tuo hullu pää kun pistää liikkeelle...
Paljon kerkesitkin hourailla harhojasi lyhyessä ajassa, taitaa olla tauti pahana...?
Kaikki täällä kuule viihtyy ja on iloisia, paitsi sinä joka olet hullu. - Anonyymi00015
En minä ainakaan ikinä kertoisi kenellekään yhtään asiaa jota en haluaisi muiden tietävän. Ihmiset ovat ihmisiä ja juttelevat, silleen se tieto leviää.
- Anonyymi00017
No kyllä muualla maassa edes perheenjäseniin ja ystäviin voi useimmissa tapausissa luottaa. Mutta täällä idässä tuntuu että koko elämä perustuu muiden asioden jauhamiseen ja urkkimiseen ja kyttäämiseen. Narsisteja kun isoin osa on täällä. Narsisti ei tunnista missä menee hänen ja muiden ihmisten rajat. He ei ole uhmaikää pidemmälle kehittyneet. He luulee että asiat on yhteisiä.
- Anonyymi00016
Kukaan ei juttele kanssani. Itkettää 😩.
- Anonyymi00019
Joo, panettelijat hiiteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4443232Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13022IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1172270Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.32065Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten182014- 1771973
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111704Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591328- 1491290
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu551190