kaivatullesi kaikkein paras?
miks just sä olisit
49
648
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En usko, että olisin. Maailma on täynnä parempia naisia kuin minä.
- Anonyymi00002UUSI
En vertaile itseäni keneenkään. Minä olen sellainen kuin olen.
- Anonyymi00003UUSI
En olis vaan pahin
- Anonyymi00004UUSI
Ei ole kukaan kiinnostunut.
- Anonyymi00005UUSI
Siksi että olen luultavasti ainoa nainen jonka hermot kestää kyseistä miestä ja hänen elämäntapojaan.
- Anonyymi00007UUSI
Mitä tapoja
- Anonyymi00014UUSI
No niitä ei ole vielä kukaan kestänyt kun on nähnyt mitä tämä oikeasti on.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No niitä ei ole vielä kukaan kestänyt kun on nähnyt mitä tämä oikeasti on.
Mitäs petät
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitäs petät
Sä tulit väliin keskusteluun. Tiedän kyllä että myös pettää eikä siinä vielä kaikki.
Pystytkö sinä väliin huutelija hyväksymään hänet sellaisena kuin hän on? Tuskin! Siltä vähän vaikuttaa. Mitä veikkaat, voiko ihmisiä muuttaa? No ei voi. Hyväksy realiteetit ja valitse sitten mitä itse haluat. - Anonyymi00027UUSI
En o tavannu moista saati edes nähny
- Anonyymi00006UUSI
Minulla on hyvä ja oikeudenmukainen sydän. Mieheltä naiselle
- Anonyymi00010UUSI
Tää sopii mulle naiselle myös.
- Anonyymi00012UUSI
Ja siksi yksin.
- Anonyymi00008UUSI
Olen sitä vain siinä tapauksessa, jos hän tuntee minun olevan itselleen paras.
- Anonyymi00009UUSI
koska olen hänen sielunkumppaninsa ❤️
- Anonyymi00011UUSI
Tietenkin olen, ei tarvitse todistaa mitään.
- Anonyymi00040UUSI
Tietenkin olet! Se vain on niin.
- Anonyymi00013UUSI
En olis.
- Anonyymi00016UUSI
Joo.
- Anonyymi00017UUSI
En ole kun ei musta oikeasti tykännyt :(((
- Anonyymi00018UUSI
Voit kilpailuttaa kandidaatit jättäen minut pois laskuista.
- Anonyymi00019UUSI
Koska olen simppaakin rajumpi kommunisti simppi. .😊
- Anonyymi00021UUSI
Kyllähän mä olisin ollut sellainen hellyttävä syllin sopiva söpö pakkaus.
- Anonyymi00022UUSI
Varmasti parempia olisi tarjolla (esim. Menevämpiä, matkustelevia jne.). Mutta niin kauan kuin hän ei riko arvojani, varmasti tekisin kaiken häntä varten ja rakastaisin aidosti, enkä rikkoisi omia arvojani enkä hänen arvojaan.
- Anonyymi00024UUSI
Koska olen joustava, kärsivällinen, en suutu tai hermostu pikku asioista.
Olen herkkä, mutta myös luja, ymmärtäväinen ja rakastava.
Olen luotettava ja sanani mittainen, teen aina sen mitä lupaan.
Arvostan vapautta myös suhteessa ja annan sitä myös toiselle.
n-n. - Anonyymi00025UUSI
Mä oon ainoa joka näkee hänet
- Anonyymi00039UUSI
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00048UUSI
Joo 🤭
- Anonyymi00026UUSI
Mä ole paras kelleen mä pystyn ihan kenelle vaan esittelee sen sata parempaa niillä Haku kriteereillä mitä käyttävät pariutuessaan vaatii vaan matkustelua si huomioinut olen myös ne kaikki ominaisuudet alistua palvella ja nöyrtyä
- Anonyymi00029UUSI
En ole, hän meni toisen kanssa naimisiin.
Ja hyvän valinnan teki siinä, en epäile sitä yhtään.- Anonyymi00030UUSI
...Mulla on vähän sellainen Groucho Marx -tyyppinen kohtaamattomuusongelma tässä: "I wouldn't want to belong to any club that would have me as a member".
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
...Mulla on vähän sellainen Groucho Marx -tyyppinen kohtaamattomuusongelma tässä: "I wouldn't want to belong to any club that would have me as a member".
Sama 🤣
- Anonyymi00033UUSI
Rakastan häntä niin paljon ettei kukaan toinen ja hän minua. Emme kuitenkaan kahlitse toisiamme, ainoastaan vedämme puoleemme.
- Anonyymi00034UUSI
Tämäpä tämä. Vapaus.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tämäpä tämä. Vapaus.
Taisit vastata itelles tuohan mainittiin jo
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jep sen piti matkia tota joka oli naiselta naiselle, kun ei keksinyt muuta.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
En vaan vastasin tuolle ensimmäiselle, koska ajattelen samoin. Ei ihminen ole kenenkään toisen omaisuutta. Ei koskaan.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Jep sen piti matkia tota joka oli naiselta naiselle, kun ei keksinyt muuta.
En matka nyt ketään, en vain lue kaikkia viestejä, samat ajatukset pyörivät varmasti monellakin päässä.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
En matka nyt ketään, en vain lue kaikkia viestejä, samat ajatukset pyörivät varmasti monellakin päässä.
Matkinut
- Anonyymi00035UUSI
Saisi hän varmasti parempiakin miehiä. Ainut plussa varmaan siinä että rakastaisin häntä.
- Anonyymi00037UUSI
Enpä tiedä
- Anonyymi00038UUSI
Näen hänen sisimpään ja ymmärrän häntä ilman sanoja. Se on mahdollista vain harvoin kenenkään välillä.
- Anonyymi00041UUSI
En ole kenellekään paras.
- Anonyymi00046UUSI
Mulla, on sellaisia luonteenpiirteitä, joita hän pitää erityisessä arvossa. Olen hänen silmissään viehättävä. Jos hän pitää minua samalla tavalla viehättävänä - kuin minä häntä, niin silloin olen hänelle paras.👍🏼
- Anonyymi00047UUSI
Olen vain oma itseni ja erittäin onnellinen jos se kaivatulleni riittää. Itse olen onnellinen hänen kanssa❤️
- Anonyymi00049UUSI
Koska me täydennetään toisiamme ja meidän välillä on luottamusta, lämpöä ja luontaista vetovoimaa. Toki voi olla, et olen kuvitellut tän ja tää ei oo totta. Sit mulle on ihan sama, kenen kanssa hän on. Mä haluan sellaisen miehen, jonka kanssa mulla on tuo kaikki mainittu.
- Anonyymi00050UUSI
En kyllä tiedä. Minussa on hyvää ja huonoa niinkuin kaikissa muissakin. Mutta jos oikea ihminen osuu kohdalle, hän ehkä minua arvostaa.
- Anonyymi00052UUSI
Koska olen kaunis, älykäs ja äärimmäisen hyvä sängyssä.
- Anonyymi00053UUSI
Kuin omaa sieluamme katsoisimme, kun katsomme toistemme silmiin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399341"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn333893Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1002484Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1252464Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392464Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271947Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161625Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321431- 711267
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1761088