Ei enää pidä ryppynaru ?
Kerran vuodessa on ainakin päästettävä höyryjä.
Kakkoselta pääsi taas !
16
230
Vastaukset
- Anonyymi00001
Köpin on pakko uhriutua, käy aika muuten pitkäksi.
- Anonyymi00013
Ai mitäs se nyt on sepitellyt? Vai onko kyse siitä aiemmin syksyllä puhalletusta?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ai mitäs se nyt on sepitellyt? Vai onko kyse siitä aiemmin syksyllä puhalletusta?
Minä erosin yrittäjäjärjestöstäkin tuon miehen puheiden takia.
- Anonyymi00002
Köpi ei haluaisi antaa liikealan työntekijöille yhtään yhteistä vapaata, kun on tottunut teettämää orjilla ilmaiseksi tavarat pitäisi ne myös ilmaisen työvoiman myydä.
Köpi tykkää halpamaitten tavarasta, - sängyssäänkin .- Anonyymi00009
Mitä höpiset? Kyllähän se joulu olisi useimmilla vapaa vaikka se olisi viikonloppunakin.
Perjantaiksi aatto, lauantai joulupäivä ja sunnuntai tapaninpäivä.
Joulun paikaksi joulukuun toiseksi viimeinen viikonloppu.
Kannatan lämpimästi! - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä höpiset? Kyllähän se joulu olisi useimmilla vapaa vaikka se olisi viikonloppunakin.
Perjantaiksi aatto, lauantai joulupäivä ja sunnuntai tapaninpäivä.
Joulun paikaksi joulukuun toiseksi viimeinen viikonloppu.
Kannatan lämpimästi!Älä vaan sano tuota julkisesti ja omalla nimelläs.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älä vaan sano tuota julkisesti ja omalla nimelläs.
Miksi? Etkö sinä uskalla sanoa mitä mieltä olet? Kai tiedät miksi sellaisia sanotaan?
- Anonyymi00003
Ainahan tuollaisia pomoja on ollut. Mutta tuollaisia pomoja nuoleskevat joomiehet, ne oksettaa minua.
- Anonyymi00004
Tahallaan sanoo haluaa ammattiyhdistysliikkeen ärsyttää Kyösti on vanha ukko jää omaan arvoon itselleen vakuuttelee.
- Anonyymi00005
Ei työmies näköispatsas lopputilin tulis klo9.00
- Anonyymi00006
Kirkolliset vapaat pois, kirkkoon kuulumattomilta!
- Anonyymi00007
Asia ukko.
- Anonyymi00019
kyllä
- Anonyymi00008
Hyvä ajatus! Nytkin joulua ke-pe ja siihen vielä viikonloppu perään, hyi stna!
On kyllä niin raskasta aikaa tämä joulu että mieluummin olisin töissä.- Anonyymi00010
Jaa, töissäkö on hyvä levätä? Kai sulla on kello soimassa, että heräät syömään välillä?
- Anonyymi00017
tehkää pimeenä hommat tienaa paremmin👌
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585524KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953547Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182358Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222355Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91138- 1021038
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621017Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181002Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79955- 80947